Kladpapier bij computerproeven

Forumregels
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY
Jessevds
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 24 Aug 2011, 13:06

Kladpapier bij computerproeven

Bericht door Jessevds »

Hallo iedereen,


Ik heb op 21/10 cognitieve en fysieke testen in het PIVO en had hier een vraag over. Ik ben momenteel de oefeningen van Jobpol aan het maken, maar voor deze beginnen verschijnt er een tekst met wat uitleg en waar ook in vermeld staat dat je kladpapier mag gebruiken. Ik vroeg me af dat dit op de eigenlijke testen ook het geval is? Worden er trouwens ook nog andere vragen gesteld? Want ik hoor van een inspecteur dat de taalvaardigheden bijvoorbeeld niet alleen bij het videoverslag worden getoetst, maar ook tijdens de computertesten.

Alvast bedankt!
Vriendelijke groeten,

Jesse
Jurgenpykie
__________________________
BerichtenCOLON 32
GeregistreerdCOLON 24 Aug 2013, 22:16

Re: Kladpapier bij computerproeven

Bericht door Jurgenpykie »

Hoi Jesse,

Ik heb op 4/10 de tests gedaan op Plot, wij kregen een kladblad NA de film voor het videoverslag op te maken. Na het verslag te hebben getypt werd dat blad weer afgenomen. Daarna krijg je nog vragen over de film,dit zijn meerkeuzevragen in de aard van: ' wat hangt er aan de muur bij het verlaten van de lift? A) een brandblusser B) een vuilbak C) een ehbo-kit D) een verwarmingstoestel.
Dan volgen vragen over spelling, welk van de onderstaande is juist, of welk van de onderstaande is fout. Ze gooien ze door mekaar, dus goed de vraag lezen.
Ook moet je zinnen vervolledigen: Ik ben naar school ....A) fietsen B) lopen C)gereden D)wandelen
Dan komt een hoofdstuk grafieken lezen, en aansluitend berichten begrijpend lezen zoals ook op Jobpol in de tests staan.
Als laatste hadden we de test over de bolletjes die van grote, kleur of draairichtibg veranderen zoals ook op de site te proberen is. Deze zijn wel iets moeilijker nu, en er staat bij alles ook een tijdlimiet op, en je hebt zeker geen tijd over. Bij deze laatste test krijg je ook weer een kladblad.
Laat je niet van de wijs brengen door iemand wat binnenkomt of wat er ook gebeurd... Dat gaat allemaal van je tijd af.
Veel succes, jurgen
Promotie oktober 2014
Jessevds
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 24 Aug 2011, 13:06

Re: Kladpapier bij computerproeven

Bericht door Jessevds »

Beste Jurgen,


Hartelijk dank voor je antwoord. Goed dat je een kladblad mag gebruiken met de oefening met de bolletjes. Bij de moeilijkere oefeningen komt dit toch wel van pas. Hoeveel bedraagt de tijdslimiet op de eigenlijke testen? Op de oefeningen is dit 1.30min.
Jurgenpykie
__________________________
BerichtenCOLON 32
GeregistreerdCOLON 24 Aug 2013, 22:16

Re: Kladpapier bij computerproeven

Bericht door Jurgenpykie »

Ik dacht dat het telkens 40 vragen waren, op 20 minuten. Dat lijkt lang, maar het is snel voorbij!
Succes!
Promotie oktober 2014
timb
__________________________
BerichtenCOLON 12
GeregistreerdCOLON 20 Nov 2013, 13:47

Re: Kladpapier bij computerproeven

Bericht door timb »

Jurgenpykie schreefCOLONIk dacht dat het telkens 40 vragen waren, op 20 minuten. Dat lijkt lang, maar het is snel voorbij!
Succes!
Is er bij elk onderdeel een giscorrectie of alleen bij video-inhoud?
BUTTON_POST_REPLY