Motivatie

Forumregels
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY
Mitchell1
__________________________
BerichtenCOLON 83
GeregistreerdCOLON 11 Jul 2017, 21:30

Motivatie

Bericht door Mitchell1 »

Beste,

Mijn motivatie neemt ongeveer een volledig A4 in. Uit voorgaande deelname weet ik dat je een vijftal lijntjes hebt om de belangrijke redenen van je deelname op te schrijven. Wat niet voldoende is lijkt me. Is het toegelaten om je uitgeschreven motivatie bij te voegen bij de rest van de formulieren ?

Groeten
Aspirant-inspecteur van politie
Prom 56
Start opleiding 2 juni 2020. WPS

Happy are those who dream dreams and are ready to pay the price to make them come true
Gebruikers-avatar
vdv
Politie
BerichtenCOLON 880
GeregistreerdCOLON 19 Apr 2011, 20:49

Re: Motivatie

Bericht door vdv »

Geen idee of dat mag maar kan je die A4 lange tekst niet samenvatten in kernwoorden?
Je kan je hele uitleg geven wanneer je je motivatie mondeling brengt.
Dit bericht bevat mijn persoonlijke mening opgesteld in persoonlijke naam en geldt niet als officieel standpunt van de Belgische politie.
Mitchell1
__________________________
BerichtenCOLON 83
GeregistreerdCOLON 11 Jul 2017, 21:30

Re: Motivatie

Bericht door Mitchell1 »

Kernwoorden die jezelf omschrijven kan ook dan ?
Aspirant-inspecteur van politie
Prom 56
Start opleiding 2 juni 2020. WPS

Happy are those who dream dreams and are ready to pay the price to make them come true
stfnpts
__________________________
BerichtenCOLON 12
GeregistreerdCOLON 07 Feb 2019, 11:20

Re: Motivatie

Bericht door stfnpts »

Ik heb op dat formulier enkel de kern van mijn motivatie (waarom ik nu écht bij de politie wou) neergeschreven en kort overlopen wat mij extrinsiek motiveerde. Ik zou zorgen dat je je motivatie beknopt maar duidelijk kan weergeven, nadien kan je daar bij het gesprek met de psycholo(o)g(e) wel wat meer over uitwijden.
AINP - Paulo
BUTTON_POST_REPLY