cavallerie Etterbeek

Forumregels
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY
djimmo
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 22 Jul 2013, 13:12

cavallerie Etterbeek

Bericht door djimmo »

Goede middag

Misschien hier een ongewone vraag. Ik hoop via deze weg wat info te kunnen krijgen :eek: Ik ben de EERSTE eigenaar van het paard Djimmo (ierse tinker)die bij jullie in Etterbeek in de stal staat. Hij draagt tijdens de defilé de trom.Ik heb tot mijn grote spijt Djimmo destijds moeten verkopen door fameliale omstandigheden. Iets wat voor mijn dochter en mijzelf heel zwaar was. Wij hadden met hem een hele goede band. De vorige eigenaars hebben hem doorverkocht aan de cavallerie.Sinds hij in Etterbeek staat, hebben wij slechts 2 x de kans gehad om hem nog eens te zien tijdens opendeur dagen. :cry: Verder hebben wij niets van info. Intussen is het het 2e jaar dat we hem NIET in de defilé zagen. Vandaar onze bezorgdheid. Kan iemand mij zeggen of Djimmo nog gezond is en of hij nog bij jullie staat... is hij al pensioen ... staat hij misschien terug bij de mensen waar hij daarvoor in de stal stond? Zijn er nog evennementen waar we hem kunnen zien?

Alvast bedankt
Gebruikers-avatar
sledge
Moderator
BerichtenCOLON 2559
GeregistreerdCOLON 19 Jan 2003, 16:06

Re: cavallerie Etterbeek

Bericht door sledge »

Uw vraag werd doorgestuurd, als ik iets verneem laat ik het weten
Afbeelding
Gebruikers-avatar
sledge
Moderator
BerichtenCOLON 2559
GeregistreerdCOLON 19 Jan 2003, 16:06

Re: cavallerie Etterbeek

Bericht door sledge »

Ik heb wat info gevraagd ivm met het paard Jimm voor die mevrouw. Hij is met pensioen gegaan en een collega verzorgt hem. Hij staat bij haar vriend in de wei ergens in Wallonië. Die mevrouw mag dat meisje altijd toevoegen op Facebook om zo Jimm te volgen. Haar naam is Marie Lete. Ze is op de hoogte dat die mevrouw haar kan toevoegen. Ze is wel Franstalig.

Hopelijk is die mevrouw hiermee geholpen
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY