Functioneel parcours Wachtebeke in Oost-Vlaanderen

Forumregels
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY
Pieter1987
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 08 Dec 2013, 10:46

Functioneel parcours Wachtebeke in Oost-Vlaanderen

Bericht door Pieter1987 »

Even een vraagje voor degene die het functioneel parcours heeft gedaan in Wachtebeke:
Het functioneel parcours bestaat daar uit een ronde looppiste op boomschors waarbij de toestellen enkele meters van mekaar staan gepositioneerd. Is daar hetzelfde principe van kracht van 3 ronden in 3m30? Want dat zijn wel heel grote rondes hoor :uhoh: Het is allesinds niet conform met wat er op de website van jobpol staat :-D

Alvast bedankt voor U bericht.

Mvg
Bart V
Politie
BerichtenCOLON 233
GeregistreerdCOLON 11 Feb 2010, 16:26

Re: Functioneel parcours Wachtebeke in Oost-Vlaanderen

Bericht door Bart V »

Het functioneel parcours buiten is eerder een algemene piste waar iedereen kan trainen. Het is naar mijn mening ook zwaarder dan het parcours dat je dient af te leggen bij je ingangstest.

Je kan de hindernissen ook niet vergelijken, zo heb je buiten een betonnen tunnel waar je echt wel moet door kruipen terwijl de tunnel bij het functioneel parcours van hout is en je er gewoon doorglijdt.

Op het buitenparcours heb je ook een Finse tafel waar je toch enige techniek voor nodig hebt, dat zit allemaal niet in het functioneel parcours. Daar heb je enkel een plint en hoe je erover gaat speelt geen rol.

Als je dat buitenparcours in Wachtebeke als referentie neemt doe je het functioneel parcours met de vingers in de neus. :wink:
PZ Gent
Pieter1987
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 08 Dec 2013, 10:46

Re: Functioneel parcours Wachtebeke in Oost-Vlaanderen

Bericht door Pieter1987 »

Beste Bart,

Bedankt voor U bericht. Het is inderdaad volledig anders ingedeeld en de betonnen tunnel op het buitenparcours is inderdaad heel lastig in te kruipen. Ik had reeds een uitnodiging ontvangen voor 18/12/2013 maar ik kon door omstandigheden ( geen verlof mogelijk bij huidige werkgever ) niet deelnemen. Toen werd ik verwacht op dat buitenparcours dus ik weet het eigenlijk niet goed...

Groetjes

Pieter
Mrblomme
__________________________
BerichtenCOLON 45
GeregistreerdCOLON 19 Jan 2010, 14:47

Re: Functioneel parcours Wachtebeke in Oost-Vlaanderen

Bericht door Mrblomme »

Pieter1987 schreefCOLONBeste Bart,

Bedankt voor U bericht. Het is inderdaad volledig anders ingedeeld en de betonnen tunnel op het buitenparcours is inderdaad heel lastig in te kruipen. Ik had reeds een uitnodiging ontvangen voor 18/12/2013 maar ik kon door omstandigheden ( geen verlof mogelijk bij huidige werkgever ) niet deelnemen. Toen werd ik verwacht op dat buitenparcours dus ik weet het eigenlijk niet goed...

Groetjes

Pieter
Stond dat letterlijk in je uitnodiging dat je buiten verwacht werd? Want naar mijn weten gebeuren ALLE testen binnen...
Selectieproeven AINP
Inschrijving: 12/12/2013

Cognitief: 15/01/2014
Parcours: 15/01/2014
Persoonlijkheidsproef: 10/02/2014
Antecedentenonderzoek: 28/02/2014

Selectiecommissie: 14/04/2014
Better luck next year...
BUTTON_POST_REPLY