eerste proeven politie

Forumregels
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY
Zoevc
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 13 Aug 2019, 14:01

eerste proeven politie

Bericht door Zoevc »

hey hoi, ik heb mij deze vakantie ingeschreven voor de selectie proeven en moet 27 augustus mijn eerste proeven gaan doen in Brussel, ik vroeg mij af of er toevallig nog mensen hier moeten gaan die dag?

groetjes
JarneH
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 24 Jul 2019, 09:56

Re: eerste proeven politie

Bericht door JarneH »

Ook voor de versnelde procedure? ik moet 26 augustus mijn eerste proeven doen.
groetjes
MichielFockedey
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 6
GeregistreerdCOLON 25 Aug 2019, 15:02

Re: eerste proeven politie

Bericht door MichielFockedey »

Hello,

Ja ik moet morgen naar Brussel voor de fysieke test. Daarna kan het elke dag zijn om de persoonlijkheidsproef en commissie te doen. Is via de versnelde procedure om aan G.I.P/E.R.I.P te starten.

Alvast succes!!!!!
Zoevc
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 13 Aug 2019, 14:01

Re: eerste proeven politie

Bericht door Zoevc »

hopenlijk is het bij jullie beiden wat gelukt?!

ik moet morgen pas, ook in brussel voor mijn fysieke proeven en cognitieve proeven, ik heb me ingeschreven vor inspecteur van de politie.

groetjes
MichielFockedey
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 6
GeregistreerdCOLON 25 Aug 2019, 15:02

Re: eerste proeven politie

Bericht door MichielFockedey »

Fysiek was zeer goed gelukt, persoonlijkheidsproef een minder gevoel bij maar toch geslaagd. Volgende is de commissie op 3september.
Zoevc
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 13 Aug 2019, 14:01

Re: eerste proeven politie

Bericht door Zoevc »

Succes! ik ben ook geslaagd voor sport, nu nog wachten op de uitslag van cognitieve proeven.
Robvds
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 6
GeregistreerdCOLON 02 Sep 2019, 20:58

Re: eerste proeven politie

Bericht door Robvds »

Proficiat aan alle geslaagden! Ik moet 26 september naar Brussel voor de sportproef en de cognitieve vaardigheden. Heeft iemand de cognitieve proeven al gedaan? Hoe vielen deze mee? Groetjes
stfnpts
__________________________
BerichtenCOLON 12
GeregistreerdCOLON 07 Feb 2019, 11:20

Re: eerste proeven politie

Bericht door stfnpts »

Robvds schreefCOLON 02 Sep 2019, 21:05 Proficiat aan alle geslaagden! Ik moet 26 september naar Brussel voor de sportproef en de cognitieve vaardigheden. Heeft iemand de cognitieve proeven al gedaan? Hoe vielen deze mee? Groetjes
Ik vond de cognitieve vrij goed meevallen, die reeksen en oefeningen vond ik best gemakkelijk. Het verslag vond ik vrij lastig en heb ik net binnen de tijd afgekregen. Lees vooral de instructies bij het verslag zéér aandachtig en let voldoende op details tijdens het filmpje! De vragenlijst die volgt op de video was wel te doen, maar ik had lang niet alles opgemerkt. Op die vragenlijst zit er giscorrectie, dus antwoord daar enkel wanneer je zeker bent van wat je gezien hebt! Ik heb daar slechts de helft ingevuld maar dat was blijkbaar wel voldoende in combinatie met mijn verslag zelf, want ik zat ondanks mijn twijfels toch ruim boven de grens van 40 punten. Niet te veel stressen en vooral de concentratie erbij houden :wink: Succes!
AINP - Paulo
Robvds
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 6
GeregistreerdCOLON 02 Sep 2019, 20:58

Re: eerste proeven politie

Bericht door Robvds »

stfnpts schreefCOLON 03 Sep 2019, 15:50
Robvds schreefCOLON 02 Sep 2019, 21:05 Proficiat aan alle geslaagden! Ik moet 26 september naar Brussel voor de sportproef en de cognitieve vaardigheden. Heeft iemand de cognitieve proeven al gedaan? Hoe vielen deze mee? Groetjes
Ik vond de cognitieve vrij goed meevallen, die reeksen en oefeningen vond ik best gemakkelijk. Het verslag vond ik vrij lastig en heb ik net binnen de tijd afgekregen. Lees vooral de instructies bij het verslag zéér aandachtig en let voldoende op details tijdens het filmpje! De vragenlijst die volgt op de video was wel te doen, maar ik had lang niet alles opgemerkt. Op die vragenlijst zit er giscorrectie, dus antwoord daar enkel wanneer je zeker bent van wat je gezien hebt! Ik heb daar slechts de helft ingevuld maar dat was blijkbaar wel voldoende in combinatie met mijn verslag zelf, want ik zat ondanks mijn twijfels toch ruim boven de grens van 40 punten. Niet te veel stressen en vooral de concentratie erbij houden :wink: Succes!

Ik heb hier ook ergens gelezen dat je ook een vrijstelling kan aanvragen voor de cognitieve proeven, als je een A2-diploma hebt. Klopt dit? Bedankt voor de bemoedigende woorden :)
stfnpts
__________________________
BerichtenCOLON 12
GeregistreerdCOLON 07 Feb 2019, 11:20

Re: eerste proeven politie

Bericht door stfnpts »

Robvds schreefCOLON 03 Sep 2019, 19:15
stfnpts schreefCOLON 03 Sep 2019, 15:50
Robvds schreefCOLON 02 Sep 2019, 21:05 Proficiat aan alle geslaagden! Ik moet 26 september naar Brussel voor de sportproef en de cognitieve vaardigheden. Heeft iemand de cognitieve proeven al gedaan? Hoe vielen deze mee? Groetjes
Ik vond de cognitieve vrij goed meevallen, die reeksen en oefeningen vond ik best gemakkelijk. Het verslag vond ik vrij lastig en heb ik net binnen de tijd afgekregen. Lees vooral de instructies bij het verslag zéér aandachtig en let voldoende op details tijdens het filmpje! De vragenlijst die volgt op de video was wel te doen, maar ik had lang niet alles opgemerkt. Op die vragenlijst zit er giscorrectie, dus antwoord daar enkel wanneer je zeker bent van wat je gezien hebt! Ik heb daar slechts de helft ingevuld maar dat was blijkbaar wel voldoende in combinatie met mijn verslag zelf, want ik zat ondanks mijn twijfels toch ruim boven de grens van 40 punten. Niet te veel stressen en vooral de concentratie erbij houden :wink: Succes!

Ik heb hier ook ergens gelezen dat je ook een vrijstelling kan aanvragen voor de cognitieve proeven, als je een A2-diploma hebt. Klopt dit? Bedankt voor de bemoedigende woorden :)
Helaas niet, je krijgt enkel een vrijstelling met een diploma hoger onderwijs.
AINP - Paulo
Nick_002
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 12 Aug 2019, 16:34

Re: eerste proeven politie

Bericht door Nick_002 »

Robvds schreefCOLON 02 Sep 2019, 21:05 Proficiat aan alle geslaagden! Ik moet 26 september naar Brussel voor de sportproef en de cognitieve vaardigheden. Heeft iemand de cognitieve proeven al gedaan? Hoe vielen deze mee? Groetjes
Ik moet morgen (26 september) ook naar Brussel voor de sportproef en cognitieve vaardigheden. Tot morgen ! :-D
Robvds
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 6
GeregistreerdCOLON 02 Sep 2019, 20:58

Re: eerste proeven politie

Bericht door Robvds »

Nick_002 schreefCOLON 25 Sep 2019, 10:14
Robvds schreefCOLON 02 Sep 2019, 21:05 Proficiat aan alle geslaagden! Ik moet 26 september naar Brussel voor de sportproef en de cognitieve vaardigheden. Heeft iemand de cognitieve proeven al gedaan? Hoe vielen deze mee? Groetjes
Ik moet morgen (26 september) ook naar Brussel voor de sportproef en cognitieve vaardigheden. Tot morgen ! :-D
👍 .. alles geven morgen :D
monntii
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 01 Okt 2019, 14:25

Re: eerste proeven politie

Bericht door monntii »

iemand die 24/10 ook moet gaan voor de fysieke proeven?
Magicmag
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 02 Jul 2019, 23:48

Re: eerste proeven politie

Bericht door Magicmag »

monntii schreefCOLON 21 Okt 2019, 12:40 iemand die 24/10 ook moet gaan voor de fysieke proeven?
Hoi, ik moest normaal 24/10 mijn fysieke testen doen maar was ziek! Hoe is het gegaan? Was iedereen geslaagd? Zijn ze streng?
BUTTON_POST_REPLY