Bijkomend gesprek persoonlijkheidsproef

Forumregels
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY
Bruno-123
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 17 Sep 2016, 07:43

Bijkomend gesprek persoonlijkheidsproef

Bericht door Bruno-123 »

Beste,

Op 7 juni heb ik mijn persoonlijkheidstesten afgelegd. Tot op heden had ik hier niks van gehoord maar het acedentenonderzoek was ook al gestart dus ik ging ervan uit dat ik geslaagd was op de persoonlijkheidstesten. Nu kreeg ik telefoon van de dienst rekrutering en selectie waarop ze mij uitnodigen voor een bijkomend gesprek. Weet iemand wat dit juist inhoud of waaraan ik mij moet verwachten?

Alvast bedankt.
Cdv2k
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 27 Aug 2018, 15:44

Re: Bijkomend gesprek persoonlijkheidsproef

Bericht door Cdv2k »

Hey, heb je hier ondertussen meer info over. Ik heb vandaag net hetzelfde te horen gekregen en weet niet wat te verwachten.
Flikker
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 29 Apr 2018, 10:43

Re: Bijkomend gesprek persoonlijkheidsproef

Bericht door Flikker »

Ja vandaag telefoon gekregen dat ik nog is op gesprek moet. Kan iemand vertellen wat dit juist inhoudt?
coast wolf
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 8
GeregistreerdCOLON 10 Sep 2018, 13:33

Re: Bijkomend gesprek persoonlijkheidsproef

Bericht door coast wolf »

Hallo ....
zonet nieuws gekregen dat ik geslaagd ben voor mijn 1 ste proeven ( cognitieve&sportproeven) weet er iemand wat er mij allemaal te wachten staat op de persoonlijkheidsproeven ...? tips ...?
Alvast mijn hartelijke dank .
gorex
__________________________
BerichtenCOLON 26
GeregistreerdCOLON 20 Aug 2018, 14:38

Re: Bijkomend gesprek persoonlijkheidsproef

Bericht door gorex »

coast wolf schreefCOLON 23 Okt 2018, 19:20 Hallo ....
zonet nieuws gekregen dat ik geslaagd ben voor mijn 1 ste proeven ( cognitieve&sportproeven) weet er iemand wat er mij allemaal te wachten staat op de persoonlijkheidsproeven ...? tips ...?
Alvast mijn hartelijke dank .
Beste,

Er staat jou nog veel te wachten. Dit forum staat vol met tips en voorbeelden. Even rondzoeken en je zal genoeg terugvinden. Op www.jobpol.be staat er ook enorm veel informatie. Je kan ook langs gaan bij een beroepenvoorlichter, of je kan naar een opendeurdag gaan. 22 december is er 1 in de PIVO in Asse. Daar ga je enorm veel kunnen bijleren.

Het beste is als je deze informatie allemaal zelf eens goed uitzoekt en leest. Weet ook goed waarom je bij de politie wil gaan werken. Wat zijn uw goede en slechte eigenschappen. Wat is het competentiemodel, wat heb je allemaal als voorbereiding gedaan, hoe gemotiveerd ben je, hoe ga je op met bepaalde situaties,...
Proef 1 INP Geslaagd September 2017
Proef 2 INP Geslaagd April 2018
Proef 3 INP Geslaagd Juni 2018
Proef 4 INP Geslaagd Augustus 2018
Opleiding INP - PIVO 2019
coast wolf
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 8
GeregistreerdCOLON 10 Sep 2018, 13:33

Re: Bijkomend gesprek persoonlijkheidsproef

Bericht door coast wolf »

Alvast mijn dank voor het vlugge respons & de tips alsook een proficiat want ik zie dat jij geslaagd bent ....
Scipo04
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 16 Dec 2018, 10:52

Re: Bijkomend gesprek persoonlijkheidsproef

Bericht door Scipo04 »

Ik heb een vraagje over de persoonlijkheidstest die ik deze vrijdag heb afgelegd. Kan iemand mij helpen?
BUTTON_POST_REPLY