Medische proef beveiligingsagent

BUTTON_POST_REPLY
LumenSF
__________________________
BerichtenCOLON 49
GeregistreerdCOLON 02 Jan 2018, 09:45

Medische proef beveiligingsagent

Bericht door LumenSF »

Geachte leden

Ik zit momenteel met een vraag voor de medische geschiktheidsproef, wel wil ik erbij vermelden dat ik mijn selectiecommissie nog moet afleggen. Mijn vraag luidt als volgt: deze maand, 25 januari, zou ik (bij slagen selectiecommissie) mijn medische proef moeten afleggen. Aangezien ik deze dag moet werken en geen verlof meer kan aanvragen zou ik dus contact opnemen met mijn correspondente. Zou dit eventuele gevolgen kunnen hebben bij de selectiecommissie? Misschien stellen ze er zich vragen bij waarom ik mij niet beschikbaar kan maken? Verder weet ik dan niet wanneer er een 2e dag wordt georganiseerd voor de medische proef. Ik hoor graag wat tips, feedback over hoe ik dit het best moet aanpakken.

Groeten
Selectieprocedure BAGP: Geslaagd
Start opleiding: 1 maart 2018
F3nix
__________________________
BerichtenCOLON 62
GeregistreerdCOLON 07 Nov 2017, 09:42

Re: Medische proef beveiligingsagent

Bericht door F3nix »

Misschien kan u met uw werkgever overeen komen om een dag onbetaald verlof te nemen?
BAGP: GESLAAGD Geslaagd opleiding BAGP bij DAB
AINP: GESLAAGD Start opleiding 02/06/2020
LumenSF
__________________________
BerichtenCOLON 49
GeregistreerdCOLON 02 Jan 2018, 09:45

Re: Medische proef beveiligingsagent

Bericht door LumenSF »

F3nix schreefCOLONMisschien kan u met uw werkgever overeen komen om een dag onbetaald verlof te nemen?
Dit was inderdaad een optie (voor mij althans) maar aangezien ik in de bewaking tewerkgesteld ben is dit een moeilijke branche om dergelijke zaken zo laat nog regelen. Verlof mag ik dus vergeten, jammergenoeg.
Selectieprocedure BAGP: Geslaagd
Start opleiding: 1 maart 2018
joy
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 6
GeregistreerdCOLON 09 Mrt 2018, 13:28

Re: Medische proef beveiligingsagent

Bericht door joy »

Wanneer is uw datum van medische meegedeeld? ik heb nog niets gehoord, dacht dit pas te horen na de resultaten v.d. selectiecommissie (gister mijn gesprek gehad).
joy
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 6
GeregistreerdCOLON 09 Mrt 2018, 13:28

Re: Medische proef beveiligingsagent

Bericht door joy »

Hallo

Ik heb een brief ontvangen dat ik medisch geschikt ben (2 dagen na mijn medische test zat het al in de brievenbus), daar staat meegedeeld ' deze beslissing werd overgemaakt aan de directie...' hoelang zou het duren vooraleer je daar antwoord op krijgt?

Groetjes
LumenSF
__________________________
BerichtenCOLON 49
GeregistreerdCOLON 02 Jan 2018, 09:45

Re: Medische proef beveiligingsagent

Bericht door LumenSF »

joy schreefCOLONHallo

Ik heb een brief ontvangen dat ik medisch geschikt ben (2 dagen na mijn medische test zat het al in de brievenbus), daar staat meegedeeld ' deze beslissing werd overgemaakt aan de directie...' hoelang zou het duren vooraleer je daar antwoord op krijgt?

Groetjes
Zal niet meer lang duren, hoogstens een week of 2. Proficiat bij het slagen!
Selectieprocedure BAGP: Geslaagd
Start opleiding: 1 maart 2018
Youness
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON 02 Dec 2017, 17:17

Re: Medische proef beveiligingsagent

Bericht door Youness »

Heb mss een domme vraag, maar ik heb deze vrijdag telefoon gehad dat ik mijn medische proef kan gaan afleggen, mag ik er van uit gaan dat ik geslaagd ben voor de selectiecommissie? Wou de mensen van het selectiebureel terug contacteren maar kreeg niemand meer aan de lijn.
F3nix
__________________________
BerichtenCOLON 62
GeregistreerdCOLON 07 Nov 2017, 09:42

Re: Medische proef beveiligingsagent

Bericht door F3nix »

Youness schreefCOLONHeb mss een domme vraag, maar ik heb deze vrijdag telefoon gehad dat ik mijn medische proef kan gaan afleggen, mag ik er van uit gaan dat ik geslaagd ben voor de selectiecommissie? Wou de mensen van het selectiebureel terug contacteren maar kreeg niemand meer aan de lijn.
Dag Youness, ik denk wel dat je hier van uit mag gaan. Proficiat alvast!
BAGP: GESLAAGD Geslaagd opleiding BAGP bij DAB
AINP: GESLAAGD Start opleiding 02/06/2020
BUTTON_POST_REPLY