Onopvallende Politiewagen

Forumregels
Afbeelding
Selo
__________________________
BerichtenCOLON 53
GeregistreerdCOLON 11 Apr 2011, 02:20

Onopvallende Politiewagen

Bericht door Selo »

---- PUUR UIT INTERESSE -----

bv : mijn dienst zit erop, kben thuis maar ik moet dringend terug naar het bureau voor een of andere reden.
Dus ik heb geen dienswagen, kan ik dan dus een blauwe flitslamp of zwaailamp gebruiken op mijn auto op mijn eigen privé-wagen ?
Twee dingen zijn oneindig, het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker...
Gebruikers-avatar
vdv
Politie
BerichtenCOLON 880
GeregistreerdCOLON 19 Apr 2011, 20:49

Re: Onopvallende Politiewagen

Bericht door vdv »

Neen.

Een auto wordt pas een prioritair voertuig met schriftelijke toestemming van het ministerie van binnenlandse zaken. Bovendien met de verzekering dat weten.

Een blauw licht op je auto zetten maakt ervan geen prioritair voertuig. Bij een ongeval zal uw verzekering zich misschien terugtrekken want je hebt je niet aan je voorwaarden gehouden (privégebruik) en dan krijg je alle kosten op jou.
Dit bericht bevat mijn persoonlijke mening opgesteld in persoonlijke naam en geldt niet als officieel standpunt van de Belgische politie.
Selo
__________________________
BerichtenCOLON 53
GeregistreerdCOLON 11 Apr 2011, 02:20

Re: Onopvallende Politiewagen

Bericht door Selo »

Maar als ik goed begrijp, mag het als je bij het politie zit?
Twee dingen zijn oneindig, het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker...
Gebruikers-avatar
sledge
Moderator
BerichtenCOLON 2559
GeregistreerdCOLON 19 Jan 2003, 16:06

Re: Onopvallende Politiewagen

Bericht door sledge »

neen....en ook niet als je minister, Koning of weet ik wat bent.....lees de tweede post, geen ruimte voor interpretatie dunkt me

enkel mits toestemming ministerie
Afbeelding
Lone Ranger
Politie
BerichtenCOLON 1408
GeregistreerdCOLON 26 Mrt 2004, 17:40

Re: Onopvallende Politiewagen

Bericht door Lone Ranger »

Selo schreefCOLON---- PUUR UIT INTERESSE -----

bv : mijn dienst zit erop, kben thuis maar ik moet dringend terug naar het bureau voor een of andere reden.
Dus ik heb geen dienswagen, kan ik dan dus een blauwe flitslamp of zwaailamp gebruiken op mijn auto op mijn eigen privé-wagen ?
OMFG :eek: 'k hoop echt dat je niet bij de politie zit.
"Sometimes there is Justice, sometimes there is just us"
Gebruikers-avatar
Kev1n
__________________________
BerichtenCOLON 298
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 23:49

Re: Onopvallende Politiewagen

Bericht door Kev1n »

Kent iemand de uitdrukking: "i smell a troll"?
Dura Lex, sed lex...

Afbeelding
Selo
__________________________
BerichtenCOLON 53
GeregistreerdCOLON 11 Apr 2011, 02:20

Re: Onopvallende Politiewagen

Bericht door Selo »

Ik heb het nodig voor mijn Les, dus niet overdrijven!
Twee dingen zijn oneindig, het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker...
nielsvl
Aspirant
BerichtenCOLON 210
GeregistreerdCOLON 13 Mrt 2011, 22:32

Re: Onopvallende Politiewagen

Bericht door nielsvl »

Eerst is het "PUUR UIT INTERESSE" en dan heb je het nodig voor "uw les"?

Net zoals "hoe kan ik een schouderholster dragen", "hoe kan ik bij de FGP gaan werken", "hoe kan ik hondengeleider worden"...
Gebruikers-avatar
vdv
Politie
BerichtenCOLON 880
GeregistreerdCOLON 19 Apr 2011, 20:49

Re: Onopvallende Politiewagen

Bericht door vdv »

:-D Dat doet me ineens denken aan hetvolgende : (alleen komt er geen hond in voor)

http://www.youtube.com/watch?v=z5rRZdiu1UE
Dit bericht bevat mijn persoonlijke mening opgesteld in persoonlijke naam en geldt niet als officieel standpunt van de Belgische politie.
Selo
__________________________
BerichtenCOLON 53
GeregistreerdCOLON 11 Apr 2011, 02:20

Re: Onopvallende Politiewagen

Bericht door Selo »

Voor even het duidelijkheid…

Ik zit vol met vragen in mijn hoofd, laten we beginnen met het topic hondengeleider.

Hondengeleider
-Toen had ik nog heel veel interesse om met honden te werken, dus ik vroeg het op het forum ,hoe het in mekaar zat.

FGP
-Dat is de waarop ik later wil werken, omdat me het enorm interesseert.

Schouderholster
-Dat zag ik bij Zone Stad, en ik vroeg of dat je het zomaar kon dragen als inspecteur.(Dat was dus puur uit interesse)

Onopvallende Politiewagen
-Om eerlijk te zijn, was het gewoon uit interesse. Omdat ik het nergens anders een antwoord zal vinden, buiten dit forum, ja en vraag is toch en vraag hé.

Ik weet dat jullie al een beeld van mij hebben en jullie denken dat ik een kind ben, die niet weet waar hij mee bezig is. En hij zal waarschijnlijk nog veel van gedachten veranderen.

Maar nee dat is niet zo, ik wil het meest graag bij het politie werken, ik doe alles om aan info te komen. En ambetante vragen, vraag ik dan gewoon hier.
Op mijn 14e was ik gestopt me school, omdat ik het echt niet meer zat zitten.
Ik was toen mijn schoonbroer aan het helpen, op hem restaurant. Paar maanden later kwam er een klant, en de chef kende hem en hij zei dat hij van de politie is (de chef wist dat ik bij de politie wil werken) dus we begonnen te klappen (Hoofdinspecteur)
We zijn ook van hetzelfde nationaliteit.
Toen zei hij dat het niet mogelijk was, om bij de politie te geraken zonder secundair diploma, toen zei ik als hulpagent beginnen enz.…
Na dat gesprek was ik enorm beïnvloed en ben ingeschreven op deeltijds onderwijs, NU dus, volg ik deeltijds onderwijs.
Wat mijn plan is, dat ik tot mijn 18e deeltijds onderwijs volg, daarna 2 jaar tweedekansonderwijs volgen om mijn A2 te halen, En zo bij de politie te geraken.

En ik heb echt maar dan ook echt alles gedaan, om nooit een slechte woord op mijn naam komt.
bv: Ik ben nooit aangehouden, heb zelfs nooit met de politie in contact gekomen , Ik “had” vrienden die niet altijd even braaf waren, dus zei ik van ; Ik ga echt mijn toekomst niet door u verpesten jonge en einde discussie.

Ik hoop dat er niet meer misverstanden komen over mij.
:idea:
Laatst gewijzigd door 3 op Selo, in totaal 9 keer gewijzigd.
Twee dingen zijn oneindig, het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker...
VRS
Politie
BerichtenCOLON 993
GeregistreerdCOLON 05 Dec 2009, 10:53

Re: Onopvallende Politiewagen

Bericht door VRS »

Goed idee om zo je toekomst te maken, succes ermee! ;)
Maar misschien best niet meteen namen noemen van andere personen, zeker op een openbaar forum is dat wat "ambetant" voor de privacy denk ik...
Gebruikers-avatar
sledge
Moderator
BerichtenCOLON 2559
GeregistreerdCOLON 19 Jan 2003, 16:06

Re: Onopvallende Politiewagen

Bericht door sledge »

met alle respect, als u op deze manier blijft schrijven voorspel ik slecht nieuws.....processen verbaal worden nog steeds in het Nederlands geschreven, ongeacht welke nationaliteit u had. En uw Nederlands staat blijkbaar nog niet helemaal op punt. :greenb:
Afbeelding
Iced_Max
Beheerder + inschrijvingen
BerichtenCOLON 1198
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2005, 13:10

Re: Onopvallende Politiewagen

Bericht door Iced_Max »

sledge schreefCOLONmet alle respect, als u op deze manier blijft schrijven voorspel ik slecht nieuws.....processen verbaal worden nog steeds in het Nederlands geschreven, ongeacht welke nationaliteit u had. En uw Nederlands staat blijkbaar nog niet helemaal op punt. :greenb:
:mrgreen: Onze Sledge toch he .... hard en eerlijk :mrgreen: :mrgreen:
....When the Going Gets Tough, the Tough Get Going
Selo
__________________________
BerichtenCOLON 53
GeregistreerdCOLON 11 Apr 2011, 02:20

Re: Onopvallende Politiewagen

Bericht door Selo »

@Hielcom
Hartelijk Bedankt!

Het is wel normaal dat mijn nederlands niet beter is dan die van uwe.
Ik ben nog jong, ik moet nog veel bijleren he :D
Twee dingen zijn oneindig, het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker...
VRS
Politie
BerichtenCOLON 993
GeregistreerdCOLON 05 Dec 2009, 10:53

Re: Onopvallende Politiewagen

Bericht door VRS »

Selo schreefCOLON@Hielcom
Hartelijk Bedankt!

Het is wel normaal dat mijn nederlands niet beter is dan die van uwe.
Ik ben nog jong, ik moet nog veel bijleren he :D
Inderdaad. Als de wil en de capaciteit om te leren er is, is dat al positief. Sledge heeft inderdaad gelijk: uw kennis van de Nederlandse taal (alsook het Frans) is van groot belang. En dat moet dan ook wel Nederlands van een "deftig niveau" zijn, dus niet (enkel) de dagdagelijkse (spreek)taal.
BUTTON_POST_REPLY