Hoeveel kansen krijg je voor de fysieke proef?

Forumregels
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY
EvyV
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 23 Aug 2022, 16:05

Hoeveel kansen krijg je voor de fysieke proef?

Bericht door EvyV »

Hey,

Ik heb even een vraag. Ik heb op 5 augustus mijn eerste keer de fysieke testen gedaan. Op 2 rondes en half was mijn licht uit. Ik geraakte niet meer over de mat. :snif:
Dus niet geslaagd. Toen zeiden ze mij je krijgt een herkansing maar je zal 2 maand moeten wachten, dus schrijf je snel opnieuw in.
Zo gezegd zo gedaan, de 16de schreef ik me opnieuw in.
Vandaag krijg ik een mail dat ik op 2 september al moet terug gaan. :shock:
Veel vroeger dan verwacht en totaal nog niet klaar want volg nu een trainingsprogramma met een PT.

Persoonlijk wil ik niet falen en erdoor zijn maar kan je alsnog uitstel vragen? Aangezien men toch zei dat je 2 maand moet wachten om opnieuw te proberen...
En hoeveel kansen krijg je eigenlijk hiervoor? 3?

Wie weet er een antwoord op mijn vragen? Morgen bel ik alvast naar de dienst rekrutering hiervoor.
Wil effe duidelijkheid.
Ps weet zelf mijn uitslag van de cognitieve proeven nog niet. :?:

Grtjs Evy
jehowi
Moderator
BerichtenCOLON 199
GeregistreerdCOLON 30 Okt 2015, 12:53

Re: Hoeveel kansen krijg je voor de fysieke proef?

Bericht door jehowi »

EvyV schreefCOLON 23 Aug 2022, 16:32 Hey,

Ik heb even een vraag. Ik heb op 5 augustus mijn eerste keer de fysieke testen gedaan. Op 2 rondes en half was mijn licht uit. Ik geraakte niet meer over de mat. :snif:
Dus niet geslaagd. Toen zeiden ze mij je krijgt een herkansing maar je zal 2 maand moeten wachten, dus schrijf je snel opnieuw in.
Zo gezegd zo gedaan, de 16de schreef ik me opnieuw in.
Vandaag krijg ik een mail dat ik op 2 september al moet terug gaan. :shock:
Veel vroeger dan verwacht en totaal nog niet klaar want volg nu een trainingsprogramma met een PT.

Persoonlijk wil ik niet falen en erdoor zijn maar kan je alsnog uitstel vragen? Aangezien men toch zei dat je 2 maand moet wachten om opnieuw te proberen...
En hoeveel kansen krijg je eigenlijk hiervoor? 3?

Wie weet er een antwoord op mijn vragen? Morgen bel ik alvast naar de dienst rekrutering hiervoor.
Wil effe duidelijkheid.
Ps weet zelf mijn uitslag van de cognitieve proeven nog niet. :?:

Grtjs Evy
Dag Evy,

Helaas te laat met mijn antwoord, maar herkansing kan binnen drie maanden op eigen initiatief aangevraagd worden. Na de herkansing volgt er geen nieuwe kans. In geval van falen op de herkansing, is het dus 8 maanden wachten op een nieuwe deelname. Hopelijk is het goedgekomen.
BUTTON_POST_REPLY