Contactpersoon

wat is het antecedentenonderzoek of moraliteitsonderzoek, .... hoe lang moet ik wachten op een uitslag ? Waarom wordt dit gedaan ?
BUTTON_POST_REPLY
Arne_-
__________________________
BerichtenCOLON 47
GeregistreerdCOLON 02 Nov 2013, 11:37

Contactpersoon

Bericht door Arne_- »

Weet iemand bij wie je terecht kan voor vragen ivm antecedenten? Mijn correspondent op mijn brief kan mij niet meer helpen.. Ik heb mijn laatste proef (medisch) al gedaan en resultaat ook ontvangen! Maar geen attest voor slagen op alle proeven.. Medisch is ondertussen 2 maanden geleden.
Amedee
Aspirant
BerichtenCOLON 94
GeregistreerdCOLON 12 Jun 2013, 09:59

Re: Contactpersoon

Bericht door Amedee »

Ik veronderstel dat de persoon die instaat voor het antecedentenonderzoek (zeer waarschijnlijk je wijkinspecteur) al langs is gekomen voor het antecedentenonderzoek? Neem anders met hem/haar eens contact op? Als dat niet het geval is kun je ook met hem/haar contact opnemen en vragen of hij al een opdracht tot antecedentenonderzoek heeft gekregen.

Hopelijk geraakt het snel opgelost!
Inspecteur van Politie
Arne_-
__________________________
BerichtenCOLON 47
GeregistreerdCOLON 02 Nov 2013, 11:37

Re: Contactpersoon

Bericht door Arne_- »

De persoon die bij mij langskwam is begin februari hier geweest...
Amedee
Aspirant
BerichtenCOLON 94
GeregistreerdCOLON 12 Jun 2013, 09:59

Re: Contactpersoon

Bericht door Amedee »

Bel hem/haar dan eens op? Misschien is je dossier ergens bij de lokale politie blijven hangen en wachten ze daar bij de DSR nog op? Hoe weet je eigenlijk dat het probleem zich bij je antecedentenonderzoek bevindt? Hebben ze dat bij de DSR gezegd?
Inspecteur van Politie
Arne_-
__________________________
BerichtenCOLON 47
GeregistreerdCOLON 02 Nov 2013, 11:37

Re: Contactpersoon

Bericht door Arne_- »

Had een mail gestuurd en ze konden mij vertellen dat antecedenten nog steeds bezig is.
BUTTON_POST_REPLY