Vraag over inschrijving bromfiets

Heb je een vraag die je nergens anders kwijt kunt, dan kun je die hier stellen. Let er op: er zal streng gemodereerd worden om flames te voorkomen.
Forumregels
Afbeelding

- In dit forum kunnen vragen gesteld worden aangaande het politiegebeuren
- We willen iedereen er op wijzen dat je de antwoorden moet aftoetsen aan diegene die ze beantwoord heeft. Bij iedereen kun je onder de forumnaam zien of het iemand van de politie is, een aspirant of een gewone forumbezoeker. Wees u ervan bewust dat sommigen antwoorden posten die gissingen, veronderstellingen of gewoonweg fout zijn.
- Het forumbeheer probeert te filteren, maar dat is niet altijd eenvoudig.

Wie een vraag heeft gesteld, kan daar op antwoorden, zonder onze tussenkomst. Omdat sommigen door het bos de bomen niet meer zagen, werd beslist dat voor de rest enkel nog gebruikers met minstens de status 'aspirant' kunnen antwoorden op de vragen. Wil je nu echt iets kwijt en kun je dit niet wegens je status, gebruik dan het 'uitroepteken' bij de posting. Dan stuur je een bericht naar het forumbeheer en kunnen we het bericht er bij plaatsen als dit echt wereldschokkend zou blijken :-D Dit moet de uitzondering zijn.

Nog een belangrijk punt voor onze gebruikers: geef enkel een antwoord op een vraag wanneer je het antwoord WEET. Aan gissingen en veronderstellingen heeft niemand iets.
Wanneer we merken dat er antwoorden worden geplaatst bij een vraag die niks meebrengen aan de oplossing van die vraag, worden die verwijderd en kan de poster een waarschuwing oplopen.
BUTTON_POST_REPLY
Jelgon
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 08 Dec 2020, 22:04

Vraag over inschrijving bromfiets

Bericht door Jelgon »

Ik heb overlaatst een tweedhandse scooter gekocht deze sas nooit ingeschreven geweest en als ik het chassisnummer opzoek in div staat die ook niet ingeschreven geregistreerd ik krijg bij deze brommer a klasse een bewijs van verlies van gelijksvormigheidattest van de lokale politie, deze staat echter op de naam van de man die mij de brommer verkoopte ik heb ook een briefje gekregen dat hij het me heeft verkocht, heeft iemand een idee als ik naar de scooter zaak ga voor nieuw attest aan te vragen of dat kan omdat die op zijn naam staat? Is de zekerheid er dat ik deze ingeschreven krijg is dit louche??
Mitchell1
__________________________
BerichtenCOLON 83
GeregistreerdCOLON 11 Jul 2017, 21:30

Re: Vraag over inschrijving bromfiets

Bericht door Mitchell1 »

Beste,
Procedure voor tweedehandsvoertuig
Tweedehandsvoertuig ingeschreven?
U krijgt van de verkoper het inschrijvingsbewijs van het voertuig. Verloor de verkoper het inschrijvingsbewijs? Dan moet de verkoper naar een politiekantoor voor een bewijs van verlies.
Bezorg een nieuwe, ondertekende aanvraag voor de inschrijving van uw voertuig aan uw verzekeraar en sluit een verzekering af. U krijgt dan een verzekeringsvignet.
Stuur het oude inschrijvingsbewijs, of het bewijs van verlies, en uw nieuwe aanvraag naar de DIV, of ga langs bij een DIV-loket (in Brussel of in uw provincie)(opent in nieuw venster)
Aspirant-inspecteur van politie
Prom 56
Start opleiding 2 juni 2020. WPS

Happy are those who dream dreams and are ready to pay the price to make them come true
BUTTON_POST_REPLY