Voorbereiding cognitieve proeven

Forumregels
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY
Kaatje123
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 27 Jul 2022, 19:28

Voorbereiding cognitieve proeven

Bericht door Kaatje123 »

Hallo iedereen

Ik moet eind augustus mijn cognitieve proeven afleggen. Maar helaas kan ik nergens informatie hier over vinden hoe ik me ervoor kan voorbereiden. Ik heb vernomen dat enkel het abstract redeneren wat voorbereiding vraagt. Kent er iemand sites ofzo waar ik dit kan oefenen? Op jobpol en vdab heb ik niks kunnen vinden. Alvast heel erg bedankt en een fijne dag verder.









Groetjes
yentlpevenage
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 26 Sep 2018, 20:17

Re: Voorbereiding cognitieve proeven

Bericht door yentlpevenage »

Lees het boek “test abstract redeneervermogen” eens. De Nederlandse taal wordt uitvoerig getest en ook postbakoefeningen normaal gezien.
Alfisti
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON 30 Aug 2022, 12:13

Re: Voorbereiding cognitieve proeven

Bericht door Alfisti »

Dag Kaatje,

Ik ben ook ingeschreven maar wacht nog op mijn uitnodiging.
Ondertussen ben je wss al geweest voor je testen?
Hoe verliepen ze?😊.
Heb je wat tips ivm de testen.

Grtjs Anthony.
Kandidaatsteling: 22/08/2022
Cognitieve proeven: in afwachting van uitnodiging
Fysieke proeven: in afwachting van uitnodiging
Persoonlijkheidsproef:
Commissie:
Medische proef:
Ouail.00
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 04 Sep 2022, 11:12

Re: Voorbereiding cognitieve proeven

Bericht door Ouail.00 »

Hallo Anthony,

Ik heb mezelf eind Februari 2022 ingeschreven begin Mei een brief ontvangen thuis met bevestiging van gegevens eind Mei email gehad met uitnodiging. Midden Juni sportproef,cognitieve afgelegd sportproef was net nog de beeptest geslaagd !! Wacht nog steeds af op de resultaten van mijn cognitieve helaas.. wel is de comissaris van mijn zone begin Juli langsgeweest voor een gesprek (antecedentenonderzoek) dit verliep goed hopelijk een goede indruk achtergelaten :) kortweg de cognitieve bestaat uit rekenvaardigheden,taal,IQ testen & postbakoefeningen allen waren deze testen makkelijk enkel dan de IQ logisch nadenken met de figuren ;) voor de taaltest mag je geen kladpapier gebruiken al de andere testen wel succes !! Met je volledige traject en vooral geduld hebben ivm de uitnodigingen.

Groetjess Ouail
BUTTON_POST_REPLY