humor

ModeratorCOLON Moderators

Lone Ranger
Politie
BerichtenCOLON 1408
GeregistreerdCOLON 26 Mrt 2004, 17:40

humor

Bericht door Lone Ranger »

(ik dacht dat er vroeger een afzonderlijk onderdeel "humor" was op dit forum ?)

Het is weer bijna die tijd van het jaar :


of deze :

Snieklaas
"Sometimes there is Justice, sometimes there is just us"
MUGEigenbilzen
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 6
GeregistreerdCOLON 26 Nov 2012, 14:15

Re: humor

Bericht door MUGEigenbilzen »

Whahahahahaha :D

oud goud van Hansje :D
Yellowhair1
__________________________
BerichtenCOLON 434
GeregistreerdCOLON 13 Mrt 2011, 22:51

Re: humor

Bericht door Yellowhair1 »

Afbeelding
Character is how you treat those who can do nothing for you.
Yellowhair1
__________________________
BerichtenCOLON 434
GeregistreerdCOLON 13 Mrt 2011, 22:51

Re: humor

Bericht door Yellowhair1 »

Afbeelding
Character is how you treat those who can do nothing for you.
Yellowhair1
__________________________
BerichtenCOLON 434
GeregistreerdCOLON 13 Mrt 2011, 22:51

Re: humor

Bericht door Yellowhair1 »

Character is how you treat those who can do nothing for you.
Black Dog
__________________________
BerichtenCOLON 401
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 18:16

Re: humor

Bericht door Black Dog »

Brusselse politiehumor...blijkbaar.

Effe quoten vanuit een ander forum:
Grappig, ik reed onlangs door onze zone tijdens ne nachtshift, en ik zag in de verte een mobiletteke rijden. Feitelijk al van ver "rook" ik dat er iets verkeerd aan was (ben nog niet zo lang in dienst, maar bepaalde reflexen kweekt ge rap aan). Dus ik besluit om die te volgen. Na twee minuten zegt mijne collega "volgens mij is em zo zat als tienduizend man". Ik rij er naast, we kijken alledrie opzij, en die kerel gaat gewoon VOL op zijn bakkes met zijn mobilette naast ons. Gestopt, raampke naar beneden, effe zeker gemaakt dat em nog beweegt, en in twee geplooid van't lachen gemaakt dat we wegwaren
Buiten schuldig verzuim best wel grappig...
69_Shorty_69
__________________________
BerichtenCOLON 170
GeregistreerdCOLON 29 Apr 2010, 17:14

Re: humor

Bericht door 69_Shorty_69 »

Komt me bekent voor die quote BD :lol: Lag wel in een scheur toen ik het las :lol:
Bwah schuldig verzuim, ze hebben toch gestopt of da die gast nog leefde, en langs de andere kant a ge kunt zuipe en ge rijd me een mobilette is dees wel een leuk geval van poetic justice...
Reporter: What do you feel when you shoot a terorrist?
Marine Sniper: *Chuckles* RECOIL

"
And I heard a voice in the midst of the four beasts...
And I looked and behold, a pale horse
And his name that sat on him was Death
And Hell followed with him
"
Revelation 6:6,8
Dimitri
Politie
BerichtenCOLON 848
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 17:52

Re: humor

Bericht door Dimitri »

Dan komt deze gast er vanaf met enkel wat blutsen en builen. Springt 5 min later weer opzijn bromfiets en rijdt weer verder. En in welke staat dan als je dit zo leest. Wat als hij zo dronken is dat hij even verder een fietser of voetganger omver rijdt. En als iemand zo zat op een bromfiets rijdt, zal hij dit wel vaker doen. Als je "justice" wilt, laat hem dan maar direct blazen en laat de staat maar innen. Met dronken rijden heb ik geen compassie. :roll:
Jens
Moderator
BerichtenCOLON 636
GeregistreerdCOLON 30 Mei 2010, 12:57

Re: humor

Bericht door Jens »

Leuke werkwijze in Brussel... :shock:
Inspecteur van politie
Lone Ranger
Politie
BerichtenCOLON 1408
GeregistreerdCOLON 26 Mrt 2004, 17:40

Re: humor

Bericht door Lone Ranger »

Black Dog schreefCOLONBrusselse politiehumor...blijkbaar.

Effe quoten vanuit een ander forum:
Grappig, ik reed onlangs door onze zone tijdens ne nachtshift, en ik zag in de verte een mobiletteke rijden. Feitelijk al van ver "rook" ik dat er iets verkeerd aan was (ben nog niet zo lang in dienst, maar bepaalde reflexen kweekt ge rap aan). Dus ik besluit om die te volgen. Na twee minuten zegt mijne collega "volgens mij is em zo zat als tienduizend man". Ik rij er naast, we kijken alledrie opzij, en die kerel gaat gewoon VOL op zijn bakkes met zijn mobilette naast ons. Gestopt, raampke naar beneden, effe zeker gemaakt dat em nog beweegt, en in twee geplooid van't lachen gemaakt dat we wegwaren
Buiten schuldig verzuim best wel grappig...
En voor hetzelfde geld valt hij met zijn buik op de rand van het stuur en heeft een inwendige bloeding. Gevolg : de volgende morgen ligt hij dood in zijn bed. Heel leuk, als je die dan hebt laten liggen, "want hij leefde nog" ...
"Sometimes there is Justice, sometimes there is just us"
Black Dog
__________________________
BerichtenCOLON 401
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 18:16

Re: humor

Bericht door Black Dog »

Na enige kritiek kwam dit als reply

Met "zeker maken dat em nog beweegt" bedoel ik dus effectief zien of hij geen hulp (lees: ambulance) nodig heeft, dus schuldig verzuim was er niet. En zatlappen hebben duidelijk ergens ne aparte beschermengel (been there,... :wink: )
Allez...zand erover dan zeker? :mrgreen:

Sorry voor de off-topic dan maar.
Eric
__________________________
BerichtenCOLON 359
GeregistreerdCOLON 18 Mei 2011, 14:39

Re: humor

Bericht door Eric »

Deze vind ik wel goed :-) Al hoop ik dat het bij deze blijft want uiteindelijk lijkt het erop dat de mensen van PZ Minos in de BBT-zaak weinig te verwijten valt.

Afbeelding
69_Shorty_69
__________________________
BerichtenCOLON 170
GeregistreerdCOLON 29 Apr 2010, 17:14

Re: humor

Bericht door 69_Shorty_69 »

bwah; denk da de meerderheid met cynische humor kan leven, anders houde die job ook ni lang vol denk ik....

Dees is wel een goeike da moe ik toegeve :mrgreen:
Reporter: What do you feel when you shoot a terorrist?
Marine Sniper: *Chuckles* RECOIL

"
And I heard a voice in the midst of the four beasts...
And I looked and behold, a pale horse
And his name that sat on him was Death
And Hell followed with him
"
Revelation 6:6,8
Eric
__________________________
BerichtenCOLON 359
GeregistreerdCOLON 18 Mei 2011, 14:39

Re: humor

Bericht door Eric »

Trouwens, als je eens goed wil lachen, moet je nu en dan eens de officiële (sic) website van de Brusselse politiezone Montgomery bezoeken. In de vorige versie vond je op het NL-gedeelte van die site onder andere het volgende:
Mapsite

- Virtuele loket
- Paard op de baan ? Kalm op
- Infos : Bijzondere te ondernemen stappen
- Interne onderzoeken : Zijn opdrachten
- Mededeling van een alcolholcontrole
- Valse agente
- Voor verhoogde veiligheid voor onze kinderen om en rond de scholen
- Protocolakkoort
- Het gebeurde in uw buurt


Met die laatste link op hun "mapsite" bedoelde men wellicht de Waalse film "C'est arrive pres de chez vous" :roll:

Eén en ander van dat hallucinante Nederlands vind je HIER nog terug. Klik dan zeker eens op de link Iedereen in het zadel:
Het was samen en met zon vergoten dat de politieambtenaren en de jongeren het fiets bestegen op dinsdag 06 april jongstleden, dit in het kader van de tweede editie van de rally georganiseerd door de preventiediensten van de gemeentes Sint-Pieters-Woluwe, Sint-Lambrechts-Woluwe en Etterbeek, in partnership met de politiezone Montgomery.

Een gelegenheid om zich te ontmoeten en zich onder aan ander manier te leren kennen.

Naar zeggen van de geestdriftige deelnemers, een ervaring om zonder fout te herhalen!
Aan de goede onthouders, …!
En laat ons vooral het vorige, luchtige welkomstwoord van de korpschef niet vergeten!
Voor de politie is ze vooral een deel van het grondgebied van een federale europese en internationale hoofdstad, met alles wat daaronder dag en nacht verondersteld wordt, qua beheer van gebeurtenissen, manifestaties en op te lossen problemen inzake mobiliteit.

Teneinde te beantwoorden aan de steeds aangroeiende inzet die voortvloeit uit deze ontwikkeling, krijgt de recente wil om de acties van de politie te centreren rond het concept nabijheid hier zijn volledige betekenis.

Beschikkend over een rijke ervaring op het terrein en klaar om te reageren, antwoorden de operateurs in functie van de hoogdringendheid en evalueren de belangrijkheid van het gebeuren dat hen wordt gerapporteerd om de nodige maatregelen te nemen binnen de kortst mogelijke termijn.

Een afspraak kan genomen worden op het nr : 02/788.90.20

Het doel van dit artikel is gericht ter waarschuwing en ter informatie. Bejaarden zijn een gemakkelijke prooien voor deze dieven. Hun buit is meestal belangrijk, wat soms neerkomt op het resultaat van een besparing van een mensenleven.
:idea: voor alle aspiranten die het wat moeilijk hebben met zich duidelijk uit te drukken, bij de PZ Montgomery kan u het zelfs tot hoofdcommissaris schoppen. Voor meer info kan een afspraak worden genomen op het gekende telefoonnummer!
Dimitri
Politie
BerichtenCOLON 848
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 17:52

Re: humor

Bericht door Dimitri »

Goh ja, ik vind dat er veel te veel aanstoot genomen wordt aan. Ikzelf spreek verre van vlekkeloos Frans maar als ik met een Franse onderdaan moet praten, en het hangt met oren en poten aan elkaar, doet die persoon er meestal nooit moeilijk over en velen proberen zelfs te helpen. Zelfs al probeer ik hen uit te leggen dat ze stante pede 200€ moeten betalen wegens een of andere onmiddellijk inning :twisted: .

Maar als een Vlaming slecht Frans spreekt in de media of een Waal slecht Nederlands spreekt tegen een Vlaming, wordt er mood en brand geschreeuwd. Ik zeg gewoon: goed geprobeerd. :wink:
BUTTON_POST_REPLY