Ik doe mijn gesprek met de selectiecommissie op datum van ..

Forumregels
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY
Patagonia
__________________________
BerichtenCOLON 22
GeregistreerdCOLON 09 Feb 2016, 14:29

Re: Ik doe mijn gesprek met de selectiecommissie op datum van ..

Bericht door Patagonia »

Ik werd gisteren opgebeld met de mededeling dat ik op vrijdag 10-06 voor de commissie mag komen op Campus Vesta. De schriftelijke uitnodiging mag ik kortelings in de bus verwachten.
Needless to say: spannend!
INP
PLOT - Prom okt '16
SPNA
Abdel85
__________________________
BerichtenCOLON 48
GeregistreerdCOLON 04 Feb 2016, 15:47

Re: Ik doe mijn gesprek met de selectiecommissie op datum van ..

Bericht door Abdel85 »

Ben ook gebeld dat ik 10/06 mag komen :) duimen maar :)
Gs1905
__________________________
BerichtenCOLON 17
GeregistreerdCOLON 25 Nov 2011, 05:23

Re: Ik doe mijn gesprek met de selectiecommissie op datum van ..

Bericht door Gs1905 »

Ik wens jullie beiden heel veel succes voor het gesprek met de commissie. Doen jullie ook mee met de campagne "wij hebben jou nodig" voor de Lokale Politie van Antwerpen ? Ik deed mijn gesprek op 22/04 en ondertussen het medisch onderzoek afgelegd en medisch geschikt verklaard.
Patagonia
__________________________
BerichtenCOLON 22
GeregistreerdCOLON 09 Feb 2016, 14:29

Re: Ik doe mijn gesprek met de selectiecommissie op datum van ..

Bericht door Patagonia »

Bedankt!
Nee, ik doe het niet via de LP van Antwerpen, ik ga via de klassieke weg. Die valt me best goed mee trouwens: als de medische proef redelijk snel op de commissie volgt (onder voorbehoud van slagen natuurlijk), is heel de procedure op zo'n zes maanden afgerond. Wat allesbehalve slecht is, als ik dat hier allemaal zo lees!
INP
PLOT - Prom okt '16
SPNA
JeVa
Politie
BerichtenCOLON 28
GeregistreerdCOLON 01 Apr 2016, 10:30

Re: Ik doe mijn gesprek met de selectiecommissie op datum van ..

Bericht door JeVa »

Gs1905 schreefCOLONIk wens jullie beiden heel veel succes voor het gesprek met de commissie. Doen jullie ook mee met de campagne "wij hebben jou nodig" voor de Lokale Politie van Antwerpen ? Ik deed mijn gesprek op 22/04 en ondertussen het medisch onderzoek afgelegd en medisch geschikt verklaard.
13/4 mag ik op gesprek komen bij de commissie. Ben ook ingeschreven via de campagne van LPA. Toevallig nog enkele tips aan wat soort vragen ik me mag verwachten? In de begeleidende brief staat dat een goede kennis van LPA wel is aangeraden, maar ik vraag me af in hoever ze vragen over de federale gaan stellen. Een goede voorbereiding kan nooit kwaad denk ik dan maar :-D
AmRu
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 22 Mei 2016, 20:50

Re: Ik doe mijn gesprek met de selectiecommissie op datum van ..

Bericht door AmRu »

Hey JeVa

Ik heb mijn gesprek bij de selectiecommissie ook op 13/6. Volgens mij hebben wij samen de persoonlijkheidsproef gedaan want die had ik ook op 13/5. :D
Wat doe jij om je voor te bereiden?
Cognitieve proef: Geslaagd (6/4/2016)
Fysieke proef: Geslaagd (6/4/2016)
Persoonlijkheidsproef: Geslaagd (13/5/2016)
Selectiecommissie: 13/6/2016
Medische proef:
Gs1905
__________________________
BerichtenCOLON 17
GeregistreerdCOLON 25 Nov 2011, 05:23

Re: Ik doe mijn gesprek met de selectiecommissie op datum van ..

Bericht door Gs1905 »

JeVa schreefCOLON
Gs1905 schreefCOLONIk wens jullie beiden heel veel succes voor het gesprek met de commissie. Doen jullie ook mee met de campagne "wij hebben jou nodig" voor de Lokale Politie van Antwerpen ? Ik deed mijn gesprek op 22/04 en ondertussen het medisch onderzoek afgelegd en medisch geschikt verklaard.
13/4 mag ik op gesprek komen bij de commissie. Ben ook ingeschreven via de campagne van LPA. Toevallig nog enkele tips aan wat soort vragen ik me mag verwachten? In de begeleidende brief staat dat een goede kennis van LPA wel is aangeraden, maar ik vraag me af in hoever ze vragen over de federale gaan stellen. Een goede voorbereiding kan nooit kwaad denk ik dan maar :-D

Dag Jeva

Bij mij hadden ze niet zo veel gevraagd over theorie. Enige tip die ik jou kan meegeven is, neem het competentieprofiel bestudeer dat goed en probeer voor elk competentie zeker 2 voorbeelden te vinden. Ze gaan u vragen stellen aan de hand van de documenten die je ingevuld had tijdens de persoonlijkheidsproef. Hou theorie beperkt, je kunt ermee pronken maar je kunt jezelf daarmee ook in de problemen brengen. Als ze zien dat je veel weet gaan ze blijven doorvragen om u vast te zetten en als ze zien dat je er niet meer aan uit geraakt ben je een vogel voor de kat. Mocht er nog vragen zijn dan hoor ik het graag. Ik wens je veel succes!
K.D
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 7
GeregistreerdCOLON 22 Okt 2015, 02:46

Re: Ik doe mijn gesprek met de selectiecommissie op datum van ..

Bericht door K.D »

ik heb mijn gesprek gedaan op 02/06 in wps. enig idee hoelang het duurt tegen dat je je resultaat zult weten? nog mensen die zouden starten in wps in oktober?

groetjes
Patagonia
__________________________
BerichtenCOLON 22
GeregistreerdCOLON 09 Feb 2016, 14:29

Re: Ik doe mijn gesprek met de selectiecommissie op datum van ..

Bericht door Patagonia »

Abdel85 schreefCOLONBen ook gebeld dat ik 10/06 mag komen :) duimen maar :)
Heb ik jou daar gezien? Ik heb een sterk vermoeden dat jij na mij kwam :wink:
Ik was het blondje met de zwarte broek en de witte blazer die zei dat het binnen gelukkig frisser was dan op de gang :)

Zo ja: hoe heb jij het ervaren?
INP
PLOT - Prom okt '16
SPNA
Abdel85
__________________________
BerichtenCOLON 48
GeregistreerdCOLON 04 Feb 2016, 15:47

Re: Ik doe mijn gesprek met de selectiecommissie op datum van ..

Bericht door Abdel85 »

Heeeeey ja klopt!!!! Ben je al wat afgekoeld? :)
Abdel85
__________________________
BerichtenCOLON 48
GeregistreerdCOLON 04 Feb 2016, 15:47

Re: Ik doe mijn gesprek met de selectiecommissie op datum van ..

Bericht door Abdel85 »

Heb het zeer goed ervaren eigenlijk. Was een gewoon gesprek zonder teveel cinema :) ben wel met goed gevoel buitengekomen. Nu afwachten zeker e :)
JK84
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2016, 17:01

Re: Ik doe mijn gesprek met de selectiecommissie op datum van ..

Bericht door JK84 »

Ik heb 16/6 mijn gesprek, nog enkele laatste tips? Werd er veel over de actualiteit gevraagd? Spannend!
AndyL
__________________________
BerichtenCOLON 35
GeregistreerdCOLON 18 Aug 2015, 08:29

Re: Ik doe mijn gesprek met de selectiecommissie op datum van ..

Bericht door AndyL »

JK84 schreefCOLONIk heb 16/6 mijn gesprek, nog enkele laatste tips? Werd er veel over de actualiteit gevraagd? Spannend!
Je neemt best eens een kijkje in de andere topics, bijvoorbeeld deze: viewtopic.php?f=42&t=3847&start=2100 (De selectiecommisie : Ervaringen, twijfels, geslaagd ?)

Massa's tips daar. De selectiecommissie is reeds tot op het bot ontleed :-D

Rustig blijven no matter what (ze testen je!), toon dat je degelijk voorbereid en gemotiveerd bent, en best toch nog eens het 7u-journaal meepikken komende dagen. Houd in het achterhoofd dat het ook maar mensen zijn. En tot slot: door het feit dat je al in die fase van de selectie zit, heb je al iets bewezen, dus je mag gerust wat zelfvertrouwen hebben.

Veel succes!
Start opleiding: 2/10/2017
Lynn2
__________________________
BerichtenCOLON 12
GeregistreerdCOLON 23 Feb 2016, 19:24

Re: Ik doe mijn gesprek met de selectiecommissie op datum van ..

Bericht door Lynn2 »

Net telefoon gehad dat mijn gesprek met de selectiecommissie doorgaat op 26/10 op campus Vesta.
Spannend!
Fysieke proef: Geslaagd
Cognitieve proef: Geslaagd
Psychologische proef: Geslaagd (12/09)
Antecedentenonderzoek: Geslaagd (18/10)
Selectiecommissie: Geslaagd (26/10)
Medische proef: Geslaagd (22/11)
Start opleiding 1 december 2016 - Campus Vesta
Abdel85
__________________________
BerichtenCOLON 48
GeregistreerdCOLON 04 Feb 2016, 15:47

Re: Ik doe mijn gesprek met de selectiecommissie op datum van ..

Bericht door Abdel85 »

Veel succes Lynn, niet veel aantrekken van de cowboy-verhalen die hier de ronde doen. Wees gewoon jezelf en laat je ni doen. Overtuig die mensen van je kwaliteiten en vooral een goed antwoord formuleren op de vraag waarom je bij de politie wil. Daar staat of valt alles mee :) Succes
BUTTON_POST_REPLY