Agent politie vs beveilingsagent

BUTTON_POST_REPLY
Charli2140
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 25 Jul 2020, 14:24

Agent politie vs beveilingsagent

Bericht door Charli2140 »

Hallo

Ik zit namelijk te twijfelen tussen agent van politie(antwerpen)gaan of beveiligingsagent...

Wat zijn de voor en nadelen..., de verschillen ken ik wel de ene is meer diepgaander op gebied van verkeer en de ander op gebied 'beveiligen van infrastructuur' ect, ik zelf bv woon in antwerpen, dus agent antwerpen is interessanter(voordeel),

Maar beveilingsagent is weer 'rustiger' minder druk maken op gebied van 'verkeersdrukte' zoals evenementen, sportpaleis ect...(voordeel)

Agent de hoeveelheid pv's opstellen bureauwerk(nadeel)...


Is er hier iemand die al werkt als beveiligingsagent...?
Gebruikers-avatar
vdv
Politie
BerichtenCOLON 880
GeregistreerdCOLON 19 Apr 2011, 20:49

Re: Agent politie vs beveilingsagent

Bericht door vdv »

Als je nu al verkeersdrukte en pv-administratie als nadeel bekijkt denk ik dat agent van politie niets voor u is.
Dit bericht bevat mijn persoonlijke mening opgesteld in persoonlijke naam en geldt niet als officieel standpunt van de Belgische politie.
karim_2140
__________________________
BerichtenCOLON 49
GeregistreerdCOLON 02 Jan 2020, 16:06

Re: Agent politie vs beveilingsagent

Bericht door karim_2140 »

Charlie, Ik raad u aan om eens naar een infosessie te gaan. en daar een gesprek aan te gaan met een beroepenvoorlichter of iemand die al in dienst is als INP (Inspecteur) of BAGP (Beveiligingsagent van politie). Je kan op de website: (www.politieAntwerpen.be) u inschrijven voor een infosessie.
Test 1: Cognitieve vaardigheidsproef en functioneel parcours
Test 2: Persoonlijkheidsproeven
Test 3: Selectiecommissie
Test 4: Medische proef
Moraliteitsonderzoek
BUTTON_POST_REPLY