Selectieproeven BAGP on hold?

BUTTON_POST_REPLY
Andii
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 7
GeregistreerdCOLON 16 Feb 2012, 15:24

Selectieproeven BAGP on hold?

Bericht door Andii »

Beste,

Ik moest normaal gezien einde maart mijn persoonlijkheidsproef doen voor BAGP. Echter door de corona werd dit allemaal uitgesteld.
We zijn ondertussen augustus en nog steeds krijg ik de melding dat er nog geen persoonlijkheidsproef voor BAGP wordt georganiseerd.
Zijn er nog mensen die deelnemen en die dit voorhebben? Ik lees precies wel dat er mensen zijn die al persoonlijkheidsproef gedaan hebben, zonder de groepsproef maar niet voor BAGP dan?
De selectie duurt zo weer heel lang...
Uiteraard aan corona kan niemand iets doen natuurlijk.

Met vriendelijke groeten,
Een gemotiveerde kandidaat ;)
jehowi
Moderator
BerichtenCOLON 199
GeregistreerdCOLON 30 Okt 2015, 12:53

Re: Selectieproeven BAGP on hold?

Bericht door jehowi »

In augustus hebben de commissies intern en extern voor hoofdinspecteurs voorrang. Vermoedelijk zal je in september meer kans hebben om opgeroepen te worden.
AnthonyV
__________________________
BerichtenCOLON 23
GeregistreerdCOLON 27 Sep 2019, 14:44

Re: Selectieproeven BAGP on hold?

Bericht door AnthonyV »

Andii schreefCOLON 12 Aug 2020, 10:33 Beste,

Ik moest normaal gezien einde maart mijn persoonlijkheidsproef doen voor BAGP. Echter door de corona werd dit allemaal uitgesteld.
We zijn ondertussen augustus en nog steeds krijg ik de melding dat er nog geen persoonlijkheidsproef voor BAGP wordt georganiseerd.
Zijn er nog mensen die deelnemen en die dit voorhebben? Ik lees precies wel dat er mensen zijn die al persoonlijkheidsproef gedaan hebben, zonder de groepsproef maar niet voor BAGP dan?
De selectie duurt zo weer heel lang...
Uiteraard aan corona kan niemand iets doen natuurlijk.

Met vriendelijke groeten,
Een gemotiveerde kandidaat ;)
Hey Andy, ik had me eind vorig jaar (jep, al 1 jaar geleden) al kandidaat gesteld voor DAB. En zoals je zegt kan er door de Corona niemand er wat aan doen dat het langer duurt. Maar ik heb op 10 augustus mijn persoonlijkheidsproef mogen afleggen.
BUTTON_POST_REPLY