Opleiding DAB 1 maart Gent

Geslaagd in alle selectieproeven en je weet al een datum wanneer je mag starten aan de opleiding ? Laat het hier weten !
Forumregels
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY
-arn.
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON 22 Jan 2021, 12:28

Opleiding DAB 1 maart Gent

Bericht door -arn. »

Na een lang selectie, minder goed nieuws, maar dan toch uiteindelijk geslaagd over de hele lijn heb ik de bevestiging gekregen dat ik 1 maart in Gent zou kunnen starten aan de opleiding DAB.
Zijn er hier nog mensen die deelnemen aan deze opleiding?
Heb namelijk vernomen dat er 2 promoties zouden starten van telkens 12 personen.

Laat gerust iets weten!
mvg
Arne
Dekeyzerlau
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2021, 22:46

Re: Opleiding DAB 1 maart Gent

Bericht door Dekeyzerlau »

Hallo Arne,

Wanneer heb jij je commissie afgelegd? Heb je lang moeten wachten op je uitslag? Ik ben nog aan het wachten op mijn uitslag. Ik zou wel de opleiding in Wilrijk volgen indien ik toegelaten ben.

Mvg
Laura
-arn.
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON 22 Jan 2021, 12:28

Re: Opleiding DAB 1 maart Gent

Bericht door -arn. »

Dekeyzerlau schreefCOLON 23 Jan 2021, 16:54 Hallo Arne,

Wanneer heb jij je commissie afgelegd? Heb je lang moeten wachten op je uitslag? Ik ben nog aan het wachten op mijn uitslag. Ik zou wel de opleiding in Wilrijk volgen indien ik toegelaten ben.

Mvg
Laura
Beste Laura,

Ik heb mijn commissie 6 maart 2020 gedaan... Was niet geslaagd voor inspecteur maar nadien werd ik wel geschikt bevonden voor beveiligingsagent, vandaar dat dit zo lang duurt.
Heb wel enkele maanden moeten wachten maar dat kwam ook door Corona die net opkwam.

Mvg
Arne
YouriS
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 24 Jan 2021, 10:09

Re: Opleiding DAB 1 maart Gent

Bericht door YouriS »

Beste Arne

Ik heb maandag gebeld i.v.m. mijn resultaten en ze zei dat alles goed was. 21/01 gingen ze de dossiers afsluiten en ze gaan maandag de mailtjes doorsturen met info over de startdata en keuze politieschool vermoed ik. Dit is me zo verteld geweest aan de telefoon.

Maar ik lees hier dat jij al een mailtje ontvangen hebt, aangezien je weet dat je al kan starten?

Met vriendelijke groeten

Y.
BUTTON_POST_REPLY