Antecedenten

wat is het antecedentenonderzoek of moraliteitsonderzoek, .... hoe lang moet ik wachten op een uitslag ? Waarom wordt dit gedaan ?
BUTTON_POST_REPLY
Alexander25
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 31 Mrt 2023, 14:32

Antecedenten

Bericht door Alexander25 »

Hallo allemaal,

Ik heb in mijn jonge jaren paar verkeerde beslissingen genomen, waarvan ik natuurlijk veel spijt heb. Ik was toen 19-21 jaar.
Ik heb nog altijd blanco strafblad, omdat ik voor de feiten dat ik gepleegd heb toen, de kans kreeg om een werkstraf te doen. Als ik natuurlijk het model wil voor de politie, staan deze feiten vermeld als antecedenten.
Het gaat namelijk om heling en een vechtpartij met vrienden, slagen en verwondingen. Ook heb ik eens te rap gereden in bebouwde kom waardoor ik rijbewijs kwijt ben gespeeld.
Dit zijn allemaal feiten die gebeurd zijn tussen 2009 en 2011...

We zijn nu meer dan 10 jaar verder, ik heb er natuurlijk nog altijd veel spijt van, ben dan ook een heel ander persoon dan toen. Ik ben nu dan ook bijna 35 jaar..
Ik heb een gezin, huisje, vaste job al meer dan 10 jaar... normale leven zeg maar.

Mijn vraag is nu eigenlijk maak ik enige kans om te kunnen meedoen aan de proeven voor inspecteur?
Ik ben ook wel bezig met eerherstel op dit moment.
jehowi
Moderator
BerichtenCOLON 199
GeregistreerdCOLON 30 Okt 2015, 12:53

Re: Antecedenten

Bericht door jehowi »

Alexander25 schreefCOLON 31 Mrt 2023, 15:07 Hallo allemaal,

Ik heb in mijn jonge jaren paar verkeerde beslissingen genomen, waarvan ik natuurlijk veel spijt heb. Ik was toen 19-21 jaar.
Ik heb nog altijd blanco strafblad, omdat ik voor de feiten dat ik gepleegd heb toen, de kans kreeg om een werkstraf te doen. Als ik natuurlijk het model wil voor de politie, staan deze feiten vermeld als antecedenten.
Het gaat namelijk om heling en een vechtpartij met vrienden, slagen en verwondingen. Ook heb ik eens te rap gereden in bebouwde kom waardoor ik rijbewijs kwijt ben gespeeld.
Dit zijn allemaal feiten die gebeurd zijn tussen 2009 en 2011...

We zijn nu meer dan 10 jaar verder, ik heb er natuurlijk nog altijd veel spijt van, ben dan ook een heel ander persoon dan toen. Ik ben nu dan ook bijna 35 jaar..
Ik heb een gezin, huisje, vaste job al meer dan 10 jaar... normale leven zeg maar.

Mijn vraag is nu eigenlijk maak ik enige kans om te kunnen meedoen aan de proeven voor inspecteur?
Ik ben ook wel bezig met eerherstel op dit moment.
Als je mag meedoen, maak je kans. Correct over reflecteren bij je kandidatuur. Er zit veel tijd tussen de feiten en heden, dat spreekt in je voordeel.
BUTTON_POST_REPLY