Speciale eenheden

Forumregels
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY
Ferre
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 28 Aug 2020, 23:01

Speciale eenheden

Bericht door Ferre »

Ik ben Ferre 18jaar en ik ik vroeg me af of het mogelijk us om op een manier in aanmerking te komen voor een job bij een groep als CGSU als je bij het leger zit.
Gebruikers-avatar
vdv
Politie
BerichtenCOLON 880
GeregistreerdCOLON 19 Apr 2011, 20:49

Re: Speciale eenheden

Bericht door vdv »

Neen. Je moet eerst de selectie en opleiding tot inspecteur volgen. Daarna kan je meedoen aan de selectie voor de speciale eenheden.
Ondertussen doe je het 'gewone' politiewerk.
Velen voelen zich geroepen, weinigen halen de selectie.

Dit alles staat los van het leger. Zij hebben ook special forces, maar die doen heel ander werk.
Dit bericht bevat mijn persoonlijke mening opgesteld in persoonlijke naam en geldt niet als officieel standpunt van de Belgische politie.
jehowi
Moderator
BerichtenCOLON 199
GeregistreerdCOLON 30 Okt 2015, 12:53

Re: Speciale eenheden

Bericht door jehowi »

Ferre schreefCOLON 28 Aug 2020, 23:13 Ik ben Ferre 18jaar en ik ik vroeg me af of het mogelijk us om op een manier in aanmerking te komen voor een job bij een groep als CGSU als je bij het leger zit.
Zodra je inspecteur bent, denk ik niet dat er een bepaalde anciënniteit nodig is om deel te nemen aan de proeven. Dit zijn wel zware proeven waar slechts weinige uitverkorenen worden geselecteerd. Het is dan ook geen realistische doelstelling als je aan het begin van je carrière staat, en dat is toch iets waar ze bij de selectieproeven naar peilen.
BUTTON_POST_REPLY