Videoverslag

Forumregels
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY
Cedricv
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 01 Okt 2014, 19:43

Videoverslag

Bericht door Cedricv »

Beste Leden,

Ik deel 18 December een tweede keer deel aan de cognitieve/fysieke testen te Brussel.
Ik heb reeds vrijstelling voor de redeneer en taal proeven en moet dus alleen nog het videoverslag en de vragen doen.
Fysiek zal ik helaas ook opnieuw moeten doen maar dat is in mijn situatie geen probleem.
Ik heb echter nog wat vragen over het videoverslag waar bij ik vorig jaar slechts een score haalde van 19 , terwijl ik nochtans voor de vraagjes ervan 67 haalde. Daarmee vroeg ik me af of er iemand nog goeie tips heeft of cruciale dingen weet die ik zou moeten weten. Ik weet dat er hier reeds verschillende topics over zijn maar hoop toch dat jullie me zullen helpen.
Vb mijn eerste vraag , als je een agent een reeks films ( dvds, opgeopend ) ziet vinden bij een huiszoeking, Moet je dan schrijven " men vond CD-roms aan in de woning " , " men vond waarschijnlijk gesloten dvd ?
Zijn details belangrijk , vb voor ze in cel ging werd ze ontnomen van haar horloge? of ze werd in de cel gestopt is voldoende?
Is er iemand in de regio van Kortrijk die me hierbij eventueel nog zou kunnen helpen? ( onkosten worden natuurlijk vergoed )
Heeft iemand een video waarover ik een verslag kan schrijven en iemand het kan verbeteren?
Bedankt aan iedereen voor het lezen van deze hele boterham :P maar bij de politie gaan is echt een droom!

Mvvg
Younes
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON 12 Sep 2013, 21:10

Re: Videoverslag

Bericht door Younes »

Hallo beste vrienden

Aanstaande woensdag 23/03 wordt ik verwacht voor de videoproef. Iemand die me kan helpen met de inhoud van die video?
Is het nog altijd de diefstal in een bepaalde winkel?

Wie o Wie kan me helpen?

MVG
Jens
Moderator
BerichtenCOLON 636
GeregistreerdCOLON 30 Mei 2010, 12:57

Re: Videoverslag

Bericht door Jens »

Younes schreefCOLONHallo beste vrienden

Aanstaande woensdag 23/03 wordt ik verwacht voor de videoproef. Iemand die me kan helpen met de inhoud van die video?
Is het nog altijd de diefstal in een bepaalde winkel?

Wie o Wie kan me helpen?

MVG
Neem best nog eens de dt-regels door, als je een deftig verslag wil schrijven over wat je zag tijdens de video ...
Inspecteur van politie
BUTTON_POST_REPLY