Video GIP ERIP

Forumregels
Afbeelding
L0k1-
Aspirant
BerichtenCOLON 473
GeregistreerdCOLON 21 Feb 2010, 21:07

Video GIP ERIP

Bericht door L0k1- »

Spijtig genoeg vooral Franstalige fragmenten, maar vrij logisch doordat zij al 2 maanden verder zitten. Wij moesten op het moment dat men kwam filmen, nog onze praktijklessen krijgen.

precies discussie of het wel mag, dus voor nu link ik het ff niet meer :roll:
Laatst gewijzigd door 1 op L0k1-, in totaal 9 keer gewijzigd.
VRS
Politie
BerichtenCOLON 993
GeregistreerdCOLON 05 Dec 2009, 10:53

Re: Video GIP ERIP

Bericht door VRS »

Interessant filmpje. Spijtig dat de GIP niet meegestapt is in de 21e eeuw met een website. Begint nu wel serieus tijd te worden dat er een komt.
L0k1-
Aspirant
BerichtenCOLON 473
GeregistreerdCOLON 21 Feb 2010, 21:07

Re: Video GIP ERIP

Bericht door L0k1- »

website komt eraan :)
JVDP
Aspirant
BerichtenCOLON 97
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2011, 23:14

Re: Video GIP ERIP

Bericht door JVDP »

Zo'n website zou handig zijn.
Ik denk dat GIP ERIP de enige politieschool is die geen website heeft.
AINP GIP Brussel
Academ
__________________________
BerichtenCOLON 66
GeregistreerdCOLON 24 Jul 2010, 22:17

Re: Video GIP ERIP

Bericht door Academ »

L0k1- schreefCOLONwebsite komt eraan :)
Tof :lol: Enig idee wanneer?
Proef 1 INP : Geslaagd
Proef 2 INP : Geslaagd
Proef 3 INP : Medisch goedgekeurd / Fysiek geslaagd
Proef 4 INP : Geslaagd
Ingeschreven GIP juni 2011
L0k1-
Aspirant
BerichtenCOLON 473
GeregistreerdCOLON 21 Feb 2010, 21:07

Re: Video GIP ERIP

Bericht door L0k1- »

geen idee, maar het stond op de interne website van de politie dat die video binnenkort ook te zien was op de website van het gip/erip. Nu hij bestaat al hoor, maar momenteel kom je terecht op een login pagina, doordat de site nog onder constructie is :)
VRS
Politie
BerichtenCOLON 993
GeregistreerdCOLON 05 Dec 2009, 10:53

Re: Video GIP ERIP

Bericht door VRS »

L0k1- schreefCOLONgeen idee, maar het stond op de interne website van de politie dat die video binnenkort ook te zien was op de website van het gip/erip. Nu hij bestaat al hoor, maar momenteel kom je terecht op een login pagina, doordat de site nog onder constructie is :)
Deze misschien: http://www.patrickderidder.be/
Gebruikers-avatar
huntingwabbits
Aspirant
BerichtenCOLON 90
GeregistreerdCOLON 23 Mei 2010, 21:11

Re: Video GIP ERIP

Bericht door huntingwabbits »

vreemde site :) je moet is op faq klikken, precies allemaal latijn...

Het zou gaan om deze site http://www.eripgip.be/
Prom32 GIP
Gebruikers-avatar
Zmarre
__________________________
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 02 Feb 2011, 23:31

Re: Video GIP ERIP

Bericht door Zmarre »

Zitten paar stagairs tussen dat ik hier in Midi al gezien heb. Dat meiske op 2:12 tegen de muur oa. Wel vreemd dat die al schietlessen hebben? Da's toch nog opleiding agent!
AINP28
vanaf 01/10/2011 in Bruxelles-Midi
VRS
Politie
BerichtenCOLON 993
GeregistreerdCOLON 05 Dec 2009, 10:53

Re: Video GIP ERIP

Bericht door VRS »

huntingwabbits schreefCOLONvreemde site :) je moet is op faq klikken, precies allemaal latijn...

Het zou gaan om deze site http://www.eripgip.be/
Dat latijn is normaal, wordt vaak gebruikt als "opvulling" voor nog niet afgewerkte sites, documenten, presentaties. We zullen moeten afwachten welke site de ware is...
Academ
__________________________
BerichtenCOLON 66
GeregistreerdCOLON 24 Jul 2010, 22:17

Re: Video GIP ERIP

Bericht door Academ »

Zmarre schreefCOLONZitten paar stagairs tussen dat ik hier in Midi al gezien heb. Dat meiske op 2:12 tegen de muur oa. Wel vreemd dat die al schietlessen hebben? Da's toch nog opleiding agent!
Valt het daar een beetje mee in Brussel-Zuid? Zou namelijk ook voor die zone kiezen.. :?:
Proef 1 INP : Geslaagd
Proef 2 INP : Geslaagd
Proef 3 INP : Medisch goedgekeurd / Fysiek geslaagd
Proef 4 INP : Geslaagd
Ingeschreven GIP juni 2011
Gebruikers-avatar
Zmarre
__________________________
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 02 Feb 2011, 23:31

Re: Video GIP ERIP

Bericht door Zmarre »

Ik vind dat geweldig. Maar ja, ik ben dan ook van "de quartier" he. Woon op ne KM van Anderlecht, heb daar zes jaar op middelbare school gezeten, en nog is vijf aan Simonis (St-Jans-Molenbeek). Heb uiteindelijk in een verzekeringskantoor gewerkt in de Rue Wayez (wat ze hier "den endeldarm van Anderlecht" noemen). Wat een ander vaak afschrikt is voor mij doodnormaal.

Feit is:

- ge leert hier vééééél
- der is _altijd_ wel iets te doen
- de multiculturele broeipot is gigantisch interessant als ge daar voor open staat.
- op zes maand tijd kunt ge perfect frans
- GGPZ moogt ge vergeten :p

Mijne mentor heeft vorige week nog slaag gekregen van een bende. Ne leerkracht van ons is hier beschoten geweest. Er is veel miserie, weinig respect. Maar dat maakt het net een uitdaging vind ik.

De sfeer tussen collega's is hier alleszins geweldig. Allemaal down-to-earth gasten en vrouwen. Veel zeveren. Ik voel mij hier soms meer in de chiro dan iets anders :p
AINP28
vanaf 01/10/2011 in Bruxelles-Midi
Academ
__________________________
BerichtenCOLON 66
GeregistreerdCOLON 24 Jul 2010, 22:17

Re: Video GIP ERIP

Bericht door Academ »

Eerst en vooral bedankt voor den info... :wink:

Dat ziet er dus iets uit waar ik me helemaal in zal kunnen terugvinden. Ik woon in Beersel en Anderlecht is zeker ni wereldvreemd voor mij...
In het multiculturele kan ik me zeker vinden (het heeft iets hè al is het zeker en vast ni altijd gemakkelijk)
Hopelijk ben ik er zo vlug mogelijk bij.

En enfin het frans is "pas de soucis"...Ben zeer goed tweetalig.. Dan worden we waarschijnlijk collega's, na mijn opleiding in het GIP :wink:
Hebt ge ook uw opleiding aan het GIP gevolgd?
Groeten en vooral dud zoe voesj :whoeha:
Proef 1 INP : Geslaagd
Proef 2 INP : Geslaagd
Proef 3 INP : Medisch goedgekeurd / Fysiek geslaagd
Proef 4 INP : Geslaagd
Ingeschreven GIP juni 2011
VRS
Politie
BerichtenCOLON 993
GeregistreerdCOLON 05 Dec 2009, 10:53

Re: Video GIP ERIP

Bericht door VRS »

Zmarre schreefCOLONIk vind dat geweldig. Maar ja, ik ben dan ook van "de quartier" he. Woon op ne KM van Anderlecht, heb daar zes jaar op middelbare school gezeten, en nog is vijf aan Simonis (St-Jans-Molenbeek). Heb uiteindelijk in een verzekeringskantoor gewerkt in de Rue Wayez (wat ze hier "den endeldarm van Anderlecht" noemen). Wat een ander vaak afschrikt is voor mij doodnormaal.

Feit is:

- ge leert hier vééééél
- der is _altijd_ wel iets te doen
- de multiculturele broeipot is gigantisch interessant als ge daar voor open staat.
- op zes maand tijd kunt ge perfect frans
- GGPZ moogt ge vergeten :p

Mijne mentor heeft vorige week nog slaag gekregen van een bende. Ne leerkracht van ons is hier beschoten geweest. Er is veel miserie, weinig respect. Maar dat maakt het net een uitdaging vind ik.

De sfeer tussen collega's is hier alleszins geweldig. Allemaal down-to-earth gasten en vrouwen. Veel zeveren. Ik voel mij hier soms meer in de chiro dan iets anders :p
Die sfeer en ervaringsmogelijkheden lijken mij zeer interessant, maar de schijnbare "overvloed" aan grote miserie en disrespect (vooral het gevaar voor persoonlijke schade) lijkt me wat minder positief dan "een uitdaging". Nu anderzijds, het is misschien beter in Brussel in de miserie te zitten dan ergen in een landelijke zone (qua bijstand). In hoeverre is de situatie daar miserabel en kan het u als politie-inspecteur beïnvloeden?
SHERIFF
Politie
BerichtenCOLON 1429
GeregistreerdCOLON 14 Jan 2003, 21:54

Re: Video GIP ERIP

Bericht door SHERIFF »

Zmarre schreefCOLONGGPZ moogt ge vergeten :p

Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY