Opendeuren lokale zones

Een evenement te melden dat interessant zou kunnen zijn voor politie en hulpdiensten?
Gooi het in de groep!
Forumregels
Afbeelding
Jens
Moderator
BerichtenCOLON 636
GeregistreerdCOLON 30 Mei 2010, 12:57

Opendeuren lokale zones

Bericht door Jens »

Post hier informatie over opendeuren die de lokale politiezones houden.

Op 18 en 19 september houdt de politiezone Wetteren/Laarne/Wichelen een opendeur i.s.m. de Wetterse brandweer. Telkens van 13u tot 19u. Er zullen ook mensen van de rekruteringdienst aanwezig zijn.
Inspecteur van politie
Drossie
Politie
BerichtenCOLON 109
GeregistreerdCOLON 04 Sep 2010, 12:01

Re: Opendeuren lokale zones

Bericht door Drossie »

Ik zal er normaal gezien zijn.
Is er iemand die het programma kent?

edit: heb al iets gevonden:

Op zaterdag 18 en zondag 19 september 2010 zet de politiezone Wetteren Laarne Wichelen, samen met de brandweer Wetteren haar deuren open. Iedereen is welkom. Plaats van afspraak Wetteren, Zuiderdijk 2.

Wij voorzien een static show van de diverse politievoertuigen die binnenin te bezichtigen zijn.
Er wordt een fietsparcours voorzien, er is een fietsbehendigheidsparcours, er zijn infostanden over inbraakbeveiliging, recrutering en verkeer.
De openingsuren op zaterdag zijn van 13.00u tot 18.00u. De zondag zijn we al open vanaf 10.00u.
Op zaterdag kan er een ritje op een politiepaard plaatsvinden, op zondag blijft het paard op stal.

Bij de brandweer kunt u tevens terecht voor een oldtimertentoonstelling, blus- en reddingsoefeningen en uiteraard een doorlopende static show van rollend materieel. De openingsuren van de brandweerkazerne zijn dezelfde als deze van het politiebureau en u kunt er tevens terecht voor een barbecue (op zaterdag vanaf 18.00u en zondag vanaf 12.00u/volwassenen 15 EUR en kinderen van 6-12 jaar 7 EUR).
OPAC - 105e
Jens
Moderator
BerichtenCOLON 636
GeregistreerdCOLON 30 Mei 2010, 12:57

Re: Opendeuren lokale zones

Bericht door Jens »

Drossie schreefCOLONIk zal er normaal gezien zijn.
Is er iemand die het programma kent?

edit: heb al iets gevonden:

Op zaterdag 18 en zondag 19 september 2010 zet de politiezone Wetteren Laarne Wichelen, samen met de brandweer Wetteren haar deuren open. Iedereen is welkom. Plaats van afspraak Wetteren, Zuiderdijk 2.

Wij voorzien een static show van de diverse politievoertuigen die binnenin te bezichtigen zijn.
Er wordt een fietsparcours voorzien, er is een fietsbehendigheidsparcours, er zijn infostanden over inbraakbeveiliging, recrutering en verkeer.
De openingsuren op zaterdag zijn van 13.00u tot 18.00u. De zondag zijn we al open vanaf 10.00u.
Op zaterdag kan er een ritje op een politiepaard plaatsvinden, op zondag blijft het paard op stal.

Bij de brandweer kunt u tevens terecht voor een oldtimertentoonstelling, blus- en reddingsoefeningen en uiteraard een doorlopende static show van rollend materieel. De openingsuren van de brandweerkazerne zijn dezelfde als deze van het politiebureau en u kunt er tevens terecht voor een barbecue (op zaterdag vanaf 18.00u en zondag vanaf 12.00u/volwassenen 15 EUR en kinderen van 6-12 jaar 7 EUR).
Heb dit ook al zien staan op de site van de politiezone. Meer weet ik ook niet. Ik heb in het vet de openingsuren gezet, want ze zijn verschillend van de uren die ik in men eerste bericht plaatste.
Laatst gewijzigd door 1 op Jens, in totaal 29 keer gewijzigd.
Inspecteur van politie
Gebruikers-avatar
BlueDragon
Politie
BerichtenCOLON 116
GeregistreerdCOLON 05 Feb 2004, 01:09

Re: Opendeuren lokale zones

Bericht door BlueDragon »

Dan zien we mekaar zondagvoormiddag,

Kom maar eens naar de stand van de recrutering en geweldsbeheersing en maak je maar kenbaar dat je van het politieforum bent :wink:

Greetz
Are you prepared to be the best ?
Drossie
Politie
BerichtenCOLON 109
GeregistreerdCOLON 04 Sep 2010, 12:01

Re: Opendeuren lokale zones

Bericht door Drossie »

BlueDragon schreefCOLONDan zien we mekaar zondagvoormiddag,

Kom maar eens naar de stand van de recrutering en geweldsbeheersing en maak je maar kenbaar dat je van het politieforum bent :wink:

Greetz
Ben je daar enkel zondagvoormiddag? Ik kom zeker, maar heb nog geen idee welke dag het zal worden.
Is dat trouwens een zone waar ze regelmatig personeel zoeken? En weet jij iets over zone Zottegem-Herzele-Sint Lievens Houtem?
OPAC - 105e
Jens
Moderator
BerichtenCOLON 636
GeregistreerdCOLON 30 Mei 2010, 12:57

Re: Opendeuren lokale zones

Bericht door Jens »

BlueDragon schreefCOLONDan zien we mekaar zondagvoormiddag,

Kom maar eens naar de stand van de recrutering en geweldsbeheersing en maak je maar kenbaar dat je van het politieforum bent :wink:

Greetz
Zal ik doen.
Laatst gewijzigd door 1 op Jens, in totaal 29 keer gewijzigd.
Inspecteur van politie
Jens
Moderator
BerichtenCOLON 636
GeregistreerdCOLON 30 Mei 2010, 12:57

Re: Opendeuren lokale zones

Bericht door Jens »

Jens schreefCOLON
Drossie schreefCOLONIk zal er normaal gezien zijn.
Is er iemand die het programma kent?

edit: heb al iets gevonden:

Op zaterdag 18 en zondag 19 september 2010 zet de politiezone Wetteren Laarne Wichelen, samen met de brandweer Wetteren haar deuren open. Iedereen is welkom. Plaats van afspraak Wetteren, Zuiderdijk 2.

Wij voorzien een static show van de diverse politievoertuigen die binnenin te bezichtigen zijn.
Er wordt een fietsparcours voorzien, er is een fietsbehendigheidsparcours, er zijn infostanden over inbraakbeveiliging, recrutering en verkeer.
De openingsuren op zaterdag zijn van 13.00u tot 18.00u. De zondag zijn we al open vanaf 10.00u.
Op zaterdag kan er een ritje op een politiepaard plaatsvinden, op zondag blijft het paard op stal.

Bij de brandweer kunt u tevens terecht voor een oldtimertentoonstelling, blus- en reddingsoefeningen en uiteraard een doorlopende static show van rollend materieel. De openingsuren van de brandweerkazerne zijn dezelfde als deze van het politiebureau en u kunt er tevens terecht voor een barbecue (op zaterdag vanaf 18.00u en zondag vanaf 12.00u/volwassenen 15 EUR en kinderen van 6-12 jaar 7 EUR).
Heb dit ook al zien staan op de site van de politiezone. Meer weet ik ook niet. Ik heb in het vet de openingsuren gezet, want ze zijn verschillend van de uren die ik in men eerste bericht plaatste.

En ik zal er ook zijn op zondagvoormiddag :wink:
Heb hier nog wat info gevonden uit de regionale pagina's van Het Nieuwsblad:

De kazerne en het commissariaat zijn geopend op zaterdag van 13 tot 18 uur en op zondag van 10 tot 18 uur. U kint er terecht voor een doorlopende static show van het rollend materiaal van beide korpsen.

De brandweer showt oldtimers en doet blus- en reddingsoefeningen. Bij de politie kan je je fietsbehendigheid testen op een parcours, alles leren rond inbraakbeveiliging en rekrutering bij de politie. De allerkleinsten kunnen zaterdag een ritje maken op een heus politiepaard.
Inspecteur van politie
Dimitri
Politie
BerichtenCOLON 848
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 17:52

Re: Opendeuren lokale zones

Bericht door Dimitri »

Zondagnamiddag van 13u tot 17u opendeurdag zone Mira in Waregem.
Kevin Lievens
Politie
BerichtenCOLON 537
GeregistreerdCOLON 11 Feb 2010, 14:22

Re: Opendeuren lokale zones

Bericht door Kevin Lievens »

Op zondag 3 oktober 2010 houden we samen met brandweer Wuustwezel onze opendeurdag.

Wat kan je verwachten:

* tentoonstelling van de nieuwe brandweercontainers
* static show van brandweer- en politievoertuigen
* voorstelling van de wijkwerking
* verkeers- en behendigheidspark
* fietsmarkeren
* kinderanimatie
* rekrutering politie

* ...

Je ben van harte welkom aan de brandweerkazerne te Wuustwezel (Aloïs Blommaertstraat 3) van 11 tot 20 uur.
"Sooner or later the things you own end up owning you"
Jens
Moderator
BerichtenCOLON 636
GeregistreerdCOLON 30 Mei 2010, 12:57

Re: Opendeuren lokale zones

Bericht door Jens »

De lente is begonnen en dat betekent opnieuw heel wat opendeuren bij verschillende politiezones. Op 15 mei gaan de deuren van het nieuw politiecommissariaat in Deinze open voor het publiek.

Meer info op: http://www.politiedeinzezulte.be/
Inspecteur van politie
nielsvl
Aspirant
BerichtenCOLON 210
GeregistreerdCOLON 13 Mrt 2011, 22:32

Re: Opendeuren lokale zones

Bericht door nielsvl »

Hmmm misschien in de voormiddag eens langsgaan :)
Jens
Moderator
BerichtenCOLON 636
GeregistreerdCOLON 30 Mei 2010, 12:57

Re: Opendeuren lokale zones

Bericht door Jens »

Ook bij pz Sint-Gillis-Waas / Stekene kunnen geïnteresseerden hun lokale zone beter leren kennen. Op 15 mei gaan de deuren open van het Sint-Helenacomplex, waar de politie vertegenwoordigd is, maar ook AZ Nikolaas, de brandweer, de gemeente Sint-Gillis-Waas, enz.
Opendeuren van 13u00 tot 18u00.

Meer info: http://www.sint-gillis-waas-stekene.be/
Laatst gewijzigd door 1 op Jens, in totaal 5 keer gewijzigd.
Inspecteur van politie
Alexander
Politie
BerichtenCOLON 117
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 13:20

Re: Opendeuren lokale zones

Bericht door Alexander »

Jens schreefCOLONDe lente is begonnen en dat betekent opnieuw heel wat opendeuren bij verschillende politiezones. Op 15 mei gaan de deuren van het nieuw politiecommissariaat in Deinze open voor het publiek.

Meer info op: http://www.politiedeinzezulte.be/
Ga je gaan? Ik zou misschien eens gaan, als ik de auto van m'n ouders mag gebruiken.
Jens
Moderator
BerichtenCOLON 636
GeregistreerdCOLON 30 Mei 2010, 12:57

Re: Opendeuren lokale zones

Bericht door Jens »

Alexander schreefCOLON
Jens schreefCOLONDe lente is begonnen en dat betekent opnieuw heel wat opendeuren bij verschillende politiezones. Op 15 mei gaan de deuren van het nieuw politiecommissariaat in Deinze open voor het publiek.

Meer info op: http://www.politiedeinzezulte.be/
Ga je gaan? Ik zou misschien eens gaan, als ik de auto van m'n ouders mag gebruiken.
Ik ga. Dat staat vast. Laat me nog weten of jij gaat he.
Inspecteur van politie
Alexander
Politie
BerichtenCOLON 117
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 13:20

Re: Opendeuren lokale zones

Bericht door Alexander »

Jens schreefCOLON
Alexander schreefCOLON
Jens schreefCOLONDe lente is begonnen en dat betekent opnieuw heel wat opendeuren bij verschillende politiezones. Op 15 mei gaan de deuren van het nieuw politiecommissariaat in Deinze open voor het publiek.

Meer info op: http://www.politiedeinzezulte.be/
Ga je gaan? Ik zou misschien eens gaan, als ik de auto van m'n ouders mag gebruiken.
Ik ga. Dat staat vast. Laat me nog weten of jij gaat he.
Normaal gezien zal ik er ook zijn, maar weet nog niet hoe laat. Ik laat morgen nog iets weten.
BUTTON_POST_REPLY