Vragen ivm : Drugs

Vermeulen M
__________________________
BerichtenCOLON 115
GeregistreerdCOLON 16 Okt 2011, 18:06

Re: Vragen ivm : Drugs

Bericht door Vermeulen M »

Haartest kost verschrikkelijk veel geld. Dat zetten ze erbij om u bang te maken. In urine kunnen ze tot 30 dagen terug gaan. Als je natuurlijk elke dag zit te paffen dan denk ik dat je beter wacht tot er 90 dagen verstreken zijn
Attest van slagen: 30/11/2016

Pivo: 01/06/2017

PZ Mechelen-Willebroek
Kevin_Fox
__________________________
BerichtenCOLON 261
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2014, 20:52

Re: Vragen ivm : Drugs

Bericht door Kevin_Fox »

Vermeulen M schreefCOLONHaartest kost verschrikkelijk veel geld. Dat zetten ze erbij om u bang te maken. In urine kunnen ze tot 30 dagen terug gaan. Als je natuurlijk elke dag zit te paffen dan denk ik dat je beter wacht tot er 90 dagen verstreken zijn
Zelf langer!
Voor bepaalde drugs kunnen ze tot 4 maand terug gaan, weet wel niet juist dewelke.
Nuja politie en drugs = NO GO...
inschrijving 2de poging: inschrijving 01/02/2017
Cognitieve proeven VRIJSTELLING
Fysieke proeven :* 2de poging:09/05/2017 =GESLAAGD
INGESCHREVEN INFOSESSIE ETTERBEEK 24/06/2017
Persoonlijkheidsproef: GESLAAGD
Commissie : NIET GESLAAGD
medische proeven:
einde deelname - niet meer actief forum vanaf 28/08/2018
WernerDN
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 07 Jun 2018, 13:50

Re: Vragen ivm : Drugs

Bericht door WernerDN »

Beste allen,

Ik ben al eventjes mee aan het lezen en zit er sterk aan te denken om mij kandidaat te stellen. Ik had graag jullie mening geweten over het volgende.

Toen ik 18 was heb ik een korte periode party drugs genomen (pakweg 3-6 maanden). Ik ben hier toen ook voor opgepakt, maar zonder gevolgen omdat ik enkel onder invloed was en een vriend van mij dealer was. Indertijd heb ik dus enkel een verklaring afgelegd dat dit slechts iets tijdelijk was (wat niet gelogen was) en verder is er dit zonder gevolgen geweest.

Nu was dit voor mij ook een eye-opener en heb toen volledig gebroken met mijn huidige vriendenkring. Door dit voorval ben ik ook sterk anti-drugs geworden (oa omdat ik hier een vriend aan verloren ben).
Intussen zijn we 22 jaar verder (ja ik ben goed 40:-/) en intussen vader van 2. Ik werk momenteel al meerdere jaren in de veiligheid en bij de politie werken lijkt mij echt wel een opstap van mijn huidige job.

Ik vraag mij echter af of bovenstaande een zodanig negatieve invloed zal hebben dat mijn kandidatuur zal geweigerd worden. Ik ben NIET van plan om hierover te liegen bij mijn sollicitatie.
Flemishwarcry
__________________________
BerichtenCOLON 98
GeregistreerdCOLON 27 Jun 2017, 17:49

Re: Vragen ivm : Drugs

Bericht door Flemishwarcry »

WernerDN schreefCOLONBeste allen,

Ik ben al eventjes mee aan het lezen en zit er sterk aan te denken om mij kandidaat te stellen. Ik had graag jullie mening geweten over het volgende.

Toen ik 18 was heb ik een korte periode party drugs genomen (pakweg 3-6 maanden). Ik ben hier toen ook voor opgepakt, maar zonder gevolgen omdat ik enkel onder invloed was en een vriend van mij dealer was. Indertijd heb ik dus enkel een verklaring afgelegd dat dit slechts iets tijdelijk was (wat niet gelogen was) en verder is er dit zonder gevolgen geweest.

Nu was dit voor mij ook een eye-opener en heb toen volledig gebroken met mijn huidige vriendenkring. Door dit voorval ben ik ook sterk anti-drugs geworden (oa omdat ik hier een vriend aan verloren ben).
Intussen zijn we 22 jaar verder (ja ik ben goed 40:-/) en intussen vader van 2. Ik werk momenteel al meerdere jaren in de veiligheid en bij de politie werken lijkt mij echt wel een opstap van mijn huidige job.

Ik vraag mij echter af of bovenstaande een zodanig negatieve invloed zal hebben dat mijn kandidatuur zal geweigerd worden. Ik ben NIET van plan om hierover te liegen bij mijn sollicitatie.
Beste,

Zolang je bij de antecedentenonderzoek, psychologische, selectiecommissie en medische proef volgens mij ook eerlijk vertelt zoals je hierboven je verhaal deed dan is dat geen enkel probleem voor de politie. Zolang je maar ervan geleerd hebt en het niet meer doet, volgens mij zullen ze hier echt geen probleem over maken wat er vroeger gebeurd is.

Groetjes
Selectieprocedure AINP
Kandidaatstelling: 15/12/2017
Fysieke proef: 09/02/2018 Geslaagd!
Cognitieve proef: 09/02/2018 Geslaagd!
Psychologische proef: Uitnodiging in afwachting!
Antecedentenonderzoek: 02/04/2018
Selectiecommissie:
Medisch onderzoek:
WernerDN
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 07 Jun 2018, 13:50

Re: Vragen ivm : Drugs

Bericht door WernerDN »

Fijn om te horen! Ik had al zo een vermoeden, maar een mens wil zeker zijn he.

En ja, dat is inderdaad wel voltooid verleden tijd hoor.
BUTTON_POST_REPLY