wachtende op uitnodiging persoonlijkheidsproef

Forumregels
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY
Landdhos
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 05 Mei 2022, 04:48

wachtende op uitnodiging persoonlijkheidsproef

Bericht door Landdhos »

Hallo
zijn er nog mensen die op 3 mei de fysieke proef hebben afgelegd en nog steeds wachten op hun uitnodiging voor de persoonlijkheidsproef? Ik ging iets horen in september maar dat zal niet meer het geval zijn.
Ynth
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 07 Sep 2021, 12:32

Re: wachtende op uitnodiging persoonlijkheidsproef

Bericht door Ynth »

Hallo,
Ik denk dat je best eens belt om te vragen hoe of wat. Heb mijn fysieke proef afgelegd op 10/12/'21 en mag pas nu 30/09/'22 mijn persoonlijkheidsproef afleggen. Na een paar maanden niets te horen had ik zelf eens gebeld, zei die vrouw aan de telefoon dat de resultaten nog niet binnen waren. Dit vond ik zeer vreemd aangezien ze de resultaten onmiddellijk hebben en meedelen ... Mijn vriend kent veel politiemensen en hij vroeg aan hen om het eens uit te zoeken, bleek dat ze me op onwettig afwezig hadden gezet ... Teruggebeld naar dienst rekrutering en de situatie uitgelegd. De dame aan de telefoon zei dat ze het gingen onderzoeken. Na 5(!) maanden telefonisch contact te hebben met een vrouw, kreeg ik plots een man aan de telefoon die zei dat de vrouw ontslagen was. Uiteindelijk kreeg ik na 1 keer telefonisch contact te hebben gehad met die man, na 10 minuten een mail dat ik geslaagd was voor mijn fysieke proef. Ze hadden het ondertekende reglement teruggevonden met daarop mijn resultaat. Cognitieve proef was ook een heel gedoe, hopelijk loopt het vrijdag wel goed! (:
Cognitieve proef: 13/10/21 - GESLAAGD
Sportproef: 10/12/21 - GESLAAGD
Persoonlijkheidsproef: 30/09/22
Selectiecommissie:
Landdhos
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 05 Mei 2022, 04:48

Re: wachtende op uitnodiging persoonlijkheidsproef

Bericht door Landdhos »

Amaai dat is lang wachten. Ik had in augustus contact opgenomen met de dienst rekrutering en die man zei dat het voor september ging zijn. Dus zal ik nu nog eens bellen. Het is een beetje vervelend omdat ik mijn verlof spaar voor de proeven maar ze moeten op tegen eind dit jaar. Hopelijk heb ik alles achter rug tegen december. Veel succes nog overmorgen!
Ynth
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 07 Sep 2021, 12:32

Re: wachtende op uitnodiging persoonlijkheidsproef

Bericht door Ynth »

Jij ook nog veel succes!
Cognitieve proef: 13/10/21 - GESLAAGD
Sportproef: 10/12/21 - GESLAAGD
Persoonlijkheidsproef: 30/09/22
Selectiecommissie:
BACKERX
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON 07 Jan 2021, 16:25

Re: wachtende op uitnodiging persoonlijkheidsproef

Bericht door BACKERX »

Hey,

Ik heb de sport- en cognitieve proeven op 05/08/2022 afgelegd en tot op heden nog geen feedback ontvangen.
Al gemaild en enkele keren naar de federale politie gebeld, geen reactie.
Wel heb ik 2 weken terug een soort van antecedentenonderzoek gehad in mijn zone, de hoofdinspecteur had namelijk een vragenlijst ontvangen en moest nog enkele zaken weten over mij.

Ik ga er dus vanuit dat ik geslaagd ben voor de cognitieve.

Grtz,

Veel succes in het verdere verloop van de testen!
SeBa9450
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 30 Sep 2022, 09:47

Re: wachtende op uitnodiging persoonlijkheidsproef

Bericht door SeBa9450 »

Hallo,

Ik heb mijn sport en cognitieve proeven op 15/06 afgelegd en heb een kleine 3 weken later mijn officiëel resultaat ontvangen. En mag nu op 17/10 gaan voor mijn persoonlijkheidsproef . Bij mij is het blijkbaar wel vrij vlot verlopen als ik hier de termijnen bij sommige zie. Nu hopen op een positieve afloop uiteraard 🤞.
Mvg
BUTTON_POST_REPLY