Persoonlijkheidsproef oktober 2015

Forumregels
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY
Jordytemperman
__________________________
BerichtenCOLON 14
GeregistreerdCOLON 10 Okt 2015, 10:53

Persoonlijkheidsproef oktober 2015

Bericht door Jordytemperman »

Dag beste,

Ik doe de persoonlijkheidsproef op datum van 28 oktober 2015 te Etterbeek, en ik vroeg mij af of er hier nog eventueel mensen zijn die ook hun tweede test moeten afleggen op diezelfde datum.

Ik heb al heel wat opgezocht, ik heb ook de vragen gelezen die hier op het forum staan die de psychologe eventueel zou kunnen stellen, maar zijn er misschien nog eventuele tips die jullie mij zouden kunnen meegeven in verband met gedrag, of specifieke zaken?

Ik wil er echt alles aan doen om te slagen voor deze testen en te beginnen aan de opleiding :D

M.v.g.
Beatbouncer
Politie
BerichtenCOLON 100
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2012, 00:51

Re: Persoonlijkheidsproef oktober 2015

Bericht door Beatbouncer »

Jordytemperman schreefCOLONDag beste,

Ik doe de persoonlijkheidsproef op datum van 28 oktober 2015 te Etterbeek, en ik vroeg mij af of er hier nog eventueel mensen zijn die ook hun tweede test moeten afleggen op diezelfde datum.

Ik heb al heel wat opgezocht, ik heb ook de vragen gelezen die hier op het forum staan die de psychologe eventueel zou kunnen stellen, maar zijn er misschien nog eventuele tips die jullie mij zouden kunnen meegeven in verband met gedrag, of specifieke zaken?

Ik wil er echt alles aan doen om te slagen voor deze testen en te beginnen aan de opleiding :D

M.v.g.
Wees uzelf en doe je niet voor als iemand anders !
Alle tips, die meerdere malen herhaald worden, staan verder op het forum !

Succes woensdag

Grtz Glenn
DAH BRABANT
Lins
__________________________
BerichtenCOLON 41
GeregistreerdCOLON 23 Mrt 2013, 15:48

Re: Persoonlijkheidsproef oktober 2015

Bericht door Lins »

1 ding SUPER belangrijk, zoals al beschreven door Glenn. Wees jezelf!!

Ook al ben je minder goed in samenwerken, kan je moeilijk tegen uw verlies of is het niet 100% duidelijk dat je een teamplayer bent. Gewoon zijn wie je bent, anders val je door de mand en is het een no go.

Kom niet af met: "ik ben slordig", maar laat dieper in je kijken. Wees open!
Cognitieve- en sportproef: 30/06/2015, geslaagd: 15/07/2015
Persoonlijkheidsproef: 30/09/2015, geslaagd: 07/10/2015
Gesprek met de Selectiecommissie: 20/10/2015, geslaagd 23/10/2015
Medische proef: 26/10/2015, geslaagd 29/10/2015

Start opleiding: 1 december 2015 campus Vesta.
BUTTON_POST_REPLY