Moeilijkheid en tips test

Forumregels
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY
jds98
__________________________
BerichtenCOLON 10
GeregistreerdCOLON 21 Feb 2018, 13:52

Moeilijkheid en tips test

Bericht door jds98 »

Hallo

De wiskunde oefeningen op deze test zijn die moeilijk? Ik heb er eigenlijk geen enkel idee van. Weet ook iemand hoelang deze test duurt op de computer? Ik heb hier al veel informatie gelezen maar toch niet helemaal wat ik bedoel. Heeft ook iemand enige tips om sites voor oefeningen op te maken? Omdat ik op de site van assessment al een paar heb gemaakt, zijn dit telkens dezelfde oefeningen waar ik niet veel uit leer. Die van Jobpol zijn een stuk makkelijker maar dit zal natuurlijk niet zo zijn op de test.

Alvast bedankt!!
Flemishwarcry
__________________________
BerichtenCOLON 98
GeregistreerdCOLON 27 Jun 2017, 17:49

Re: Moeilijkheid en tips test

Bericht door Flemishwarcry »

Ik vond ze toch moeilijk zeker omdat je geen rekenmachine erbij krijgt, elke test duurt 40 minuten op de computer en er zijn ongeveer 3 testen in totaal.
Selectieprocedure AINP
Kandidaatstelling: 15/12/2017
Fysieke proef: 09/02/2018 Geslaagd!
Cognitieve proef: 09/02/2018 Geslaagd!
Psychologische proef: Uitnodiging in afwachting!
Antecedentenonderzoek: 02/04/2018
Selectiecommissie:
Medisch onderzoek:
jds98
__________________________
BerichtenCOLON 10
GeregistreerdCOLON 21 Feb 2018, 13:52

Re: Moeilijkheid en tips test

Bericht door jds98 »

Flemishwarcry schreefCOLONIk vond ze toch moeilijk zeker omdat je geen rekenmachine erbij krijgt, elke test duurt 40 minuten op de computer en er zijn ongeveer 3 testen in totaal.

Wanneer heb jij resultaat gekregen van deze tijd? Ik moet gaan op 18 juni en heb er schrik van, het gaat te moeilijk zijn vrees ik.
Flemishwarcry
__________________________
BerichtenCOLON 98
GeregistreerdCOLON 27 Jun 2017, 17:49

Re: Moeilijkheid en tips test

Bericht door Flemishwarcry »

Wanneer heb jij resultaat gekregen van deze tijd? Ik moet gaan op 18 juni en heb er schrik van, het gaat te moeilijk zijn vrees ik.
Wel ik heb mijn cognitieve proef op 09/02/2018 gedaan als we spreken over de graad Inspecteur en ik heb mijn uitslag gekregen rond het begin van april.

Het is wel redelijk moeilijk (vond ik toch) vooral veel oefenen op de bolletjes daar heb ik redelijk wat punten opgehaald omdat je die bepaalde techniek kunt leren om deze op te lossen. De videotest is gewoon goed opletten voor de gedurende 8 min (zonder geluid). ook op kleine dingen zoals kleuren of sieraden, plaatsing van meubels in de kamer. Bij de meerkeuzevragen erna niet teveel gokken want het is met gis-correctie, probeer vragen in te vullen waar je zeker van bent. Als je met een slecht gevoel naar buiten gaat is dat een goed teken bij de politie ;)

Groetjes!
Selectieprocedure AINP
Kandidaatstelling: 15/12/2017
Fysieke proef: 09/02/2018 Geslaagd!
Cognitieve proef: 09/02/2018 Geslaagd!
Psychologische proef: Uitnodiging in afwachting!
Antecedentenonderzoek: 02/04/2018
Selectiecommissie:
Medisch onderzoek:
BUTTON_POST_REPLY