Verlof voor fast track 3

BUTTON_POST_REPLY
Elsie
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 04 Apr 2017, 09:34

Verlof voor fast track 3

Bericht door Elsie »

Ik heb me net ingeschreven voor de derde fast-track voor campus Vesta. Ze vragen beschikbaar te zijn tussen 1 en 12 april geloof ik. Alleen start ik 1 maart met een job als cipier :eek: Dat is slechts een contract van 6 maanden dat eventueel verlengbaar is.
12 dagen verlof krijgen na een maand gewerkt te hebben lijkt me vrij onmogelijk. Zijn er mensen die de fast track al doorlopen hebben en kunnen zeggen wanneer ze wisten welke data ze daadwerkelijk hun proeven hadden. Ik ben al geslaagd voor de fysieke en heb een vrijstelling van de cognitieve. Dan resten er nog 2 proeven en om 2 dagen verlof durf ik nog wel smeken.
Andere tips om dit tactvol aan te pakken zijn ook zeer welkom!
Fysieke proef: geslaagd 20/09/2018
Cognitieve proef: vrijstelling
Persoonlijksheidsproef: geslaagd 26/02/2019
Moraliteitsonderzoek: geslaagd 22/03/2019

Selectiecommissie: 17/04/2019
Hannes96
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON 01 Okt 2017, 17:30

Re: Verlof voor fast track 3

Bericht door Hannes96 »

Dag Elsie,

Ik heb meegedaan aan fast track 2 (oktober). Ik had toen mijn fysieke proeven ook al afgelegd in maart. Ik heb mijn persoonlijkheidsproef gehad op 01/10, selectiecommissie op 04/10 en medische proef op 08/10. Dus ik heb ze allemaal gedaan op weekje.
Alvast veel succes!!!

Groetjes
Kandidaatstelling: 03/10/2017
Cognitieve poef: Geslaagd
Fysieke proef: Geslaagd
Persoonlijkheidsproef: Geslaagd
Selectiecommissie: Geslaagd
Medische proef: Geschikt
Start opleiding: 03/12- PLOT
Alison
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 05 Jun 2019, 14:46

Re: Verlof voor fast track 3

Bericht door Alison »

Hey,
Ik zou ook graag deelnemen aan de Fast track Vlaams brabant (PIVO Asse),
hierbij zijn de proeven begin oktober, maar nu staat er op het algemene inschrijvingsformulier "Ik weet dat mijn sollicitatie via dit formulier ook inhoudt dat ik een fysieke geschiktheidsproef zal moeten afleggen op de eerste selectiedag en ik hiervoor onmiddellijk kan worden uitgenodigd omdat ik er fysiek klaar voor ben."

Wil dit zeggen dat je vroeger kan opgeroepen orden voor de fysieke proef of staat dit er gewoon omdat dit een algemeen inschrijvingsbewijs is en is de fysieke proef ook in die week?

grtjs
Alison
Fietje
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 16 Apr 2019, 09:58

Re: Verlof voor fast track 3

Bericht door Fietje »

Alison schreefCOLON 05 Jul 2019, 13:58 Hey,
Ik zou ook graag deelnemen aan de Fast track Vlaams brabant (PIVO Asse),
hierbij zijn de proeven begin oktober, maar nu staat er op het algemene inschrijvingsformulier "Ik weet dat mijn sollicitatie via dit formulier ook inhoudt dat ik een fysieke geschiktheidsproef zal moeten afleggen op de eerste selectiedag en ik hiervoor onmiddellijk kan worden uitgenodigd omdat ik er fysiek klaar voor ben."

Wil dit zeggen dat je vroeger kan opgeroepen orden voor de fysieke proef of staat dit er gewoon omdat dit een algemeen inschrijvingsbewijs is en is de fysieke proef ook in die week?

grtjs
Alison
Hey, alle proeven zullen plaatsvinden in de periode van 30 september tot 11 oktober, fysieke proef zal dus ook in deze periode vallen!
BUTTON_POST_REPLY