Opleiding december 2016 - Eigen werving LPA

Forumregels
Afbeelding
JeVa
Politie
BerichtenCOLON 28
GeregistreerdCOLON 01 Apr 2016, 10:30

Opleiding december 2016 - Eigen werving LPA

Bericht door JeVa »

Nog personen die in december mogen starten aan hun politieopleiding?
AnikaM
__________________________
BerichtenCOLON 11
GeregistreerdCOLON 31 Mrt 2016, 10:04

Re: Opleiding december 2016 - Eigen werving LPA

Bericht door AnikaM »

Is dit enkel voor zij die zich inschreven via LPA of ook federaal? Op jobpol vind ik hier namelijk niets van terug.
Ik moet 1/09 mijn medische testen afleggen en hoop dan om bij slagen :-) ook in december op Campus Vesta met de opleiding te kunnen starten. Anders zal het Genk worden maar dat is verder rijden dan Vesta.
JeVa
Politie
BerichtenCOLON 28
GeregistreerdCOLON 01 Apr 2016, 10:30

Re: Opleiding december 2016 - Eigen werving LPA

Bericht door JeVa »

AnikaM schreefCOLONIs dit enkel voor zij die zich inschreven via LPA of ook federaal? Op jobpol vind ik hier namelijk niets van terug.
Ik moet 1/09 mijn medische testen afleggen en hoop dan om bij slagen :-) ook in december op Campus Vesta met de opleiding te kunnen starten. Anders zal het Genk worden maar dat is verder rijden dan Vesta.
Geen idee, onze communicatie gaat rechtstreeks via LPA.
jasperv
__________________________
BerichtenCOLON 15
GeregistreerdCOLON 22 Mei 2014, 18:04

Re: Opleiding december 2016 - Eigen werving LPA

Bericht door jasperv »

AnikaM schreefCOLONIs dit enkel voor zij die zich inschreven via LPA of ook federaal? Op jobpol vind ik hier namelijk niets van terug.
Ik moet 1/09 mijn medische testen afleggen en hoop dan om bij slagen :-) ook in december op Campus Vesta met de opleiding te kunnen starten. Anders zal het Genk worden maar dat is verder rijden dan Vesta.
Volgens VESTA zal dit een gemengde opleiding worden :)
Abdel85
__________________________
BerichtenCOLON 48
GeregistreerdCOLON 04 Feb 2016, 15:47

Re: Opleiding december 2016 - Eigen werving LPA

Bericht door Abdel85 »

Hallo Jeva,

Wanneer hebben ze iets laten weten? Ben namelijk ook aan het wachten en heb ook net als jou mijn medische op 3/08 gedaan.

Groetjes
JeVa
Politie
BerichtenCOLON 28
GeregistreerdCOLON 01 Apr 2016, 10:30

Re: Opleiding december 2016 - Eigen werving LPA

Bericht door JeVa »

Abdel85 schreefCOLONHallo Jeva,

Wanneer hebben ze iets laten weten? Ben namelijk ook aan het wachten en heb ook net als jou mijn medische op 3/08 gedaan.

Groetjes
Op 26 augustus heb ik de uitnodiging om de basisopleiding aan te vatten ontvangen.
Abdel85
__________________________
BerichtenCOLON 48
GeregistreerdCOLON 04 Feb 2016, 15:47

Re: Opleiding december 2016 - Eigen werving LPA

Bericht door Abdel85 »

Das raar want heb nog steeds niets gehoord en als je tegenwoordig belt naar DSR nemen ze de telefoon zelfs niet meer op. Afwachten zeker e
AnikaM
__________________________
BerichtenCOLON 11
GeregistreerdCOLON 31 Mrt 2016, 10:04

Re: Opleiding december 2016 - Eigen werving LPA

Bericht door AnikaM »

jasperv schreefCOLON
AnikaM schreefCOLONIs dit enkel voor zij die zich inschreven via LPA of ook federaal? Op jobpol vind ik hier namelijk niets van terug.
Ik moet 1/09 mijn medische testen afleggen en hoop dan om bij slagen :-) ook in december op Campus Vesta met de opleiding te kunnen starten. Anders zal het Genk worden maar dat is verder rijden dan Vesta.
Volgens VESTA zal dit een gemengde opleiding worden :)
Dat is positief, nu verder in spanning afwachten op enig nieuws (hopelijk positief nieuws :-D )
Gebruikers-avatar
vdv
Politie
BerichtenCOLON 880
GeregistreerdCOLON 19 Apr 2011, 20:49

Re: Opleiding december 2016 - Eigen werving LPA

Bericht door vdv »

Waarom gebruikt men eigenlijk de afkorting LPA voor "lokale politie Antwerpen" en niet zoals in de rest van Vlaanderen de term 'PZ'? Telkens ik hier LPA lees denk ik dat men de luchthavenpolitie bedoelt.
Dit bericht bevat mijn persoonlijke mening opgesteld in persoonlijke naam en geldt niet als officieel standpunt van de Belgische politie.
jasperv
__________________________
BerichtenCOLON 15
GeregistreerdCOLON 22 Mei 2014, 18:04

Re: Opleiding december 2016 - Eigen werving LPA

Bericht door jasperv »

Abdel85 schreefCOLONDas raar want heb nog steeds niets gehoord en als je tegenwoordig belt naar DSR nemen ze de telefoon zelfs niet meer op. Afwachten zeker e
Heb gisteren bericht gekregen dat het mogelijk is om zich in te schrijven voor de opleiding van december.
AnikaM
__________________________
BerichtenCOLON 11
GeregistreerdCOLON 31 Mrt 2016, 10:04

Re: Opleiding december 2016 - Eigen werving LPA

Bericht door AnikaM »

Ik heb me gisteren ook ingeschreven voor de opleiding van 1 december :-)
Abdel85
__________________________
BerichtenCOLON 48
GeregistreerdCOLON 04 Feb 2016, 15:47

Re: Opleiding december 2016 - Eigen werving LPA

Bericht door Abdel85 »

Proficiat allemaal :) ik zal nog even moeten wachten :)
Elske
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 08 Feb 2016, 13:00

Re: Opleiding december 2016 - Eigen werving LPA

Bericht door Elske »

Ik wacht met je mee, Abdel85. Eergisteren bij de selectiecommissie gepasseerd op Vesta. Het wachten op de uitslag kan weer beginnen. Ben benieuwd!
Abdel85
__________________________
BerichtenCOLON 48
GeregistreerdCOLON 04 Feb 2016, 15:47

Re: Opleiding december 2016 - Eigen werving LPA

Bericht door Abdel85 »

Ah top Elske. Hoe is het geweest? Dat wachten valt nogal mee hoor. Na twee weken weet je het resultaat en daarna nog eens wachten wachten wachten:)
Mikie
__________________________
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 30 Mei 2016, 17:46

Re: Opleiding december 2016 - Eigen werving LPA

Bericht door Mikie »

Hoi iedereen,

Hoe lang hebben jullie moeten wachten vanaf de telefonische uitslag van de medische proef tot de effectieve uitnodiging om in december te mogen starten?
Ik heb vorige week woensdag mijn medische proef gehad en ben nu wachtende op het resultaat. Ik hoop er nog bij te geraken! :-D

Groetjes!
BUTTON_POST_REPLY