blessure

Forumregels
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY
dirk1972
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 31 Aug 2016, 10:20

blessure

Bericht door dirk1972 »

Ik start op 3 oktober in Etterbeek maar heb nu de pech dat ik met een heupblessure zit. Nu is dit zeker van voorbijgaande aard maar ik vrees dat ik de eerste sportactiviteiten zal moeten inbinden. Is dit een probleem ?
Basisconditie is vrij goed maar kan nu zeker 3 weken niet trainen ...
Echt dikke pech he ...
AndyL
__________________________
BerichtenCOLON 35
GeregistreerdCOLON 18 Aug 2015, 08:29

Re: blessure

Bericht door AndyL »

dirk1972 schreefCOLONIk start op 3 oktober in Etterbeek maar heb nu de pech dat ik met een heupblessure zit. Nu is dit zeker van voorbijgaande aard maar ik vrees dat ik de eerste sportactiviteiten zal moeten inbinden. Is dit een probleem ?
Basisconditie is vrij goed maar kan nu zeker 3 weken niet trainen ...
Echt dikke pech he ...
Hangt er al vanaf wat je bedoelt met "inbinden". Niet voluit kunnen gaan, of niet mee kunnen doen.

Het eerste lijkt me niet erg, het tweede misschien al wat vervelender. Misschien een attest aan de dokter vragen en voorleggen?

Ik zou trouwens ook nog wat rust kunnen gebruiken, maar volgende week ist zover dus we gaan er maar voor gaan. Ik heb geen zin om nóg langer te wachten met de start. Ook al voel ik me nu helemaal niet zeker op fysiek vlak, mijn eerste blessure ooit...

Ps: jij start in Etterbeek? Dan staat je topic hier bij WPS niet volledig op zijn plaats :wink:
Start opleiding: 2/10/2017
Gebruikers-avatar
Medo
__________________________
BerichtenCOLON 64
GeregistreerdCOLON 25 Nov 2014, 11:14

Re: blessure

Bericht door Medo »

Ik start ook op 3 oktober maar dan op het PLOT. Wij hebben reeds een infodag gehad en daar is ons verteld dat de eerste dag we nog even een korte medische screening krijgen en dat de dokter hier je tijdelijk kan verbieden om mee te doen aan sport. Indien dit niet té lang en té drastisch is (zoals in examenweek, piek geweldbeheersing,...) was het allemaal precies niet zo'n ramp.
AINP PLOT
Prom Okt 2016
--> Medische zakking okt. 17
Prom Okt 2017
BUTTON_POST_REPLY