Vragen en antwoorden over : Treinabon./ Openbaar vervoer

Forumregels
Afbeelding
reynaert
__________________________
BerichtenCOLON 31
GeregistreerdCOLON 10 Dec 2010, 19:43

Re: De Lijn

Bericht door reynaert »

Of verhuizen!! Tot dinsdag hé. :wink:
kevinvda
Politie
BerichtenCOLON 196
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 21:25

Re: De Lijn

Bericht door kevinvda »

De mensen die ik ken die van Hasselt kwamen, kwamen met de auto of zijn (tijdelijk) verhuisd.
Maar aangezien je start voor de opleiding agent veronderstel ik dat je je carrière zal starten in Antwerpen.

Dan zou ik persoonlijk verhuizen toch eens overwegen...
reynaert
__________________________
BerichtenCOLON 31
GeregistreerdCOLON 10 Dec 2010, 19:43

Re: De Lijn

Bericht door reynaert »

Als je via beginermaarisaan bent ingeschreven wel!!! Dat is de aanwerving voor Antwerpen.
WouterDeHerdt
__________________________
BerichtenCOLON 47
GeregistreerdCOLON 24 Jul 2010, 13:38

Re: treinabonnement

Bericht door WouterDeHerdt »

Obey_The_Law schreefCOLONIk kom van herentals ( de kempen) :-)
Maar als de trein gratis is, verkies ik dit boven diesel te betalen en extra km's te rijden op mijn wagen :whoeha:

Bedankt voor info mensen!
Ik ben ook van Herentals. Valt da mee met den trein?
Campus Vesta Promotie 29 Quebec
Yannick_83
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON 31 Mrt 2011, 22:36

Re: treinabonnement

Bericht door Yannick_83 »

Wouter, ik woon ook in Herentals. Met de trein tot aan de PPA is perfect te doen. Vlak naast de campus ligt het station Antwerpen-Noorderdokken (op 2 minuten wandelen). Vroeger hadden we vanuit Herentals een rechtstreekse trein, tegenwoordig moet je overstappen in Antwerpen-Centraal. Je bent ongeveer 50 minuten onderweg. Met de auto doe je er bijna altijd langer over gezien de dagelijkse files op de E313.
patm
__________________________
BerichtenCOLON 23
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 13:06

Re: treinabonnement

Bericht door patm »

Yannick_83 schreefCOLONVroeger hadden we vanuit Herentals een rechtstreekse trein,


Binnenkort een rechtstreekse trein tot Lier en dan een bus richting Emblem ...
cero
Politie
BerichtenCOLON 59
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 17:48

Openbaar vervoer naar Emblem

Bericht door cero »

Hey

Weet er hier iemand of Campus Vesta te Emblem bereikbaar is met het openbaar vervoer?
Ik weet dat toen ik er vorig jaar moest zijn (school - brandweer). Dat ik steeds met de wagen ben geweest omdat het niet echt op een bereikbare locatie is.
Van waar ik woon (Brasschaat) is er volgens mij niet echt een alternatief.

Het nadeel aan de wagen is de E313 ... Of je moet binnendoor zoals ik vroeger deed maar ook daar zijn enkel knelpunten 's morgens.

Iemand die de buurt daar een beetje gewend is en die me kan zeggen of er iets van openbaar vervoer te doen is?

Alvast bedankt
SelisBart
__________________________
BerichtenCOLON 74
GeregistreerdCOLON 02 Sep 2010, 21:21

Re: Openbaar vervoer naar Emblem

Bericht door SelisBart »

Hey Feoner ikzelf woon in Lier wat niet zo ver af is van de Campus Vesta maar heb het even opgezocht voor je en kwam op de pagina terecht

Adresinformatie
Oostmalsesteenweg 75
2520 Ranst
tel.: 03 205 19 50
fax: 03 205 19 70
e-mail: info@piba.provant.be
Openingsuren
De Campus is alle dagen open van 8 tot 17 uur, behalve op zondag.

Toegankelijkheid
Alle gebouwen en lokalen zijn toegankelijk voor rolstoelgebruikers.

Bereikbaarheid
Met de fiets
De Oostmalsesteenweg is een gevaarlijke en drukke baan. Probeer deze straat zo lang mogelijk te vermijden.


Met het openbaar vervoer
De Campus is moeilijk te bereiken met het openbaar vervoer. Het dichtstbijzijnde treinstation is dat van Lier. De dichtstbijzijnde bushalte ligt ter hoogte van de Grimmarastraat (2,5 km). De bus 452 (Antwerpen, Broechem, Emblem, Lier) stopt daar.

Met de auto
Vanuit Antwerpen: volg de E313 richting Hasselt en neem de afrit Massenhoven. Ga linksaf richting Emblem-Lier. Drie kilometer verder vind je het militair domein waar we ons bevinden.

Vanuit Turnhout: volg de E34 richting Antwerpen en neem de afrit Zoersel (nummer 20) richting Zandhoven en verder Massenhoven, ga rechtdoor richting Emblem-Lier. Drie kilometer verder vind je het militair domein waar we ons bevinden.

Vauit Brussel: volg de E19 tot Mechelen-Noord, rijd richting Lier, neem de ring rond Lier richting Antwerpen, neem de afrit Turnhout/Emblem. Voorbij de dorpskern van Emblem vind je ons aan de linkerzijde.




Het is inderdaad niet zo goed bereikbaar met het openbaarvervoer maar wat je wel kan doen is misschien een fiets plaatsen aan de halte in de Grimmarastraat en die 2.5 km zo doen. Maar het zou me niet verbazen eens jullie (ik ook hopelijk :lol: ) daar zitten dat je een lift kan krijgen van je collega's desnoods vanaf Lier station
1ste AINP proef : vrijgesteld
2de AINP proef: geslaagd op 10/07/2010
3de AINP proef: geslaagd op 15/01/2011
Antecedenten afgelegd op : 10/03/11
4de AINP proef: afgelegd op 18/4/11 in afwachting van uitslag
cero
Politie
BerichtenCOLON 59
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 17:48

Re: Openbaar vervoer naar Emblem

Bericht door cero »

Het is inderdaad zoals ik vreesde.
Voor mij is dus het openbaar vervoer bijna niet te doen.
dantrico
__________________________
BerichtenCOLON 74
GeregistreerdCOLON 02 Jul 2010, 09:36

Re: Openbaar vervoer naar Emblem

Bericht door dantrico »

feoner schreefCOLONHet is inderdaad zoals ik vreesde.
Voor mij is dus het openbaar vervoer bijna niet te doen.
Ja, vrees het wel. Ik woon momenteel ook in Brasschaat, maar ik verhuis in September gelukkig naar 't stad. Want, zoals je zegt, is het bijna niet te doen met het openbaar vervoer van Brasschaat. Maar met een beetje geluk valt er wel een carpool te organiseren. Er zullen waarschijnlijk nog wel mensen van Brasschaat/Ekeren/Kapellen/Schoten beginnen in Emblem. Als er daar eentje tussen zit met een auto zult ge wel een carpool kunnen organiseren, als ge de kost van de benzine splitst of zo. Allez, ik hoop het toch voor jouw :lol:
cero
Politie
BerichtenCOLON 59
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 17:48

Re: Openbaar vervoer naar Emblem

Bericht door cero »

Klopt. Op zich is de wagen geen probleem, ik kan een wagen gebruiken. Maar het is eerder het traject dat ik niet super vind. Maar dat komt goed en zeker als je met meerdere samen gaat en afwisselt wie er rijd.
charisse
__________________________
BerichtenCOLON 14
GeregistreerdCOLON 13 Jul 2011, 08:23

Re: Vragen en antwoorden over : Treinabon./ Openbaar vervoer

Bericht door charisse »

Binnendoor rijde is beste optie.
Vanuit Brasschaat richting maria ter heide Brecht en zo malle, zoersel etc.
Veel beter voor je verbruik trouwens ;)
Ik ben speciaal in Malle gaan wonen om dichterbij te zijn. Je moet niet vrage hoe erg ze mij in de waan hebben gelaten over het "geslaagd" zijn.

grtz
Cognitieve proef INP : vrijgesteld
Sportproef INP : Geslaagd
Medisch Onderzoek INP : Geslaagd
Persoonlijkheidsonderzoek INP : Geslaagd
Persoonlijkheidsonderzoek AP 17/08/2011 : Niet geslaagd
Selectie commissie INP : Niet geslaagd
cero
Politie
BerichtenCOLON 59
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 17:48

Re: Vragen en antwoorden over : Treinabon./ Openbaar vervoer

Bericht door cero »

charisse schreefCOLONBinnendoor rijde is beste optie.
Vanuit Brasschaat richting maria ter heide Brecht en zo malle, zoersel etc.
Veel beter voor je verbruik trouwens ;)
Ik ben speciaal in Malle gaan wonen om dichterbij te zijn. Je moet niet vrage hoe erg ze mij in de waan hebben gelaten over het "geslaagd" zijn.

grtz
Inderdaad binnendoor lijkt het beste, zoals ik deed toen we er les hadden voor brandweer. Het kan ook via Schoten, 's Gravewezel,... (Vanuit Brasschaat)

Het is inderdaad zwaar om nadien te horen dat je "niet geslaagd" bent.
1987bart
__________________________
BerichtenCOLON 33
GeregistreerdCOLON 29 Jul 2010, 10:13

Re: Vragen en antwoorden over : Treinabon./ Openbaar vervoer

Bericht door 1987bart »

Zij hier nu mensen die naar campus Vesta te Ranst gaan? Nemen jullie het openbaar vervoer of toch met de wagen? Het zag er mij allemaal wel leuk uit aldaar, maar ook moeilijk bereikbaar...
NickVE
Politie
BerichtenCOLON 236
GeregistreerdCOLON 23 Feb 2011, 09:40

Re: Vragen en antwoorden over : Treinabon./ Openbaar vervoer

Bericht door NickVE »

Wagen, en velen doen aan carpool.
Als ge ffkes zoekt vindt ge wel snel mensen van uw promotie/groep die ongeveer uit dezelfde buurt komen (binnen het Antwerpse uiteraard).

In't slechtste geval vindt ge wel mensen die u aan het station kunnen afzetten op weg naar huis.
INP PZ Antwerpen
BUTTON_POST_REPLY