Persoonlijkheidsproef 02/06

Forumregels
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY
Deanp95
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 30 Mei 2022, 17:38

Persoonlijkheidsproef 02/06

Bericht door Deanp95 »

Beste Leden,

Ik moet deze donderdag gaan voor mijn persoonlijkheidsproef voor DAB.

Waar kan ik mij aan verwachten?

ik ken zelf persoonlijk niet zoveel van politiek maar heb wel wat opzoek werk gedaan omdat ik gehoord heb dat ze hierover vragen.

Ook heb ik gehoord dat ze dingen vragen over de opleiding zelf, welke vakken , echter vind ik hier online weinig info van, wat kan ik het beste antwoorden op deze vragen of kan ik dit ergens vinden? ik ga ervan uit dat er bepaalde vakken zullen zijn zoals geweldbeheersing, rechten, wapenwet.

Tips zijn ook altijd welkom, moest ik donderdag de persoonlijkheidsproef met succes afleggen dan kan ik in augustus al starten met mijn opleiding!

Alvast bedankt!
- DAB Cognitieve en fysieke proef : geslaagd
- DAB persoonlijkheidsproef : wacht op Resultaat.
- medische test : -
jehowi
Moderator
BerichtenCOLON 199
GeregistreerdCOLON 30 Okt 2015, 12:53

Re: Persoonlijkheidsproef 02/06

Bericht door jehowi »

Deanp95 schreefCOLON 30 Mei 2022, 17:45 Beste Leden,

Ik moet deze donderdag gaan voor mijn persoonlijkheidsproef voor DAB.

Waar kan ik mij aan verwachten?

ik ken zelf persoonlijk niet zoveel van politiek maar heb wel wat opzoek werk gedaan omdat ik gehoord heb dat ze hierover vragen.

Ook heb ik gehoord dat ze dingen vragen over de opleiding zelf, welke vakken , echter vind ik hier online weinig info van, wat kan ik het beste antwoorden op deze vragen of kan ik dit ergens vinden? ik ga ervan uit dat er bepaalde vakken zullen zijn zoals geweldbeheersing, rechten, wapenwet.

Tips zijn ook altijd welkom, moest ik donderdag de persoonlijkheidsproef met succes afleggen dan kan ik in augustus al starten met mijn opleiding!

Alvast bedankt!
Beste,

U kunt hiervoor contact opnemen met een opleidingscentrum of met collega's van DAB die beroepenvoorlichter zijn. Een opleidingsschema vindt u hier: https://polinfo.kluwer.be/newsview.aspx ... 29&lang=nl
LeroyV
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 8
GeregistreerdCOLON 19 Apr 2022, 08:31

Re: Persoonlijkheidsproef 02/06

Bericht door LeroyV »

Beste ,

Wanneer heb jij uw uitslag gekregen van de cognitieve testen?
Ik vraag dit omdat ik op 21/04 mijn uitslag heb ontvangen en de dag van vandaag nog steeds geen uitnodiging heb gehad van de persoonlijkheidsproef.
Alvast bedankt!
Leroy
- DAB Cognitieve en fysieke proef : geslaagd
- DAB persoonlijkheidsproef : PP op 24/06
- medische test :
BUTTON_POST_REPLY