Versnelde selectieprocedure GIP

BUTTON_POST_REPLY
BrendK97
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 09 Sep 2020, 11:43

Versnelde selectieprocedure GIP

Bericht door BrendK97 »

Dag allemaal

Ik heb mij onlangs ingeschreven voor de selectieproeven van inspecteur (GIP). De uiterste inschrijvingsdatum was 6/09. Ik vermoed dus dat ik snel een bevestigingsbrief zal ontvangen met meer informatie op. ikzelf ben afkomstig uit de provincie Antwerpen. Wie heeft er zich ook ingeschreven voor de versnelde selectieprocedure aan GIP?
Greg31
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 10 Sep 2020, 06:49

Re: Versnelde selectieprocedure GIP

Bericht door Greg31 »

Dag Brend,

Ik volg het forum al even (maar nu pas account gemaakt), ook als voorbereiding op de selectieproeven voor inspecteur (opleiding GIP begin december). Ik ben van Limburg.

Groetjes
sndrnld
__________________________
BerichtenCOLON 20
GeregistreerdCOLON 16 Aug 2020, 19:42

Re: Versnelde selectieprocedure GIP

Bericht door sndrnld »

Greg31 schreefCOLON 10 Sep 2020, 06:56 Dag Brend,

Ik volg het forum al even (maar nu pas account gemaakt), ook als voorbereiding op de selectieproeven voor inspecteur (opleiding GIP begin december). Ik ben van Limburg.

Groetjes
Heb jij je ingeschreven voor de selectieproeven bij PLOT?
En al iets gehoord qua info of datums? Ik heb me ongeveer een maand geleden ingeschreven voor de selectieproeven. Bij PLOT Genk welliswaar.
BrendK97
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 09 Sep 2020, 11:43

Re: Versnelde selectieprocedure GIP

Bericht door BrendK97 »

Greg31 schreefCOLON 10 Sep 2020, 06:56 Dag Brend,

Ik volg het forum al even (maar nu pas account gemaakt), ook als voorbereiding op de selectieproeven voor inspecteur (opleiding GIP begin december). Ik ben van Limburg.

Groetjes
Allright! Als je wil, en voor alle anderen geldt dit natuurlijk ook, mag je me altijd toevoegen op Facebook. Op die manier kunnen we wat informatie uitwisselen over de proeven, of met elkaar overleggen ter voorbereiding.
Greg31
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 10 Sep 2020, 06:49

Re: Versnelde selectieprocedure GIP

Bericht door Greg31 »

sndrnld schreefCOLON 10 Sep 2020, 12:39
Greg31 schreefCOLON 10 Sep 2020, 06:56 Dag Brend,

Ik volg het forum al even (maar nu pas account gemaakt), ook als voorbereiding op de selectieproeven voor inspecteur (opleiding GIP begin december). Ik ben van Limburg.

Groetjes
Heb jij je ingeschreven voor de selectieproeven bij PLOT?
En al iets gehoord qua info of datums? Ik heb me ongeveer een maand geleden ingeschreven voor de selectieproeven. Bij PLOT Genk welliswaar.
Ik heb nog geen informatie ontvangen, dus ook geen datums. Enkel telefonisch (zelf gebeld) dat ze alles goed ontvangen hebben. Heb me specifiek ingeschreven om, indien geslaagd voor alle proeven, te starten begin december in Brussel (GIP).
Maarten97
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 10 Sep 2020, 12:14

Re: Versnelde selectieprocedure GIP

Bericht door Maarten97 »

Hallo allemaal!

Ik had me oorspronkelijk ingeschreven voor AINP via de permanente rekrutering eind maart 2020. Na dat ik zag dat er een versnelde procedure was met start opleiding 1 december heb ik contact gehad met dienst rekrutering om mijn dossier over te plaatsen naar het versnelde traject. Ik heb de cognitieve en de fysieke testen al afgelegd. Ik heb eergisteren bericht gehad dat ik 22/09/2020 mag gaan voor de persoonlijkheidsproef. Ik ga er dan ook vanuit dat ook jullie er wel snel aan zullen beginnen!

Alvast veel succes allemaal!
BrendK97
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 09 Sep 2020, 11:43

Re: Versnelde selectieprocedure GIP

Bericht door BrendK97 »

Hey Maarten

Kan je me even een privé bericht sturen? Ik zou graag wat meer informatie hebben over de cognitieve proeven.
Maarten97 schreefCOLON 10 Sep 2020, 17:10 Hallo allemaal!

Ik had me oorspronkelijk ingeschreven voor AINP via de permanente rekrutering eind maart 2020. Na dat ik zag dat er een versnelde procedure was met start opleiding 1 december heb ik contact gehad met dienst rekrutering om mijn dossier over te plaatsen naar het versnelde traject. Ik heb de cognitieve en de fysieke testen al afgelegd. Ik heb eergisteren bericht gehad dat ik 22/09/2020 mag gaan voor de persoonlijkheidsproef. Ik ga er dan ook vanuit dat ook jullie er wel snel aan zullen beginnen!

Alvast veel succes allemaal!
BUTTON_POST_REPLY