Erik Verbeecks persoonlijke draad

Je kan hier naar hartelust je nieuwe avatar testen, kijken of je een link naar een externe (of interne) pagina kan maken... Of een nieuw onderschrift misschien?
Forumregels
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Robby
Site Admin
BerichtenCOLON 9302
GeregistreerdCOLON 12 Nov 2002, 04:11

Re: Brandweer en politie tegenover elkaar in Brussel

Bericht door Robby »

erik verbeeck schreefCOLONEr zakken vanaf dit forum inderdaad met de regelmaat van een klok en meerdere per dag diverse bezoekers naar http://www.ik zoek aandacht.be af, daarom heb mij geregistreerd en de vraag gesteld "wat kan ik voor jullie doen".
Wat is hier moeilijk te begrijpen aan? Ik krijg massa's hits van overal. 'k Ga me daarom echt niet naar daar begeven hoor. Als men iets wil weten van dit forum, zullen die mensen wel naar hier afzakken via die links.
Het is toch simpel: Iemand legt een link vanop dit forum naar een ander forum omdat hij/zij dat interessant vindt.
Dat wil niet zeggen dat 'wij' dat interessant vinden, maar die persoon dus wel.
En dan gaan mensen op die link klikken. En ja, er komen veel mensen op dit forum. En die mensen lezen veel berichten. En sommigen van hen klikken dan eens op een link en die zie jij dan verschijnen in je stats.
That's it.
Dat ik een "groentje" wordt genoemd, klinkt mij wat denigrerend, zich zó opstellen is iets wat de Belgische politie nogal vlotjes toepast.
Niemand noemt jou een groentje. Er is gezegd dat je naam in 't groen staat en daarom dus een beginner op dit forum. Dat kleurtje is interessant om direct te zien dat we te maken hebben met een nieuwe registratie.
Op die manier kunnen we onze reactie wat aanpassen en ook sneller detecteren dat een nieuwe registratie plots 'rel' komt stoken.
Ik ben nu zestien jaar verantwoordelijke uitgever van Morsum Magnificat en aanzie mij niet als een groentje.
Nog nooit van je site gehoord trouwens.
Ik heb forum reglement diagonaal gelezen, de vingerwijzing komt mij dan ook vreemd over.
Als je diagonaal leest, mis je dus een hoop woorden hé ...
BUTTON_POST_REPLY