Resultaat proeven

BUTTON_POST_REPLY
wm9
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 04 Jan 2023, 15:07

Resultaat proeven

Bericht door wm9 »

In 2018 slaagde ik voor de fysieke en de cognitieve proef. Ik vind echter hiervan geen mail of brief met resultaten terug. Ik wil graag opnieuw deelnemen aan de selectieproeven en heb begrepen dat ik de cognitieve proef niet opnieuw zou moeten doen. Op het inschrijvingsformulier staat dat er eventuele documenten waarmee ik gedeeltelijk vrijgesteld zou kunnen worden bijgevoegd moeten worden. Bedoelen ze hier ook een brief of mail met de resultaten van mijn proeven mee?
jehowi
Moderator
BerichtenCOLON 199
GeregistreerdCOLON 30 Okt 2015, 12:53

Re: Resultaat proeven

Bericht door jehowi »

wm9 schreefCOLON 04 Jan 2023, 15:22 In 2018 slaagde ik voor de fysieke en de cognitieve proef. Ik vind echter hiervan geen mail of brief met resultaten terug. Ik wil graag opnieuw deelnemen aan de selectieproeven en heb begrepen dat ik de cognitieve proef niet opnieuw zou moeten doen. Op het inschrijvingsformulier staat dat er eventuele documenten waarmee ik gedeeltelijk vrijgesteld zou kunnen worden bijgevoegd moeten worden. Bedoelen ze hier ook een brief of mail met de resultaten van mijn proeven mee?
Klopt, maar als je die niet meer hebt, zouden ze dat ook moeten kunnen nakijken op de selectiedienst.
BACKERX
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON 07 Jan 2021, 16:25

Re: Resultaat proeven

Bericht door BACKERX »

Ik dacht dat alle vrijstellingen voor proeven wegvallen door de nieuwe selectieprocedure.
jehowi
Moderator
BerichtenCOLON 199
GeregistreerdCOLON 30 Okt 2015, 12:53

Re: Resultaat proeven

Bericht door jehowi »

BACKERX schreefCOLON 28 Feb 2023, 20:31 Ik dacht dat alle vrijstellingen voor proeven wegvallen door de nieuwe selectieprocedure.
Klopt, behalve eerder behaalde vrijstellingen (bvb. een deel van de cognitieve proef eerder al behaald).
BUTTON_POST_REPLY