40 jaar

Heb je een vraag die je nergens anders kwijt kunt, dan kun je die hier stellen. Let er op: er zal streng gemodereerd worden om flames te voorkomen.
Forumregels
Afbeelding

- In dit forum kunnen vragen gesteld worden aangaande het politiegebeuren
- We willen iedereen er op wijzen dat je de antwoorden moet aftoetsen aan diegene die ze beantwoord heeft. Bij iedereen kun je onder de forumnaam zien of het iemand van de politie is, een aspirant of een gewone forumbezoeker. Wees u ervan bewust dat sommigen antwoorden posten die gissingen, veronderstellingen of gewoonweg fout zijn.
- Het forumbeheer probeert te filteren, maar dat is niet altijd eenvoudig.

Wie een vraag heeft gesteld, kan daar op antwoorden, zonder onze tussenkomst. Omdat sommigen door het bos de bomen niet meer zagen, werd beslist dat voor de rest enkel nog gebruikers met minstens de status 'aspirant' kunnen antwoorden op de vragen. Wil je nu echt iets kwijt en kun je dit niet wegens je status, gebruik dan het 'uitroepteken' bij de posting. Dan stuur je een bericht naar het forumbeheer en kunnen we het bericht er bij plaatsen als dit echt wereldschokkend zou blijken :-D Dit moet de uitzondering zijn.

Nog een belangrijk punt voor onze gebruikers: geef enkel een antwoord op een vraag wanneer je het antwoord WEET. Aan gissingen en veronderstellingen heeft niemand iets.
Wanneer we merken dat er antwoorden worden geplaatst bij een vraag die niks meebrengen aan de oplossing van die vraag, worden die verwijderd en kan de poster een waarschuwing oplopen.
BUTTON_POST_REPLY
Mozes
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 02 Aug 2021, 10:36

40 jaar

Bericht door Mozes »

Hallo,

Ik heb een vraag omtrent leeftijd en toelatingsproeven. In het verleden heb ik reeds tweemaal mijn kans gewaagd met de selectieproeven, maar helaas werd ik tweemaal niet weerhouden. Ik kan het plaatsen want het was zeker niet onterecht. Ik was jong en onvoorbereid. Nu zou ik echter mijn derde en laatste poging willen ondernemen. Alleen ben ik ondertussen reeds 40 jaar jong. De laatste jaren me enorm op mijn huidige job geconcentreerd.

Ik weet dat er veertigplussers aan de opleiding kunnen beginnen, maar ik vroeg me af of mijn slaagkansen niet beduidend lager zullen liggen.

Iemand die hier meer informatie rond zou hebben?
karim_2140
__________________________
BerichtenCOLON 49
GeregistreerdCOLON 02 Jan 2020, 16:06

Re: 40 jaar

Bericht door karim_2140 »

Beste

Het belangrijkste is dat je met de feedback die je destijds gekregen hebt aan de slag bent gegaan. Je leeftijd speelt geen rol. Bekijk het competentieprofiel en toets dit op jezelf. Zie jobpol.be, ga eens met een beroepenvoorlichter praten in uw zone. En weet wel dat je 3 kansen hebt per kader. Dus bereid je goed voor alvorens je in te schrijven. Ze verwachten dat je je al voorbereid hebt, als je u inschrijft.

Heb je nog vragen, dan mag je deze altijd in een privébericht stellen.

Veel succes!
Test 1: Cognitieve vaardigheidsproef en functioneel parcours
Test 2: Persoonlijkheidsproeven
Test 3: Selectiecommissie
Test 4: Medische proef
Moraliteitsonderzoek
BUTTON_POST_REPLY