Cognitieve vaardigheidstest anders?

Forumregels
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY
Nyysja
__________________________
BerichtenCOLON 14
GeregistreerdCOLON 09 Aug 2016, 14:38

Cognitieve vaardigheidstest anders?

Bericht door Nyysja »

Hoi allemaal!

Heb vernomen dat van 01/01/2017 de cognitieve vaardigheidsproef veranderd is .
Dit zou blijkbaar niet meer op pc zijn maar in een schriftje en op papier.
Ook de wiskunde zou helemaal veranderd zijn en veel moeilijker .
Kan er iemand mij meer informatie geven hierover?
Met de oefeningen op Jobpol zou je nu blijkbaar niets meer zijn.
Ikzelf heb nog deelgenomen aan de testen maar alles nog op pc. Ik ben op gans de lijn geslaagd en start 01/06 aan mijn opleiding van AINP.
Het is namelijk voor een vriend van mij die op 10/05 zijn cognitieve testen moet afleggen
Nash
__________________________
BerichtenCOLON 42
GeregistreerdCOLON 08 Feb 2016, 20:17

Re: Cognitieve vaardigheidstest anders?

Bericht door Nash »

De testen zijn Indd aangepast, je moet nu alles op papier invullen. Ook is het gedeelte spelling volledig weggevallen. Ze beoordelen u spelling nu enkel in via het verslag wat je schrijft over de video. Ook het uiterlijk van de personages die in de video voorkomen moet je nietmeer beschrijven. Qua wiskunde vind ik het niveau het zelfde als vroeger, enkel het spelling gedeelte is véél eenvoudiger geworden.
01-06-2017
Lokale politie Antwerpen
lemon
__________________________
BerichtenCOLON 26
GeregistreerdCOLON 14 Mrt 2017, 15:13

Re: Cognitieve vaardigheidstest anders?

Bericht door lemon »

Nash schreefCOLONDe testen zijn Indd aangepast, je moet nu alles op papier invullen. Ook is het gedeelte spelling volledig weggevallen. Ze beoordelen u spelling nu enkel in via het verslag wat je schrijft over de video. Ook het uiterlijk van de personages die in de video voorkomen moet je nietmeer beschrijven. Qua wiskunde vind ik het niveau het zelfde als vroeger, enkel het spelling gedeelte is véél eenvoudiger geworden.
Ik hoorde ook al eerder dat het spellinggedeelte wegviel. Maar in mijn uitnodigingsbrief voor de cognitieve proef vermeldden ze een taalproef. Wat is dit dan? Ik dacht dat dit het spellinggedeelte zou zijn.
Kandidaatsstelling: 21.03.2017
Functioneel parcours: 22.05.2017: Geslaagd
Cognitieve proef: 22.05.2017 Geslaagd: Redeneervermogen: 64, verslag: 45, Nederlands: 56
Persoonlijkheidsproef : 8.05.2018 Geslaagd
Selectiecommissie : Uitnodiging: 11.06.2018 - in afwachting van resultaat
Medische proef :
Nash
__________________________
BerichtenCOLON 42
GeregistreerdCOLON 08 Feb 2016, 20:17

Re: Cognitieve vaardigheidstest anders?

Bericht door Nash »

Kan zijn dat ze nog de oude uitnodigingen gebruiken. Ik heb enkel wiskunde testen gekregen + Video verslag en meerkeuze.
01-06-2017
Lokale politie Antwerpen
BUTTON_POST_REPLY