Francis Holvoet

Een eerbetoon aan de collega's die we voor altijd zullen moeten missen.
Forumregels
Afbeelding
SHERIFF
Politie
BerichtenCOLON 1429
GeregistreerdCOLON 14 Jan 2003, 21:54

Francis Holvoet

Bericht door SHERIFF »

Gisteren zou er een politiemotorrijder omgekomen zijn bij een ongeval in Middelkerke. Iemand meer nieuws hierover ?
[egres]

Bericht door [egres] »

SHERIFF schreefCOLONGisteren zou er een politiemotorrijder omgekomen zijn bij een ongeval in Middelkerke. Iemand meer nieuws hierover ?

je SHERIFF, lees hier


RIP!
figurineman
Politie
BerichtenCOLON 1266
GeregistreerdCOLON 15 Jan 2003, 23:05

Bericht door figurineman »

da's ook ene van de club van "snelle eddy"

kent iemand de omstandigheden van het ongeval?
ik oefen om M.o.d. te worden!!
Born to have it and have it he shall.
But I still haven't found what I'm looking for.
figurineman
Politie
BerichtenCOLON 1266
GeregistreerdCOLON 15 Jan 2003, 23:05

Bericht door figurineman »

Uit Het Volk :

Politieagent overlijdt na motorongeval

LOMBARDSIJDE - Gisteren rond 19 uur vond een dodelijk ongeval plaats langs de Lombardsijdelaan ter hoogte van het Texaco tankstation in Lombardsijde (Middelkerke). Daarbij kwam een agent van de Middelkerkse politie om het leven. Francis Holvoet (35) kwam met zijn motorfiets in aanrijding met een personenwagen. Door de klap kwam hij zwaar ten val. De hulpdiensten snelden ter plaatse, maar voor de onfortuinlijke motorrijder kon geen hulp meer baten. Hij overleed ter plaatse. Over de precieze omstandigheden van het ongeval kon gisterenavond nog geen duidelijkheid gegeven worden.
ik oefen om M.o.d. te worden!!
Born to have it and have it he shall.
But I still haven't found what I'm looking for.
Gunther
Politie
BerichtenCOLON 2516
GeregistreerdCOLON 14 Jan 2003, 19:02

Bericht door Gunther »

Is dit gebeurd tijdens zijn dienst als motard...of buiten dienst in privéomstandigheden...niet dat dit enig verschil maakt... :cry:
!! Never forget 9/11 !!
Homo inter homines, bestia inter bestias. Et inter bestiarum, maxima sum
slurf
Politie
BerichtenCOLON 153
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2003, 07:51

Bericht door slurf »

Ik heb met diene collega een jaar opleiding gevolgd, dus ben even uit m'n lood geslaan door dit slechte nieuws... Ook tijdens die periode was hij een motorijder in hart en nieren. Ik vermoed dan ook dat hij jammerlijk is overleden tijdens een rit in vrije tijd...

Ik ga morgen terug werken en zal dan zeker de verdere toedracht van het ongeval te weten komen.

Ik zet alles dan wel online
even cops dial 911
gixxer
Politie
BerichtenCOLON 352
GeregistreerdCOLON 18 Jan 2003, 22:55

Bericht door gixxer »

Ik kende Francis, gezien ik afkomstig ben van Middekerke en motorrijder ben in de naburige politiezone Westkust.
De juiste omstandigheden heb ik van horen zeggen, maar aan de beelden van het ongeval te zien zou het kunnen kloppen.
Een dame die zich vergist had van rijrichting stond op de parkeerstrook en draaide de weg over om rechtsomkeer te maken, net op het ogenblik dat Francis af kwam. Francis heeft alles dichtgegooid en heeft zichzelf onderuit geremd. Hij is tegen de linkeronderzijde van het voertuig gegleden en heeft zijn motorfiets tegen zich gekregen en is door de klap overleden.

Het ongeval is gebeurd met zijn persoonlijke motorfiets, dus buiten zijn diensturen.
MaxPVK
Politie
BerichtenCOLON 153
GeregistreerdCOLON 17 Jul 2003, 23:25

Bericht door MaxPVK »

Mijn deelneming aan de familie van Francis.

Ik heb zelf zo'n zelfde ongeval gehad met mijn persoonlijke motor. Gelukkig kan ik het nog navertellen, maar mijne moto ook perte totale, dus ik besef maar al te goed dat zoiets gewoon een haast onvermijdbaar drama is ...
straight as a pencil, sharp as a knife - that's the way we aught to be
SHERIFF
Politie
BerichtenCOLON 1429
GeregistreerdCOLON 14 Jan 2003, 21:54

Bericht door SHERIFF »

was hij ook motorrijder bij de politie ?
gixxer
Politie
BerichtenCOLON 352
GeregistreerdCOLON 18 Jan 2003, 22:55

Bericht door gixxer »

SHERIFF schreefCOLONwas hij ook motorrijder bij de politie ?
Neen, interventie
[egres]

Bericht door [egres] »

Afbeelding
Afbeelding


nogmaals m'n deelneming aan de familie
Andy
Politie
BerichtenCOLON 93
GeregistreerdCOLON 10 Feb 2006, 00:56

Bericht door Andy »

Innige deelneming en veel sterkte aan de familie en vrienden van Francis.
11i
Politie
BerichtenCOLON 219
GeregistreerdCOLON 14 Jan 2003, 20:59

Bericht door 11i »

Ook van hier uit, veel sterkte.
"It is the spirit and not the form of law that keeps justice alive." Earl Warren
Peter
__________________________
BerichtenCOLON 1472
GeregistreerdCOLON 04 Dec 2002, 20:32

Bericht door Peter »

Graag reply van sterkte en innige deelneming in ander topic.
forum/viewtopic.php?t=2508
Gebruikers-avatar
collie
!! Geband !!
!! Geband !!
BerichtenCOLON 466
GeregistreerdCOLON 28 Dec 2005, 18:19

Bericht door collie »

Deze middag rond 14 u gebeurde er een tragisch motorongeval op het kruispunt Italiëlei - Cassiersstraat.
Een motorrijder kwam uit de Waaslandtunnel en reed de Cassiersstraat in. Bij het kruisen van de zijrijweg richting Noord werd hij gegrepen door een lijnbus. De klap moet hard geweest zijn.
De motard kwam lelijk ten val en was zeer kritiek.
Op het moment dat het ongeval gebeurde, passeerde net de 2e hulp van Hoofdwacht Dokken, zij hebben onmiddelijk bijstand gevraagd.
Onmiddelijk werd gestart met de reanimatie van de man door mensen van de politie en mensen van een ziekenwagen van de brandweer. Toen de ziekenwagen Stuivenberg en Delta 4 aankwamen, hebben zij de reanimatie overgenomen, maar tevergeefs. De man overleed terplaatse.
Een verkeersdeskundige werd aangesteld om het ongeval te onderzoeken.

26/04...bron hulpdienstenforum

Tot mijn spijt moet ik vaststellen dat met het mooie weer er zoveel motaars rondrijden in t-shirt en soms zelfs korte broek :cry:
Be kind to one another - Ellen Degeneres
BUTTON_TOPIC_LOCKED