Aanvang opleiding oktober 2010 (Vesta)

Forumregels
Afbeelding
BUTTON_TOPIC_LOCKED
Iced_Max
Beheerder + inschrijvingen
BerichtenCOLON 1198
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2005, 13:10

Re: opleiding oktober 2010 agenten

Bericht door Iced_Max »

Diegene die voor 100% zekerheid weten dat ze starten aan de opleiding te Vesta in Oktober kunnen dat hier laten weten.

(andere zaken, vragen, ervaringen, gelieve te posten in een ander topic)
....When the Going Gets Tough, the Tough Get Going
Beeckie
Aspirant
BerichtenCOLON 64
GeregistreerdCOLON 11 Jul 2010, 20:28

Re: Aanvang opleiding oktober 2010 (Vesta)

Bericht door Beeckie »

Telefonisch bevestigd dat ik er 1 oktober bij zou zijn. Wel wat stress, zou het graag op papier bevestigd zien. Kwestie van opeg en dergelijke te kunnen regelen bij de huidige werkgever
AINP Promotie 26 klas Golf Campus Vesta
veda
Politie
BerichtenCOLON 65
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2009, 09:47

Re: Aanvang opleiding oktober 2010 (Vesta)

Bericht door veda »

Vandaag telefoon gekregen dat ik geslaagd ben !!!!!!
Vesta here I come!!!
Pz Grens
Beeckie
Aspirant
BerichtenCOLON 64
GeregistreerdCOLON 11 Jul 2010, 20:28

Re: Aanvang opleiding oktober 2010 (Vesta)

Bericht door Beeckie »

Wat me niet helemaal duidelijk was, zitten agenten en inspecteurs samen of zijn dit gescheiden klasseN?


En, er van uitgaande dat ik erbij ben in oktober, zijn er nog mensen uit Deurne die starten in de opleiding?
AINP Promotie 26 klas Golf Campus Vesta
Wouter_
Aspirant
BerichtenCOLON 127
GeregistreerdCOLON 12 Jul 2010, 14:02

Re: Aanvang opleiding oktober 2010 (Vesta)

Bericht door Wouter_ »

Beeckie schreefCOLONWat me niet helemaal duidelijk was, zitten agenten en inspecteurs samen of zijn dit gescheiden klasseN?


En, er van uitgaande dat ik erbij ben in oktober, zijn er nog mensen uit Deurne die starten in de opleiding?
Van wat ik gehoord heb zitten ze samen, na het eerste gedeelte haken de agenten af en bij het begin van het 2de deel komen er vaak agenten bij die promotie willen maken naar inspecteur.
Kevin Lievens
Politie
BerichtenCOLON 537
GeregistreerdCOLON 11 Feb 2010, 14:22

Re: Aanvang opleiding oktober 2010 (Vesta)

Bericht door Kevin Lievens »

Wouter_ schreefCOLON
Beeckie schreefCOLONWat me niet helemaal duidelijk was, zitten agenten en inspecteurs samen of zijn dit gescheiden klasseN?


En, er van uitgaande dat ik erbij ben in oktober, zijn er nog mensen uit Deurne die starten in de opleiding?
Van wat ik gehoord heb zitten ze samen, na het eerste gedeelte haken de agenten af en bij het begin van het 2de deel komen er vaak agenten bij die promotie willen maken naar inspecteur.
De recentste lichting agentenkader/basiskader in Antwerpen zit opnieuw gescheiden.
"Sooner or later the things you own end up owning you"
Gebruikers-avatar
Nicxa
Aspirant
BerichtenCOLON 161
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 15:48

Re: Aanvang opleiding oktober 2010 (Vesta)

Bericht door Nicxa »

Ja idd we zitten gescheiden! :-)
promotie 25 Campus Vesta 2010
FTA
Aspirant
BerichtenCOLON 13
GeregistreerdCOLON 16 Jul 2010, 14:48

Re: Aanvang opleiding oktober 2010 (Vesta)

Bericht door FTA »

Hey iedereen,

zonet telefoon gekregen van de directie recrutering en selectie. Op 1 oktober zal jullie komen vergezellen. Dit topic ga ik dan ook even blijven volgen.
Promotie 26 - Campus VESTA
start opnieuw in Promotie 28 - Campus Vesta
FTA
Aspirant
BerichtenCOLON 13
GeregistreerdCOLON 16 Jul 2010, 14:48

Re: Aanvang opleiding oktober 2010 (Vesta)

Bericht door FTA »

Kevin Lievens schreefCOLON
Obey_The_Law schreefCOLONIk heb gehoord dat jullie met ongeveer een 90-tal aspiranten zullen zijn ;-)
Reken daar nog een klas HINP bij ... en het gaat een drukke boel worden. :wink:

Hoe meer zielen hoe meer plezier. Nog 73 dagen en het kan beginnen
Promotie 26 - Campus VESTA
start opnieuw in Promotie 28 - Campus Vesta
Gebruikers-avatar
shaq32
Aspirant
BerichtenCOLON 8
GeregistreerdCOLON 13 Apr 2010, 20:18

Re: Aanvang opleiding oktober 2010 (Vesta)

Bericht door shaq32 »

Vandaag ook brief gehad met het goede nieuws.
Zijn er hier nog mensen van omgeving temse?
Ga normaal gezien altijd met de auto.
In oktober begint het allemaal, finally!!!
Nickske
__________________________
BerichtenCOLON 53
GeregistreerdCOLON 11 Feb 2010, 15:43

Re: Aanvang opleiding oktober 2010 (Vesta)

Bericht door Nickske »

Heb mijn beslissing genomen...als alles goed gaat (want zeker van mijn plaatske ben ik toch maar als ik dat inscrhrijvingsbewijs heb gekregen hoor), dan kom ik jullie vergezellen op 1 oktober te Vesta!!!
Klinkt nog ver maar is het dus echt niet meer hé! Nog 10weken en we mogen gaan zweten! :whoeha:
Hopelijk vormen we een super bende, die naast hard werken ook een toffe sfeer kunnen scheppen zodat het een zwaar, maar tof jaar zal worden!!!!
Is er eigenlijk al een facebook pagina aangemaakt voor onze lichting? Van 1juli wel, maar oktober vind ik niet terug...

Groetjes!!!
:wink:
AINP Promotie 26 klas Golf Campus Vesta
Gebruikers-avatar
Nicxa
Aspirant
BerichtenCOLON 161
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 15:48

Re: Aanvang opleiding oktober 2010 (Vesta)

Bericht door Nicxa »

Om 08.15u is het appel en de lessen duren normaal tot 16.20u.
Het kan altijd wel zijn dat je moet nablijven om verschillende redenen. Dus zeker ben je nooit dat je optijd thuis zal zijn!!
En dat je moet nablijven weet je soms pas 's morgens. :-)
promotie 25 Campus Vesta 2010
snoes
__________________________
BerichtenCOLON 38
GeregistreerdCOLON 10 Jul 2010, 18:55

Re: Aanvang opleiding oktober 2010 (Vesta)

Bericht door snoes »

Bwa, het is vooral eigenlijk om 's morgens op tijd te zijn :wink: Ik heb gezocht naar een apart topic, maar heb er geen gevonden waar ik mijn andere vraag kan stellen.

Ze vragen je keuze van school. Als je geluk hebt, is er nog plaats. Wat gebeurt er als de school van je keuze volzet is?
Kun je een andere locatie weigeren? Is het mogelijk om dan gewoon een jaar later te starten, aan de school van je keuze?
Of hoe gebeurt dat?
kevinvda
Politie
BerichtenCOLON 196
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 21:25

Re: Aanvang opleiding oktober 2010 (Vesta)

Bericht door kevinvda »

snoes schreefCOLONBwa, het is vooral eigenlijk om 's morgens op tijd te zijn :wink: Ik heb gezocht naar een apart topic, maar heb er geen gevonden waar ik mijn andere vraag kan stellen.

Ze vragen je keuze van school. Als je geluk hebt, is er nog plaats. Wat gebeurt er als de school van je keuze volzet is?
Kun je een andere locatie weigeren? Is het mogelijk om dan gewoon een jaar later te starten, aan de school van je keuze?
Of hoe gebeurt dat?
Je attest van slagen is 2 jaar geldig, dus dat moet je in gedachten houden.
Als de school volzet is zullen ze je dat wel zeggen.
Ik meen me te herinneren dat je ook wel ergens tijdens de proeven je keuze van school moest noteren in een bepaalde volgorde.

Je kan een andere locatie weigeren, maar tegenwoordig is dat mss niet meteen het beste idee, gezien het aantal kandidaten en de beperkte hoeveelheid opleidingen.

Ik moest ook kiezen tussen OPAC, PIVO en Campus Vesta. Uiteindelijk is het Vesta geworden omdat ik daar het snelste kon starten. En heb er eigenlijk nog geen spijt van gehad! :)
jop
Aspirant
BerichtenCOLON 47
GeregistreerdCOLON 10 Dec 2009, 22:06

Re: Aanvang opleiding oktober 2010 (Vesta)

Bericht door jop »

Hoi,

Kan iemand me meer uitleg geven over het medisch onderzoek dat je de eerste schooldag gaat krijgen.
Zijn dat al de nodige spuitjes enz.... Of is dat opnieuw een volledig medisch onderzoek dat je moet ondergaan.
Ben al wel naar de huisarts geweest voor een volledig bloedonderzoek. En ja zal toch de nodige spuitjes moeten hebben .... :roll:

grjtes jop
1ste proef: Geslaagd
2de proef: Geslaagd
3de proef: Geslaagd
4de proef: Geslaagd

Start opleiding op 1 oktober 2010 in Genk.
BUTTON_TOPIC_LOCKED