Inschrijving basisopleiding

Geslaagd in alle selectieproeven en je weet al een datum wanneer je mag starten aan de opleiding ? Laat het hier weten !
Forumregels
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY
mavl
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 8
GeregistreerdCOLON 07 Mei 2020, 19:20

Inschrijving basisopleiding

Bericht door mavl »

Dag iedereen

Ik kreeg twee weken geleden de mededeling dat ik geslaagd was voor de medische proef. Tot op vandaag heb ik nog niks gehoord vanuit DSR over mijn inschrijving (ook via telefoon konden ze me toen niks meer zeggen dan "wachten tot we u contacteren"). Omdat ik hoop in oktober op Paulo te kunnen starten, hoor ik graag over jullie ervaringen in verband met de wachttijd tussen slagen laatste proef en inschrijving of de gebruikelijke inschrijvingstermijn voor de basisopleiding.

Alvast bedankt!
ducheynea10
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON 28 Okt 2016, 22:43

Re: Inschrijving basisopleiding

Bericht door ducheynea10 »

mavl schreefCOLON 16 Jul 2020, 15:43 Dag iedereen

Ik kreeg twee weken geleden de mededeling dat ik geslaagd was voor de medische proef. Tot op vandaag heb ik nog niks gehoord vanuit DSR over mijn inschrijving (ook via telefoon konden ze me toen niks meer zeggen dan "wachten tot we u contacteren"). Omdat ik hoop in oktober op Paulo te kunnen starten, hoor ik graag over jullie ervaringen in verband met de wachttijd tussen slagen laatste proef en inschrijving of de gebruikelijke inschrijvingstermijn voor de basisopleiding.

Alvast bedankt!
Dag Mavi,

Ik zit in hetzelfde schuitje. Heb dienst selectie gecontacteerd en men heeft mij verteld dat na het slagen voor de medische proef eerst de deliberatiecommissie nog moet samenkomen. Daarna krijg je een attest van slagen en kan je je inschrijven voor de opleiding.

groetjes!
Angieangs
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 7
GeregistreerdCOLON 30 Jul 2020, 20:04

Re: Inschrijving basisopleiding

Bericht door Angieangs »

ikzelf woensdag te horen gekregen dat ik medisch geschikt bevonden ben. De dag erna mail gekregen om me in te schrijven voor de opleiding. Vrijdag(2 dagen erna) me ingeschreven dus hopelijk 1 oktober starhen
Mitchell1
__________________________
BerichtenCOLON 83
GeregistreerdCOLON 11 Jul 2017, 21:30

Re: Inschrijving basisopleiding

Bericht door Mitchell1 »

Iedereen veel succes..

Vanwaar zijn jullie allemaal?
Ik ben gestart in juni en wil gerust tips geven wat je nu al kan doen.
Stuur me gerust een privé bericht.

groeten
Aspirant-inspecteur van politie
Prom 56
Start opleiding 2 juni 2020. WPS

Happy are those who dream dreams and are ready to pay the price to make them come true
BUTTON_POST_REPLY