opleidingen 2014

Geslaagd in alle selectieproeven en je weet al een datum wanneer je mag starten aan de opleiding ? Laat het hier weten !
Forumregels
Afbeelding
Tarrie
Aspirant
BerichtenCOLON 48
GeregistreerdCOLON 12 Nov 2012, 09:02

opleidingen 2014

Bericht door Tarrie »

is er iemand die zich al heeft kunnen inschrijven voor de opleidingen in 2014?
Bij mij verwijst de link nog steeds naar het afgesloten inschrijvingsformulier van 2014.
OPAC Promotie 112 - peloton 1
Gastohn
__________________________
BerichtenCOLON 13
GeregistreerdCOLON 25 Mrt 2013, 17:09

Re: opleidingen 2014

Bericht door Gastohn »

Ik ben ook aan't wachten tot de nieuwe link opengaat :)
Superstrakkestrik
__________________________
BerichtenCOLON 15
GeregistreerdCOLON 23 Okt 2013, 07:40

Re: opleidingen 2014

Bericht door Superstrakkestrik »

Gisteren gebeld met Brussel, nog geen zekerheid voor opleidingen tot nu toe... Momenteel zijn er nog geen budgetten vrijgegeven of dergelijke dus moeilijk in te plannen.
Er was zelfs sprake van een stop tot Juni... maar zo zijn er elk jaar wel geruchten neem ik aan..

PS, best wel lastig als je met een opzeg zit van 3 maand en geen flexibele werkgever hebt. :snif: Nemen andere hier het risico om op voorhand ontslag te nemen zonder zekerheid om te kunnen starten? :roll: :-D
Tarrie
Aspirant
BerichtenCOLON 48
GeregistreerdCOLON 12 Nov 2012, 09:02

Re: opleidingen 2014

Bericht door Tarrie »

Ik heb hetzelfde probleem. Ik ben al gaan polsen bij onze personeelsdienst, maar zolang ik geen concrete datum heb, wil ik het nieuws nog niet bekend maken op het werk. Zomaar ontslag nemen doe ik niet.
OPAC Promotie 112 - peloton 1
Superstrakkestrik
__________________________
BerichtenCOLON 15
GeregistreerdCOLON 23 Okt 2013, 07:40

Re: opleidingen 2014

Bericht door Superstrakkestrik »

Wel, ik heb het alvast gemeld zodat ze hier rekening mee kunnen houden... Maar dien uiteraad zelf men ontslag niet in zolang ik niet zeker ben dat ik kan starten..
Indien ze half FEB beslissen om een opleiding op te starten voor begin Mei (VESTA voor mij) hoop ik op de goede wil van mijn werkgever..

Indien niet heb ik een geldige reden om niet te kunnen starten en kan ik er zo goed als vanuit gaan dat ik bovenaan op de lijst sta voor de eventuele volgende opleiding (Oktober).

Ga jij ook voor VESTA Tarrie? :)
Tarrie
Aspirant
BerichtenCOLON 48
GeregistreerdCOLON 12 Nov 2012, 09:02

Re: opleidingen 2014

Bericht door Tarrie »

ik ga normaal voor OPAC. Als er een opleiding is in mei/juni gaat dat voor mij heel moeilijk zijn. Ik denk dat september het meest haalbaar zal zijn.
OPAC Promotie 112 - peloton 1
PieterGC
Aspirant
BerichtenCOLON 148
GeregistreerdCOLON 15 Mrt 2012, 12:55

Re: opleidingen 2014

Bericht door PieterGC »

Superstrakkestrik schreefCOLONWel, ik heb het alvast gemeld zodat ze hier rekening mee kunnen houden... Maar dien uiteraad zelf men ontslag niet in zolang ik niet zeker ben dat ik kan starten..
Indien ze half FEB beslissen om een opleiding op te starten voor begin Mei (VESTA voor mij) hoop ik op de goede wil van mijn werkgever..

Indien niet heb ik een geldige reden om niet te kunnen starten en kan ik er zo goed als vanuit gaan dat ik bovenaan op de lijst sta voor de eventuele volgende opleiding (Oktober).

Ga jij ook voor VESTA Tarrie? :)
Ik geloof nooit dat er begin Mei dit jaar een opleiding zou starten op Vesta. Puur gebaseerd op het feit dat wij nog tot begin Mei in opleiding zijn, nog een grote lichting Inspecteurs, een lichting Agenten en Hoofdinspecteurs. Om die rede lijkt het me weinig waarschijnlijk dat je op Mei moet rekenen (en dus misschien wat realistischer kan plannen), maar zeg nooit nooit i guess :-)
INP - Pz Antwerpen/ Orida fietsteam
Gunther L
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 8
GeregistreerdCOLON 10 Dec 2013, 16:43

Re: opleidingen 2014

Bericht door Gunther L »

Ook aan t wachten .....Formulier nog niet beschikbaar om in te schrijven . :snif:
Keuze voor mij Camp Vesta , Plot of Gip afhankelijk van de startdatum . Ik woon in Schaffen dus kan alle kanten uit . Gaat er nog iemand naar de infodag in Plot Genk op Di 28 Januari ? Daar gaan ze meer toelichten over de eventuele veranderingen in de opleiding ,etc ....

Salukes G .

AINP : Attest van slagen ontvangen 4 dec 2013
Laatst gewijzigd door 1 op Gunther L, in totaal 18 keer gewijzigd.
Laurence
__________________________
BerichtenCOLON 37
GeregistreerdCOLON 19 Okt 2011, 23:24

Re: opleidingen 2014

Bericht door Laurence »

Ik ben ook aan het wachten... ik twijfel welliswaar nog tussen de wps en opac. :eek:
OPAC - Promotie 112 AINP - Peloton 1
Jurgenpykie
__________________________
BerichtenCOLON 32
GeregistreerdCOLON 24 Aug 2013, 22:16

Re: opleidingen 2014

Bericht door Jurgenpykie »

Gunther L schreefCOLON...Gaat er nog iemand naar de infodag in Plot Genk op Di 28 Januari ? Daar gaan ze meer toelichten over de eventuele veranderingen in de opleiding ,etc ...

Ik heb me ingeschreven voor, in de voormiddag, te gaan luisteren wat er gaat veranderen.
Ik ben aant wachten op de uitnodiging voor de selectiecommissie.

grtz jurgen
Promotie oktober 2014
shelsea
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON 16 Nov 2013, 15:22

Re: opleidingen 2014

Bericht door shelsea »

Tarrie schreefCOLONis er iemand die zich al heeft kunnen inschrijven voor de opleidingen in 2014?
Bij mij verwijst de link nog steeds naar het afgesloten inschrijvingsformulier van 2014.
Bij mij ook nog steeds, wat idd zorgt voor moeilijke situatie voor werk/..
Gastohn
__________________________
BerichtenCOLON 13
GeregistreerdCOLON 25 Mrt 2013, 17:09

Re: opleidingen 2014

Bericht door Gastohn »

Link is open


(Joepie :) )
Superstrakkestrik
__________________________
BerichtenCOLON 15
GeregistreerdCOLON 23 Okt 2013, 07:40

Re: opleidingen 2014

Bericht door Superstrakkestrik »

Gastohn schreefCOLONLink is open


(Joepie :) )

Sir, YOU Sir, You've just made my day :-D
charly
__________________________
BerichtenCOLON 10
GeregistreerdCOLON 04 Feb 2014, 19:45

Re: opleidingen 2014

Bericht door charly »

Ik heb me ingeschreven voor 2juni 2014 in wps
Els
__________________________
BerichtenCOLON 10
GeregistreerdCOLON 01 Nov 2012, 17:02

Re: opleidingen 2014

Bericht door Els »

Iemand zich ingeschreven om 2 juni te starten in Vesta?
Cognitieve proeven: Geslaagd
Persoonlijkheidsproef: Geslaagd
Medische proef: Geslaagd
Selectiecomissie: Geslaagd
BUTTON_POST_REPLY