Opleiding 1 oktober 2013

Forumregels
Afbeelding
TiMo88
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 15 Jun 2013, 14:47

Re: Opleiding 1 oktober 2013

Bericht door TiMo88 »

Hoi iedereen heb me net ook ingeschreven voor op 1 oktober te starten in het Plot aanvankelijk voor GIP gekozen :-D maar na eens goed nagedacht te hebben toch teruggekomen op deze keuze, dus zie jullie allemaal op 1 oktober ;)

Greetz
Gebruikers-avatar
splitty-oscar
__________________________
BerichtenCOLON 34
GeregistreerdCOLON 16 Jul 2013, 07:41

Re: Opleiding 1 oktober 2013

Bericht door splitty-oscar »

Hey allemaal!

Ik twijfel momenteel nog tussen Plot en Vesta.. Van Vesta waren de commentaren niet zo positief die ik te horen kreeg, Plot is wel wat verder voor mij... Dus eens die afweging gemaakt is dan kan je mij mss ook verwachten op 1 oktober :wink:
Gebruikers-avatar
splitty-oscar
__________________________
BerichtenCOLON 34
GeregistreerdCOLON 16 Jul 2013, 07:41

Re: Opleiding 1 oktober 2013

Bericht door splitty-oscar »

splitty-oscar schreefCOLONHey allemaal!

Ik twijfel momenteel nog tussen Plot en Vesta.. Van Vesta waren de commentaren niet zo positief die ik te horen kreeg, Plot is wel wat verder voor mij... Dus eens die afweging gemaakt is dan kan je mij mss ook verwachten op 1 oktober :wink:
inschrijving is verstuurd voor plot dus normaal gezien ben ik 1 oktober daar 8)
Gebruikers-avatar
Caparzo
__________________________
BerichtenCOLON 19
GeregistreerdCOLON 18 Mrt 2013, 17:55

Re: Opleiding 1 oktober 2013

Bericht door Caparzo »

Heeft iemand nog iets gehoord van de dienst rekrutering of PLOT sinds de brief dat we op 1 oktober om 8u worden verwacht en het versturen van de bevestiging dat we zeker zullen aanwezig zijn om de opleiding aan te vatten?

Het is nog een paar weken en hoe dichter 1 oktober nadert hoe meer zin ik er in heb :)
Ik probeer hier op het forum wat info over het dagverloop, de vakken, de docenten,... te vinden maar blijkbaar hebben de AINP's een apart, afgesloten forum hier op politieforum.be.
Gebruikers-avatar
splitty-oscar
__________________________
BerichtenCOLON 34
GeregistreerdCOLON 16 Jul 2013, 07:41

Re: Opleiding 1 oktober 2013

Bericht door splitty-oscar »

Caparzo schreefCOLONHeeft iemand nog iets gehoord van de dienst rekrutering of PLOT sinds de brief dat we op 1 oktober om 8u worden verwacht en het versturen van de bevestiging dat we zeker zullen aanwezig zijn om de opleiding aan te vatten?

Het is nog een paar weken en hoe dichter 1 oktober nadert hoe meer zin ik er in heb :)
Ik probeer hier op het forum wat info over het dagverloop, de vakken, de docenten,... te vinden maar blijkbaar hebben de AINP's een apart, afgesloten forum hier op politieforum.be.
Nee verder hier ook niets meer vernomen. Ik check ook elke dag me brievenbus ;) haha... Ik heb wel vernomen dat er voor aanvang van de opleiding nog een info moment/dag is en ook een pasdag voor de kledij .
Gebruikers-avatar
Caparzo
__________________________
BerichtenCOLON 19
GeregistreerdCOLON 18 Mrt 2013, 17:55

Re: Opleiding 1 oktober 2013

Bericht door Caparzo »

Ah, ist echt?

Wanneer zou die ongeveer doorgaan? Een week voor de opleiding begint of iets meer op voorhand? En is dat op een avond of gaat dat in het weekend door?

En een pasdag ook?
Ik weet in de WPS dat ze maar het uniform gaan passen eenmaal ze een week of 2-3 op school zitten. De aspiranten van juni hebben pas vorige week hun uniform gekregen, 2 maanden nadat ze begonnen zijn!
tommy1977
__________________________
BerichtenCOLON 24
GeregistreerdCOLON 12 Okt 2012, 12:44

Re: Opleiding 1 oktober 2013

Bericht door tommy1977 »

Hey toekomstige collega's,

Ik heb ook niks meer gehoord sinds de brief van de aanvang.
Ik veronderstel nog wel dat er eerst een infodag of jog-sessie aan vooraf gaat. Dat hebben de collega's die in Juni begonnen zijn toch ook gehad.
Ik kijk er in ieder geval naar uit en ben volle bak aan het aftellen naar 1 oktober.

@Caparzo

Op de website van PLOT kan je de lessenrooster terugvinden. Zo heb je toch al enig idee wat de dagen inhouden op school.

Grtz,

Tommy
AINP Cognitieve + Fysieke proeven: 10-09-2012(geslaagd)
AINP Persoonlijkheidsonderzoek: 27-11-2012(Geslaagd)
AINP Medisch onderzoek: 07-12-2012(Geslaagd)
AINP Antecedentenonderzoek: 17-01-2013(Geslaagd)
AINP Selectiecommissie: 12-02-2013 (Geslaagd)
Gebruikers-avatar
Caparzo
__________________________
BerichtenCOLON 19
GeregistreerdCOLON 18 Mrt 2013, 17:55

Re: Opleiding 1 oktober 2013

Bericht door Caparzo »

Inderdaad, bij het overlopen van het forum van de aspiranten van juni kregen ze een kleine twee maand voor de opleiding begon een uitnodigingsbrief met wat informatie.

Aangezien wij nu ook een kleine twee maand voor onze opleiding staan moeten we toch normaal binnenkort ook die brief ontvangen... spannend :)
Gebruikers-avatar
splitty-oscar
__________________________
BerichtenCOLON 34
GeregistreerdCOLON 16 Jul 2013, 07:41

Re: Opleiding 1 oktober 2013

Bericht door splitty-oscar »

Ben een kleine maand geleden even in plot langs geweest en dit was toch hetgeen wat de directrice mij wist te vertellen op d'r ogenblik dus ik neem aan dat de info toch vrij correct was :) wanneer of hoe dit plaatsvind weet ik wel niet. De definitieve lijst van aspiranten werd ook pas begin deze maand afgesloten + diegene die er achteraf nog bij komen door late selectie... Dus ik neem aan dat we eind deze maand wel iets meer zullen te horen krijgen ;) no panic! :) niet tegenstaande dat het bij mij al wel oktober zou mogen zijn :)
Gebruikers-avatar
splitty-oscar
__________________________
BerichtenCOLON 34
GeregistreerdCOLON 16 Jul 2013, 07:41

Re: Opleiding 1 oktober 2013

Bericht door splitty-oscar »

By the way... Van welke regio zijn jullie zoal? :)

Ikzelf van Begijnendijk (Aarschot)... Moesten er nog mensen interesse hebben in carpoolen van deze regio? :)
In de selectieproces zat er iemand van Aarschot bij mij maar die is helaas niet geslaagd voor de commissie.
Heidi
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 13 Dec 2012, 14:49

Re: Opleiding 1 oktober 2013

Bericht door Heidi »

De lijst is afgesloten en de brieven werden vandaag verstuurd... :wink:
Gebruikers-avatar
Darks
__________________________
BerichtenCOLON 50
GeregistreerdCOLON 17 Mrt 2010, 17:16

Re: Opleiding 1 oktober 2013

Bericht door Darks »

Ben benieuwd, de zomer vliegt voorbij en ik kijk enorm uit naar 1 oktober! Nog eventjes :-)
Gebruikers-avatar
Caparzo
__________________________
BerichtenCOLON 19
GeregistreerdCOLON 18 Mrt 2013, 17:55

Re: Opleiding 1 oktober 2013

Bericht door Caparzo »

Gisteren uitnodigingsbrief gehad en vandaag op de post gedaan!

Ik kom zaterdag 7 september luisteren en lopen :)
hardbeatzq
__________________________
BerichtenCOLON 36
GeregistreerdCOLON 18 Dec 2012, 23:56

Re: Opleiding 1 oktober 2013

Bericht door hardbeatzq »

Ik heb ook de brief gekregen:) !
Ik kom op 28 augustus luisteren.
Ook bij het pasmoment op 27september ben ik er ;)

Ik carpool momenteel met 2 mensen (bertem-tienen) in bekkevoort, eventueel kan er nog wel iemand bij ;)
Fysiek + Cognitief AINP: Geslaagd
Persoonlijkheidstest AINP: Geslaagd
Medische test AINP: Geslaagd na bijkomend onderzoek
Antecedentenonderzoek AINP: Geschikt
Selectiecommissie: afgelegd op 14/02/13
geslaagd op 26/02/13
START OPLEIDING AINP: PLOT 01/10/2013
Gebruikers-avatar
splitty-oscar
__________________________
BerichtenCOLON 34
GeregistreerdCOLON 16 Jul 2013, 07:41

Re: Opleiding 1 oktober 2013

Bericht door splitty-oscar »

hardbeatzq schreefCOLONIk heb ook de brief gekregen:) !
Ik kom op 28 augustus luisteren.
Ook bij het pasmoment op 27september ben ik er ;)

Ik carpool momenteel met 2 mensen (bertem-tienen) in bekkevoort, eventueel kan er nog wel iemand bij ;)
ok, zou gemakkelijk zijn! :wink: we spreken gedurende de eerste week ofzo wel iets af...

ik ben er ook 28aug (luisteren en lopen) :wink: en 27 september
BUTTON_POST_REPLY