opleiding 2013

Forumregels
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY
F162007
__________________________
BerichtenCOLON 106
GeregistreerdCOLON 10 Feb 2011, 16:47

opleiding 2013

Bericht door F162007 »

ik heb mij gisteren ingeschreven voor de opleiding van 3 juni 2013 , maar ik heb een vraag men laat meestal 2 maanden voor het begin van de opleiding weten of je kan beginnen , nu ik heb een opzegtermijn van 3 maand is het eventueel mogelijk om sneller te weten te komen of je kan beginnen ? zo ja wie moet je dan contacteren ? de school of de rekruteringsdienst ? of ....
Bart V
Politie
BerichtenCOLON 233
GeregistreerdCOLON 11 Feb 2010, 16:26

Re: opleiding 2013

Bericht door Bart V »

Ik veronderstel dat je geslaagd bent voor de 4e proef en al je document gekregen hebt waarin je een school moet kiezen?

Zo ja, dan zou het al erg moeten tegenvallen dat je niet in die lichting kan starten, het zou me verwonderen dat ze al volzet is. Heb je uw situatie al uitgelegd aan uw werkgever? Probeer anders met hem tot een overeenkomst te komen dat je 'hoogstwaarschijnlijk' op 2 juni 2013 bij hem weg bent. Mits wat goede wil van hem valt er altijd iets te regelen.

Ik heb het zelf ook op die manier gedaan. Ik ben 1 oktober 2011 aan de opleiding begonnen en de definitieve bevestiging heb ik maar ergens in augustus gekregen. Mijn werkgever was al 6 maand eerder op de hoogte van mijn ontslag en toekomst e.d., onder voorbehoud weliswaar...
PZ Gent
F162007
__________________________
BerichtenCOLON 106
GeregistreerdCOLON 10 Feb 2011, 16:47

Re: opleiding 2013

Bericht door F162007 »

ik heb al mijn documenten thuis aangekregen , ik heb mij op de site ingeschreven.
Ik wil zekerheid hebben als ik mijn ontslag indien , want ik wil niet voor het probleem komen te staan dat ik mijn ontslag indien en dan niet mag beginnen in juni.

Ik ben militair, ik weet niet goed of er over de opzegtermijn valt te onderhandelen.
cleo
Politie
BerichtenCOLON 51
GeregistreerdCOLON 15 Mrt 2010, 21:50

Re: opleiding 2013

Bericht door cleo »

Ik heb een paar keer gebeld naar mijn contactpersoon. En echt de dag voor ik mijn ontslag moest indienen kreeg ik mijn brief dat ik 1 oktober zeker kon beginnen.

Ik had, voor die brief, een paar keer gevraagd of ik nog op de lijst stond om de volgende opleiding te beginnen.

succes
Andwrew
__________________________
BerichtenCOLON 23
GeregistreerdCOLON 16 Nov 2012, 09:44

Re: opleiding 2013

Bericht door Andwrew »

Ik ben ook militair.

Neem je TAPA of doe je een dienstverbreking??
Want voor TAPA moet je echt wel op tijd een Mod B indienen. Maar het leger laat je wel gemakkelijk gaan hoor als ze weten dat je nog steeds bij de overheid blijft.
F162007
__________________________
BerichtenCOLON 106
GeregistreerdCOLON 10 Feb 2011, 16:47

Re: opleiding 2013

Bericht door F162007 »

ik neem gewoon ontslag , omdat TAPA bij ons niet wordt toegestaan omdat ik een functie uitoefen waar men veel personeel in nodig heeft.
BUTTON_POST_REPLY