DRUGGEBRUIK

wat is het antecedentenonderzoek of moraliteitsonderzoek, .... hoe lang moet ik wachten op een uitslag ? Waarom wordt dit gedaan ?
BUTTON_POST_REPLY
Bodard
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 8
GeregistreerdCOLON 11 Nov 2013, 23:32

DRUGGEBRUIK

Bericht door Bodard »

Dag iedereen


Ondertussen heb ik al mijn medische test afgelegd en zou mijn antecedentenonderzoek weldra beginnen. Alleen heb ik schrik dat ik onberispelijk gedrag zal hebben. Ik ben namelijk toen ik 16 was op Pukkelpop opgepakt geweest met een klein zakje marihuanna (10tje). Tijdens de proeven heb ik ook altijd eerlijk ingevuld dat ik af en toe wel eens een jointje rookte, maar dat ik ondertussen gestopt ben.


Heeft iemand hier nog ervaringen mee ?

Alvast bedankt!
DerDritteMann
Politie
BerichtenCOLON 634
GeregistreerdCOLON 06 Okt 2003, 11:26

Re: DRUGGEBRUIK

Bericht door DerDritteMann »

Deze vraag is al meerdere keren aan bod gekomen. Kort en krachtig: iemand die drugs gebruikt(e) hoort niet bij politie.
Bodard
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 8
GeregistreerdCOLON 11 Nov 2013, 23:32

Re: DRUGGEBRUIK

Bericht door Bodard »

DerDritteMann schreefCOLONDeze vraag is al meerdere keren aan bod gekomen. Kort en krachtig: iemand die drugs gebruikt(e) hoort niet bij politie.
Volledig mee eens, maar ik ga mezelf verdedigen. Het is ten slotte een jeugdzonde, het zakje marihuanna was trouwens niet van mee, maarja dat doet er niet aan toe. Ik blijf positief ;)
DerDritteMann
Politie
BerichtenCOLON 634
GeregistreerdCOLON 06 Okt 2003, 11:26

Re: DRUGGEBRUIK

Bericht door DerDritteMann »

Opgepakt met een zakje marihuana, af en toe een jointje roken, ...

Een jeugdzonde?

Sorry vriend, druggebruik hoort niet bij ons. Ik denk dat het best is dat je een andere carrièrewending neemt.
Bodard
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 8
GeregistreerdCOLON 11 Nov 2013, 23:32

Re: DRUGGEBRUIK

Bericht door Bodard »

DerDritteMann schreefCOLONOpgepakt met een zakje marihuana, af en toe een jointje roken, ...

Een jeugdzonde?

Sorry vriend, druggebruik hoort niet bij ons. Ik denk dat het best is dat je een andere carrièrewending neemt.

Ik ben vastberaden om bij de politie te gaan werken! Iedereen verdient een 2e kans. Maar goed ik begrijp je wel, we zullen zien wat de tijd ons uitwijst! Ik ga deze post zeker blijven updaten.




Grtjs
DavidGoet
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 01 Feb 2016, 17:11

Re: DRUGGEBRUIK

Bericht door DavidGoet »

Bodard schreefCOLON
DerDritteMann schreefCOLONOpgepakt met een zakje marihuana, af en toe een jointje roken, ...

Een jeugdzonde?

Sorry vriend, druggebruik hoort niet bij ons. Ik denk dat het best is dat je een andere carrièrewending neemt.

Ik ben vastberaden om bij de politie te gaan werken! Iedereen verdient een 2e kans. Maar goed ik begrijp je wel, we zullen zien wat de tijd ons uitwijst! Ik ga deze post zeker blijven updaten.




Grtjs
Hoe is het nu gegaan? Ik ben akkoord dat iedereen een 2de kans verdiend. Het zou me verbazen dat niemand bij de politie ooit al eens een jointje heeft gerookt of geprobeerd. Ten slotte is alcohol ook een harddrugs alleen word dat niet zo gezien. Het is geen excuus, wat gebeurd is gebeurd. Ik denk dat als je eerlijk en zo transparant mogelijk bent en verteld waarom je het nu niet meer zou doen en wat je eruit geleerd hebt. Dat je toch wel een kans maakt. Probeer er een positief einde te knopen achter het onderwerp. Natuurlijk als je echt daadwerkelijk bent opgepakt weet ik niet hoe het dan zit. Het feit dat je 16 was toen het gebeurden is een jeugdzonden, als je jong bent doe je nu af en toe dingen die je niet hoort te doen. Je hebt dan een andere kijk op de wereld dan iemand die volledig volwassen is. Dus vind ik zeker dat sommige mensen een 2de kans verdienen.
BUTTON_POST_REPLY