Feedback persoonlijkheidsproef

Forumregels
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY
Ebert
__________________________
BerichtenCOLON 11
GeregistreerdCOLON 12 Apr 2022, 10:53

Feedback persoonlijkheidsproef

Bericht door Ebert »

Dag allemaal,

Weet er iemand het email adres voor de feedback van de persoonlijkheidsproef?
Ik heb al meerdere malen contact opgenomen met de DRP maar zij vertellen mij dat ik deze informatie zou krijgen eens ik mijn brief van het slagen krijg.

Ik vernam ondertussen al 2 maanden geleden dat ik er voor deze proef door was, dus kunnen jullie wel begrijpen dat ik graag feedback zou krijgen.

Groeten,
Ebert
jehowi
Moderator
BerichtenCOLON 199
GeregistreerdCOLON 30 Okt 2015, 12:53

Re: Feedback persoonlijkheidsproef

Bericht door jehowi »

Ebert schreefCOLON 06 Jun 2022, 07:34 Dag allemaal,

Weet er iemand het email adres voor de feedback van de persoonlijkheidsproef?
Ik heb al meerdere malen contact opgenomen met de DRP maar zij vertellen mij dat ik deze informatie zou krijgen eens ik mijn brief van het slagen krijg.

Ik vernam ondertussen al 2 maanden geleden dat ik er voor deze proef door was, dus kunnen jullie wel begrijpen dat ik graag feedback zou krijgen.

Groeten,
Ebert
Als je nog in het oude systeem zit, krijg je pas feedback op school (na het slagen voor de selectiecommissie dus). Of indien je niet slaagt voor de persoonlijkheidsproef of commissie, kan je wel feedback aanvragen om het de volgende keer beter te doen.

In het nieuwe systeem ben je geslaagd na de persoonlijkheidsproef en krijg je ook pas feedback op school.

Het is wel zo dat je je punten ontvangt voordat je aan de opleiding begint, maar specifieke feedback over deze scores vindt ofwel plaats op school (na slagen) of op eigen initiatief na niet-slagen.
Ebert
__________________________
BerichtenCOLON 11
GeregistreerdCOLON 12 Apr 2022, 10:53

Re: Feedback persoonlijkheidsproef

Bericht door Ebert »

Ik zit al in het nieuwe systeem. Dan zal ik de persoon aan de telefoon helemaal verkeerd begrepen hebben. Die scores ontvang je waarschijnlijk ook per brief dan?
jehowi
Moderator
BerichtenCOLON 199
GeregistreerdCOLON 30 Okt 2015, 12:53

Re: Feedback persoonlijkheidsproef

Bericht door jehowi »

Ebert schreefCOLON 06 Jun 2022, 18:29 Ik zit al in het nieuwe systeem. Dan zal ik de persoon aan de telefoon helemaal verkeerd begrepen hebben. Die scores ontvang je waarschijnlijk ook per brief dan?
Die zou je nog moeten krijgen, ja.
BUTTON_POST_REPLY