Selectieproeven 2019

BUTTON_POST_REPLY
Stravelien
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 10 Jan 2019, 20:57

Selectieproeven 2019

Bericht door Stravelien »

Hallo,

Ik ben hier helemaal nieuw, dus redelijk onwetend, alle hulp en informatie is dus welkom! :-)
Ik droom er al heel lang van om bij de politie te gaan werken, en nu heb ik daar een paar/veel vragen over...
- Kan je je op elk moment inschrijven voor nieuwe selectieproeven? Waar vind je dit terug? Waar vind je de formulieren per functie?
- worden er elk jaar/in 2019 nog proeven voor elke functie georganiseerd?
Ik studeer op dit moment nog, dus zou de eigenlijke opleiding pas ten vroegste in september 2021 kunnen starten, maar heb begrepen dat de procedure tussen inschrijving en het slagen van álle proeven gemakkelijk 2 jaar in beslag kan nemen...
Alvast bedankt!
alex85
__________________________
BerichtenCOLON 23
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2018, 14:03

Re: Selectieproeven 2019

Bericht door alex85 »

Hey Stravelien,

je kan je op ieder moment inschrijven voor de selectieproeven. je moet wel een kopie van je hoogst behaalde diploma, en een bewijs van goed gedrag en zeden (aanvragen op het gemeentehuis)
bij de inschrijvingsdocumenten voegen. Het inschrijvingsformulier vindt je terug op de site: www.jobpol.be . Naar mij weten worden er elk jaar testen afgenomen voor de verschillende kaders (AP, INP,HINP,..). Wanneer die plaats vinden gedurende het jaar, blijft voor iedereen een vraagteken. Dit is sterk afhankelijk voor welke functies ze snel mensen zoeken.

Veel succes met je studies en je verdere carrière
Kandidaatstelling AINP: 29/12/2018
Bevestiging kandidatuur AINP: 19/01/2019

Cognitieve proef: Vrijgesteld
Functioneel parcours: 09/05/2019 Geslaagd
Persoonlijkheidsproef: 23/09/2019 geslaagd
Selectiecommissie: 11/10/2019 niet geslaagd
Medisch onderzoek:/
BUTTON_POST_REPLY