Kandidateren voor Agent

Forumregels
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY
Cornholio
__________________________
BerichtenCOLON 13
GeregistreerdCOLON 14 Apr 2011, 20:16

Kandidateren voor Agent

Bericht door Cornholio »

Zoals in m'n signature te lezen is ben ik niet geslaagd bij de laatste proef voor INP. Na m'n verschillende opties te hebben afgewogen zou ik mijzelf nu kandidaat willen stellen als agent ipv een jaar te moeten wachten om mij opnieuw voor INP in te schrijven.

Nu zit ik wel met een aantal vragen waar ik niet direct een antwoord op kon vinden, hopelijk kunnen jullie mij verder helpen.

- Hoe/waar kandidaat stellen voor Agent, op jobpol kon ik geen inschrijvingsformulier vinden?
- Kan ik vrijgesteld worden van de eerste 3 proeven aangezien ik die nog maar recentelijk heb afgelegd voor INP en waar ik voor geslaagd ben? Voor de cognitieve weet ik het wel zeker, sportproef en medische keuring lijken mij ook dezelfde te zijn voor zowel AP als INP envenals het antecedentenonderzoek dus hopelijk gelden deze ook nog?

Alvast bedankt voor jullie hulp!
Kandidatuur INP verzonden: 15/04/2011
- 4de Proef INP: 15/02/2012 -> Niet geslaagd

Kandidatuur INP verzonden: 25/03/2013
- 1ste Proef INP (cognitief): Vrijgesteld
- 2de Proef INP: 24/04/2013 -> Geslaagd!
benny
__________________________
BerichtenCOLON 15
GeregistreerdCOLON 26 Jan 2012, 22:23

Re: Kandidateren voor Agent

Bericht door benny »

hallo,

je kan enkel inschrijven voor agent als er vacatures zijn, de inschrijving voor brussel/vlaams brabant zijn afgesloten op 29/02/2012, je kan er misschien enkel nog aan beginnen via pz antwerpen en de campagne beginermaareensaan.

De persoonlijkheidsproef en het gesprek zijn volgens mij anders dan die van inp dus je zal deze moeten overdoen DENK IK.

grtz

benny
Gebruikers-avatar
Kev1n
__________________________
BerichtenCOLON 298
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 23:49

Re: Kandidateren voor Agent

Bericht door Kev1n »

Cornholio schreefCOLONZoals in m'n signature te lezen is ben ik niet geslaagd bij de laatste proef voor INP. Na m'n verschillende opties te hebben afgewogen zou ik mijzelf nu kandidaat willen stellen als agent ipv een jaar te moeten wachten om mij opnieuw voor INP in te schrijven.

Nu zit ik wel met een aantal vragen waar ik niet direct een antwoord op kon vinden, hopelijk kunnen jullie mij verder helpen.

- Hoe/waar kandidaat stellen voor Agent, op jobpol kon ik geen inschrijvingsformulier vinden?
- Kan ik vrijgesteld worden van de eerste 3 proeven aangezien ik die nog maar recentelijk heb afgelegd voor INP en waar ik voor geslaagd ben? Voor de cognitieve weet ik het wel zeker, sportproef en medische keuring lijken mij ook dezelfde te zijn voor zowel AP als INP envenals het antecedentenonderzoek dus hopelijk gelden deze ook nog?

Alvast bedankt voor jullie hulp!
Beste I am Cornholio, I need TP for my bunghole (sorry :lol: ),

Kandidaat kan je je in de meeste gevallen stellen als een zone een vacature uitschrijft (zie acties zoals beginermaareensaan.be).

Cognitief geniet je 100% zeker vrijstelling alsook voor sportproef geloof ik. De persoonlijkheidsproef daar zou je denk ik vrijstelling voor genieten als bij jouw deliberatiecommissie de beslissing is gemaakt jou hier vrijstelling voor te geven. Antecedentenonderzoek wordt naar mijn weten (en lezen) steeds opnieuw gedaan, al zou het meest recente antecedentenonderzoek hopelijk die stap doen versnellen, als je ondertussen niets uitgevreten hebt natuurlijk hehe.

Groetjes.
Dura Lex, sed lex...

Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY