Edit-knop

Heb je voorstellen voor de website? Voorstellen voor het forum? Dode links? Vragen? Laat het hier weten!
Forumregels
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
DaikoG
Politie
BerichtenCOLON 203
GeregistreerdCOLON 18 Jan 2010, 20:52

Edit-knop

Bericht door DaikoG »

Weet niet of het de bedoeling is maar het is in sommige topics niet (meer) mogelijk om je eigen bericht te bewerken. De edit-knop is dus met andere woorden niet zichtbaar. Heb willen merken dat ik niet de enige ben die dit opgemerkt heeft...

Edit: in deze topic is het nu blijkbaar wel mogelijk maar bij bv weetjes > nieuwe dienstvoertuigen niet
PZ Brussel HOOFDSTAD Elsene - G/DCT1 (Wachtdienst)
Gebruikers-avatar
vdv
Politie
BerichtenCOLON 880
GeregistreerdCOLON 19 Apr 2011, 20:49

Re: Edit-knop

Bericht door vdv »

Inderdaad
Dit bericht bevat mijn persoonlijke mening opgesteld in persoonlijke naam en geldt niet als officieel standpunt van de Belgische politie.
VRS
Politie
BerichtenCOLON 993
GeregistreerdCOLON 05 Dec 2009, 10:53

Re: Edit-knop

Bericht door VRS »

Hardnekkig probleempje, heb er (zoals elders al vermeld) ook last van.

Nog twee andere foutjes: bij het invoegen (klikken) van de glimlachende smiley " : - D " (de eerste van linksboven naast het vak waar je in typt), voegt het forum altijd verkeerdelijk de "woeha"-smiley in (dat ventje dat op de grond ligt te slaan met zijn vuist van het lachen).
Ten tweede: bij het invoegen van " : - ) " komt de "lol"-smiley in de plaats.
Dit is eigenlijk al zeer lang zo en een beetje vervelend, want je bericht komt daarmee nogal overdreven over.

Dus als de beheerders/mods daar iets aan kunnen doen :-)

Trouwens, ligt het aan mijn browser of is de nieuwe forumachtergrond (mooi trouwens!) wat verkeerd geplaatst? Deze morgen stond het nog goed, maar vanaf de namiddag staat er een zwarte band langs de foto van de moto's, doordat de forumpagina zelf naar een stuk naar rechts is opgeschoven (en daardoor een deel van de foto met de lichtbalk afdekt).
Gebruikers-avatar
Robby
Site Admin
BerichtenCOLON 9302
GeregistreerdCOLON 12 Nov 2002, 04:11

Re: Edit-knop

Bericht door Robby »

Ben al heel de dag aan 't forum aan 't werken.

Vooral om de leesbaarheid op te drijven.

Wat is er al gedaan:

- middenveld heeft een iets donkerdere kleur
- achtergrond toegevoegd (bloed, zweet en bijna tranen ...)
- snellinks bovenaan rechts weggehaald (staan nu onderaan)
- nu ben ik bezig met de ads hoger te plaatsen, waardoor de forumonderwerpen meer plaats krijgen (bijna in orde gekregen)

Voordeel: veel bijgeleerd over CSS :-)
VRS
Politie
BerichtenCOLON 993
GeregistreerdCOLON 05 Dec 2009, 10:53

Re: Edit-knop

Bericht door VRS »

Mooi werk! Zeker die achtergronden zijn een grote verbetering. Bedankt voor de prestaties zou ik zeggen :-)
Gebruikers-avatar
Robby
Site Admin
BerichtenCOLON 9302
GeregistreerdCOLON 12 Nov 2002, 04:11

Re: Edit-knop

Bericht door Robby »

DaikoG schreefCOLONWeet niet of het de bedoeling is maar het is in sommige topics niet (meer) mogelijk om je eigen bericht te bewerken. De edit-knop is dus met andere woorden niet zichtbaar. Heb willen merken dat ik niet de enige ben die dit opgemerkt heeft...

Edit: in deze topic is het nu blijkbaar wel mogelijk maar bij bv weetjes > nieuwe dienstvoertuigen niet
Is het enkel daar?
Blijkbaar stonden daar de permissies nog iets te strak voor geregistreerde gebruikers.
'k Heb het op hetzelfde gezet als de andere en dus zou dat probleem weg moeten zijn?
Zoniet: laat effe weten, dan moet ik iets resetten.
Gebruikers-avatar
Robby
Site Admin
BerichtenCOLON 9302
GeregistreerdCOLON 12 Nov 2002, 04:11

Re: Edit-knop

Bericht door Robby »

Hielcom schreefCOLONNog twee andere foutjes: bij het invoegen (klikken) van de glimlachende smiley " : - D " (de eerste van linksboven naast het vak waar je in typt), voegt het forum altijd verkeerdelijk de "woeha"-smiley in (dat ventje dat op de grond ligt te slaan met zijn vuist van het lachen).
Err ... bij mij toch niet hoor.
Ik zie gewoon het breed lachend ventje :-D
Ten tweede: bij het invoegen van " : - ) " komt de "lol"-smiley in de plaats.
Dit is eigenlijk al zeer lang zo en een beetje vervelend, want je bericht komt daarmee nogal overdreven over.
Wat bedoel je met 'lol-smiley'? Ik zit gewoon het lachend ventje, zoals bovenaan rechts in het selectievak.

Hebben nog leden dit probleem?
Trouwens, ligt het aan mijn browser of is de nieuwe forumachtergrond (mooi trouwens!) wat verkeerd geplaatst? Deze morgen stond het nog goed, maar vanaf de namiddag staat er een zwarte band langs de foto van de moto's, doordat de forumpagina zelf naar een stuk naar rechts is opgeschoven (en daardoor een deel van de foto met de lichtbalk afdekt).
Welke schermbreedte heb je?
Zou kunnen dat je nog een oude versie in je cache zitten hebt. 'k Heb de cache aan de forumzijde al leeggemaakt. Eventueel kun je het eens in je browser ook doen.
Als je echt een superbreed scherm hebt, zou het kunnen. Daarom graag effe je resolutie.
Gebruikers-avatar
Arclaud
__________________________
BerichtenCOLON 102
GeregistreerdCOLON 12 Jan 2010, 19:37

Re: Edit-knop

Bericht door Arclaud »

Robby schreefCOLON Wat bedoel je met 'lol-smiley'? Ik zit gewoon het lachend ventje, zoals bovenaan rechts in het selectievak.

Hebben nog leden dit probleem?
Ik heb hier ook wel last van. Wanneer ik op de :-) smiley druk, verschijnt de code voor :lol:.

P.S.: ik werk met Safari op een Mac OSX 10.6, moest dat er wat mee te maken hebben.
Promotie 28 - Campus Vesta
VRS
Politie
BerichtenCOLON 993
GeregistreerdCOLON 05 Dec 2009, 10:53

Re: Edit-knop

Bericht door VRS »

Robby, mijn resolutie is 1920 x 1080, dus zowat het hoogste dat kan (full HD). Ik wil zoals je zegt die cache aanpassen, maar dan zou je me even moeten zeggen hoe precies.

Dit smileytje komt erop wanneer ik op de : - ) klik: :lol:
Edit: blijkt dat dit ook het "woeha" ventje is.
Gebruikers-avatar
Robby
Site Admin
BerichtenCOLON 9302
GeregistreerdCOLON 12 Nov 2002, 04:11

Re: Edit-knop

Bericht door Robby »

En nu niet meer!
Gebruikers-avatar
Robby
Site Admin
BerichtenCOLON 9302
GeregistreerdCOLON 12 Nov 2002, 04:11

Re: Edit-knop

Bericht door Robby »

Die balk rechts zou nu ook weg moeten zijn. (Tenzij misschien voor die supergrote schermen ;-)
VRS
Politie
BerichtenCOLON 993
GeregistreerdCOLON 05 Dec 2009, 10:53

Re: Edit-knop

Bericht door VRS »

Inderdaad, dik in orde Robby :-)
Gebruikers-avatar
DaikoG
Politie
BerichtenCOLON 203
GeregistreerdCOLON 18 Jan 2010, 20:52

Re: Edit-knop

Bericht door DaikoG »

Robby schreefCOLON
DaikoG schreefCOLONWeet niet of het de bedoeling is maar het is in sommige topics niet (meer) mogelijk om je eigen bericht te bewerken. De edit-knop is dus met andere woorden niet zichtbaar. Heb willen merken dat ik niet de enige ben die dit opgemerkt heeft...

Edit: in deze topic is het nu blijkbaar wel mogelijk maar bij bv weetjes > nieuwe dienstvoertuigen niet
Is het enkel daar?
Blijkbaar stonden daar de permissies nog iets te strak voor geregistreerde gebruikers.
'k Heb het op hetzelfde gezet als de andere en dus zou dat probleem weg moeten zijn?
Zoniet: laat effe weten, dan moet ik iets resetten.
De edit-knop staat er nu inderdaad! Moest ik het nog ergens tegen komen laat ik het weten.

Bedankt Robby!
PZ Brussel HOOFDSTAD Elsene - G/DCT1 (Wachtdienst)
BUTTON_POST_REPLY