Wat na geslaagd?

BUTTON_POST_REPLY
vincent59
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 7
GeregistreerdCOLON 05 Mrt 2014, 12:45

Wat na geslaagd?

Bericht door vincent59 »

Beste,
Ik heb onlangs mijn bevestigingsbrief ontvangen waar instaat dat ik geslaagd ben bevonden voor de examencommissie. Deze week ben ik naar het medisch onderzoek geweest. Als ik daar nu medisch geschikt wordt bevonden (en het antecedenten onderzoek ook goed afloopt) ben ik dan geslaagd over de ganse lijn, of moet gans mijn dossier dan nog eens voor een persoon of commissie voorkomen?

Alvast bedankt! :-)
Kevin_Fox
__________________________
BerichtenCOLON 261
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2014, 20:52

Re: Wat na geslaagd?

Bericht door Kevin_Fox »

vincent59 schreefCOLONBeste,
Ik heb onlangs mijn bevestigingsbrief ontvangen waar instaat dat ik geslaagd ben bevonden voor de examencommissie. Deze week ben ik naar het medisch onderzoek geweest. Als ik daar nu medisch geschikt wordt bevonden (en het antecedenten onderzoek ook goed afloopt) ben ik dan geslaagd over de ganse lijn, of moet gans mijn dossier dan nog eens voor een persoon of commissie voorkomen?

Alvast bedankt! :-)

Normaal wordt 't dossier dan overgemaakt aan een deliberatiecommissie en daarna krijg je +/- antwoord.
Ik denk wel dat dit een formaliteit is om te zien of alles is goed gelopen :?:
inschrijving 2de poging: inschrijving 01/02/2017
Cognitieve proeven VRIJSTELLING
Fysieke proeven :* 2de poging:09/05/2017 =GESLAAGD
INGESCHREVEN INFOSESSIE ETTERBEEK 24/06/2017
Persoonlijkheidsproef: GESLAAGD
Commissie : NIET GESLAAGD
medische proeven:
einde deelname - niet meer actief forum vanaf 28/08/2018
vincent59
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 7
GeregistreerdCOLON 05 Mrt 2014, 12:45

Re: Wat na geslaagd?

Bericht door vincent59 »

Dat dacht ik ook, maar in de brief waar stond dat ik geslaagd was voor de selectiecommissie, stond letterlijk ook in dat de 'deliberatiecommissie' mij geschikt bevonden had. En ik moest mijn medische nog doen..
slisse
Aspirant
BerichtenCOLON 28
GeregistreerdCOLON 13 Nov 2013, 21:27

Re: Wat na geslaagd?

Bericht door slisse »

Jup. Na de jury had ik een brief dat ik beschikt ben gevonden voor de job als inspecteur. Tenzij het medisch onderzoek anders zou aflopen, dan komt u dossier terug bij de commissie.
Amedee
Aspirant
BerichtenCOLON 94
GeregistreerdCOLON 12 Jun 2013, 09:59

Re: Wat na geslaagd?

Bericht door Amedee »

vincent59 schreefCOLONDat dacht ik ook, maar in de brief waar stond dat ik geslaagd was voor de selectiecommissie, stond letterlijk ook in dat de 'deliberatiecommissie' mij geschikt bevonden had. En ik moest mijn medische nog doen..
Dat klopt. Ik heb persoonlijk - tijdens de infodag op de GIP - aan een CP (die zetelt in de deliberatiecommissie en werkt bij de DSR) de vraag gesteld of de kandidaat na de commissie al weet of hij/zij geslaagd is of niet, op voorwaarde dat men daarna dan wel nog slaagt voor de medische proef. Inderdaad: de deliberatiecommissie komt in het nieuwe (huidige) systeem na de selectiecommissie samen, maar wel VOOR de medische proef.

De reden hiervoor is simpel: je kunt niet gedelibereerd worden voor de medische proef.

Succes!
Matthijs
Laatst gewijzigd door 1 op Amedee, in totaal 12 keer gewijzigd.
Inspecteur van Politie
vincent59
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 7
GeregistreerdCOLON 05 Mrt 2014, 12:45

Re: Wat na geslaagd?

Bericht door vincent59 »

Bedankt voor de info allemaal!

Groetjes :)
Hannevnck
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 19 Jun 2017, 11:25

Re: Wat na geslaagd?

Bericht door Hannevnck »

Hallo allemaal

Ik heb een bijkomend onderzoek moeten doen en wacht op mijn resultaat. Wat blijkt dat ik terug naar selectiecommissie moet terwijl ik wel geslaagd ervoor ben. Iemand die raad weet?
BUTTON_POST_REPLY