Wachten op resultaat selectiecommissie

Forumregels
Afbeelding
Plaats reactie
Piefbloem
Nieuw op 't forum

Wachten op resultaat selectiecommissie

Bericht door Piefbloem »

Dag allen!

Midden december heb ik mijn selectiecommissie gehad te Paulo. Kort nadien ontving ik een uitnodiging voor een omgevings- en antecedentenonderzoek. Vindt dit onderzoek normaal niet plaats na de persoonlijkheidsproef?

Wordt bij de beoordeling van de deliberatiecommissie ook rekening gehouden met dit onderzoek? Met andere woorden, kan het zijn dat ik mijn resultaat van de selectiecommissie al kan ontvangen alvorens ik mijn omgevings- en antecedentenonderzoek heb gehad?

PS: ik heb geen schrik van het resultaat van het omgevings- en antecedentenonderzoek. Ik ben nooit op een negatieve manier in contact gekomen met de politie.

Vriendelijke groeten en al een prettig nieuwjaar toegewenst!
Cognitieve test: vrijgesteld
Sportproef: geslaagd (30/09/2021)
Persoonlijkheidsproef: geslaagd (24/11/2021)
Selectiecommissie: wachtende op uitslag (16/12/2021)
jehowi
Moderator

Re: Wachten op resultaat selectiecommissie

Bericht door jehowi »

Piefbloem schreef: 28 dec 2021, 15:17 Dag allen!

Midden december heb ik mijn selectiecommissie gehad te Paulo. Kort nadien ontving ik een uitnodiging voor een omgevings- en antecedentenonderzoek. Vindt dit onderzoek normaal niet plaats na de persoonlijkheidsproef?

Wordt bij de beoordeling van de deliberatiecommissie ook rekening gehouden met dit onderzoek? Met andere woorden, kan het zijn dat ik mijn resultaat van de selectiecommissie al kan ontvangen alvorens ik mijn omgevings- en antecedentenonderzoek heb gehad?

PS: ik heb geen schrik van het resultaat van het omgevings- en antecedentenonderzoek. Ik ben nooit op een negatieve manier in contact gekomen met de politie.

Vriendelijke groeten en al een prettig nieuwjaar toegewenst!
Normaal zou dat antecedentenonderzoek rond moeten zijn voordat je bij de commissie verschijnt, zodat men de kandidaten kan confronteren met zaken die worden verzwegen. Helaas is de realiteit dat die dossiers bijna nooit op tijd rond zijn.
Wat er nadien mee gebeurt als er toch zaken verzwegen werden, kan ik je helaas niet zeggen. Dat weet ik niet.
Plaats reactie