Hallo,
Deze week moest ik naar het medisch onderzoek. Er waren geen problemen, behalve met mijn dieptezicht.
Nu moet ik een afspraak maken bij een oogarts voor een nieuwe test. Maar ik veronderstel dat daar niets aan te doen valt.
Ik lees hier veel topics over dieptezicht, maar zouden ze daar echt op afkeuren? Ik ondervind geen problemen in het dagelijkse leven, ook niet met auto rijden. De meeste reacties gaan omtrent het wapen, maar je gebruikt toch enkel je dominante oog om te richten?
Groeten,
Jonas
Dieptezicht
-
- Nieuw op 't forum
- BerichtenCOLON 3
- GeregistreerdCOLON 20 Sep 2023, 11:08
-
- __________________________
- BerichtenCOLON 16
- GeregistreerdCOLON 11 Jul 2023, 21:21
Re: Dieptezicht
Dagjonas1991 schreefCOLON ↑20 Sep 2023, 11:21 Hallo,
Deze week moest ik naar het medisch onderzoek. Er waren geen problemen, behalve met mijn dieptezicht.
Nu moet ik een afspraak maken bij een oogarts voor een nieuwe test. Maar ik veronderstel dat daar niets aan te doen valt.
Ik lees hier veel topics over dieptezicht, maar zouden ze daar echt op afkeuren? Ik ondervind geen problemen in het dagelijkse leven, ook niet met auto rijden. De meeste reacties gaan omtrent het wapen, maar je gebruikt toch enkel je dominante oog om te richten?
Groeten,
Jonas
Ik heb spijtig genoeg hetzelfde antwoord gekregen. Heb al een afspraak bij de oogarts gemaakt. Die gaat uitgebreid testen. Hem of haar laten motiveren dat je dagdagelijks geen problemen mee hebt..
Hoop dat het innorde komt voor ons.
Alvast succes
Mvg
-
- Nieuw op 't forum
- BerichtenCOLON 3
Oké super. Dus geen dieptezicht hebben, wilt niet meteen zeggen dat je afgeschreven bent? Als de oogarts kan motiveren dat er geen problemen zijn, hebben we nog een kans. Een afspraak krijgen op korte termijn bij een oogarts lijkt ook al een probleem te zijn. In ieder geval véél succes! Laat gerust iets weten als je meer weet :)
-
- Moderator
- BerichtenCOLON 197
- GeregistreerdCOLON 30 Okt 2015, 12:53
Inderdaad, maar als je oogarts de vaststellingen bevestigt, dan ben je "gezien". Zorg dus dat je een goed oogarts hebt ;)jonas1991 schreefCOLON ↑22 Sep 2023, 08:54 Oké super. Dus geen dieptezicht hebben, wilt niet meteen zeggen dat je afgeschreven bent? Als de oogarts kan motiveren dat er geen problemen zijn, hebben we nog een kans. Een afspraak krijgen op korte termijn bij een oogarts lijkt ook al een probleem te zijn. In ieder geval véél succes! Laat gerust iets weten als je meer weet :)
-
- Nieuw op 't forum
- BerichtenCOLON 3
Net bericht gekregen dat ik medisch geschikt verklaard ben. :)